Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09

zaterdag 28 maart 2009 om 15:22
erine, ik hoop over 2 jaar klaar te zijn met mijn opleiding, zoals het er nu uit ziet gaan we dan terug naar Nl. Waar is nog de vraag, waar ik een leuke plek kan vinden qua werk. Met een voorkeur voor het noorden of het oosten.
Voordeel is wel dat we nu heel goedkoop wonen dus wel veel geld overhouden voor leuke dingen! En mijn grote mooie huis komt nog wel een keer denk ik dan maar...
Voordeel is wel dat we nu heel goedkoop wonen dus wel veel geld overhouden voor leuke dingen! En mijn grote mooie huis komt nog wel een keer denk ik dan maar...
zaterdag 28 maart 2009 om 16:29
He, ik ga zo weg naar de verjaardag van m'n vader, dus kom me even "afmelden".
Jammer Marriss, maar wel duidelijkheid...
Ik heb het trouwens wel vaker: als ik bijna ongesteld ben en we gaan sexen, dan wordt het echt op gang gebracht door die samentrekking van de baarmoeder ofzo.
Vanavond maar lekker weekend vieren met je vriend en er een glaasje wijn of 2 bij nemen zou ik zeggen...
Jammer Marriss, maar wel duidelijkheid...
Ik heb het trouwens wel vaker: als ik bijna ongesteld ben en we gaan sexen, dan wordt het echt op gang gebracht door die samentrekking van de baarmoeder ofzo.
Vanavond maar lekker weekend vieren met je vriend en er een glaasje wijn of 2 bij nemen zou ik zeggen...
zaterdag 28 maart 2009 om 17:13
Toch wel heel jammer hoor he Kath, fijn dat je er positief over kunt denken. Wel weer een beetje bijleggen vanavond he jullie twee, anders komt er nooit een baby’tje, hihi.
Gw elk voordeel heeft zijn nadelen he. Dus zo kun jij wel lekker heel veel leuke dingen doen nu. Jullie wonen nu gehuurd he? Nou nog even twee jaartje doorbijten (en genieten) en dan op zoek naar jullie droomhuis. Is het eigenlijk doorgegaan dat je man uitgezonden kan worden?
Specu Gefeliciteerd! Hoe oud is hij geworden? Fijne avond.
Momie weer vieze filmpjes aan het kijken? Wat ga je koken. Ik maak wat makkelijks: sandwiches met olijventapenade, mozzarella, rucola, olijfolie beetje parmezaan en tomaat. Jammie heb honger!
Gw elk voordeel heeft zijn nadelen he. Dus zo kun jij wel lekker heel veel leuke dingen doen nu. Jullie wonen nu gehuurd he? Nou nog even twee jaartje doorbijten (en genieten) en dan op zoek naar jullie droomhuis. Is het eigenlijk doorgegaan dat je man uitgezonden kan worden?
Specu Gefeliciteerd! Hoe oud is hij geworden? Fijne avond.
Momie weer vieze filmpjes aan het kijken? Wat ga je koken. Ik maak wat makkelijks: sandwiches met olijventapenade, mozzarella, rucola, olijfolie beetje parmezaan en tomaat. Jammie heb honger!

zaterdag 28 maart 2009 om 17:20
dat je dat onthouden hebt erine, maar hij is idd aangenomen, begint wss in augustus aan de opleiding (2 maand) en kan daarna i.p. al worden uitgezonden. Niet leuk, maar hij wil wel graag en gelukkig gaat hij daar dan i.p. geen veldwerk doen maar blijft "veilig" op de basis.
En ik heb al gezegd dat hij pas weg mag als ik zwanger ben (een verplichte pause van 3-6 maand trek ik echt niet).
Zo, ik ga even een dutje doen. Beetje moe en vanacht is natuurlijk ook maar een korte nacht.
We huren idd, beetje lakse huurbaas maar verder wel prima. Geen onverwachte kosten als ineens wat stuk gaat dus heeft ook zo zijn voordeel en ik zou niet de stress willen hebben of ik het straks wel weer kwijtraken als we weer terug gaan.
En ik heb al gezegd dat hij pas weg mag als ik zwanger ben (een verplichte pause van 3-6 maand trek ik echt niet).
Zo, ik ga even een dutje doen. Beetje moe en vanacht is natuurlijk ook maar een korte nacht.
We huren idd, beetje lakse huurbaas maar verder wel prima. Geen onverwachte kosten als ineens wat stuk gaat dus heeft ook zo zijn voordeel en ik zou niet de stress willen hebben of ik het straks wel weer kwijtraken als we weer terug gaan.
zaterdag 28 maart 2009 om 17:34
Husky met mij gaat alles weer prima. Alleen dat verhaal van die misselijkheid herken ik wel. Heb er zelf ook een beetje last van... en dat boeren he.. pff...
Nog even over gewicht, ik ben volgens mij de enige hier die zich echt zorgen maakt over aankomen? Haha, wil echt niet teveel aankomen.. en wat zwangerschapskleding betreft, H&M heeft leuke dingen en Mama-Licious ook ! dat wordt gemaakt in de stallen van de Vero Moda/Only/Pieces/Jack & Jones/Vila/Object. En daar hebben ze gewoon hele leuke maar ook hele hippe maar toch comfortabele dingen !
Hier verder geen nieuws, verlies nog steeds prut. Maar is nu meer oude afscheiding...
Kath, vervelend voor je dat je ongesteld bent geworden, maar ik ben wel blij dat je toch nog een leuke avond gehad hebt
Nog even over gewicht, ik ben volgens mij de enige hier die zich echt zorgen maakt over aankomen? Haha, wil echt niet teveel aankomen.. en wat zwangerschapskleding betreft, H&M heeft leuke dingen en Mama-Licious ook ! dat wordt gemaakt in de stallen van de Vero Moda/Only/Pieces/Jack & Jones/Vila/Object. En daar hebben ze gewoon hele leuke maar ook hele hippe maar toch comfortabele dingen !
Hier verder geen nieuws, verlies nog steeds prut. Maar is nu meer oude afscheiding...
Kath, vervelend voor je dat je ongesteld bent geworden, maar ik ben wel blij dat je toch nog een leuke avond gehad hebt

zaterdag 28 maart 2009 om 17:56
Aarrghh krijg honger van jullie, hou us op! Ga uit eten met vriendin, maar gaan pas om 8u weg, dus voordat er daadwerkelijk wat te eten voor mn neus staat.... Gelukkig heb ik gisteren een boterkoek gemaakt, vult goed
Fenks voor jullie reacties. Ben bang dat ik nu dus gewoon ongesteld ben. Ga de dokter ook niet informeren maandag, denk niet dat ze er veel mee kan. Ga ovutesten bestellen en daar maar eens mee aan de slag. Heb nu dus gewoon een cyclus van 40 dagen gehad, hoe frustrerend is dat
Fanatic, lag net in bad en toen lag ik nog te denken hoe het nu met jou is.,, maar je verliest dus nog steeds prut, bah wat klote zeg!! Hoop zo voor jou dat het niets ernstigs is? Ga je ook naar de dokter of wacht je nog even af?
Trouwens wat aankomen betreft, daar maak ik me inderdaad niet zo druk om! Hoort erbij...eerst maar eens zwanger worden. Gelukkig heb ik een prima gewicht (65 kg bij 171 cm) dus hoef me er ook niet heeel druk om te maken. En ik hou van sporten, dus denk dat ik dat heel snel zou gaan oppakken na een zwangerschap!
Fenks voor jullie reacties. Ben bang dat ik nu dus gewoon ongesteld ben. Ga de dokter ook niet informeren maandag, denk niet dat ze er veel mee kan. Ga ovutesten bestellen en daar maar eens mee aan de slag. Heb nu dus gewoon een cyclus van 40 dagen gehad, hoe frustrerend is dat
Fanatic, lag net in bad en toen lag ik nog te denken hoe het nu met jou is.,, maar je verliest dus nog steeds prut, bah wat klote zeg!! Hoop zo voor jou dat het niets ernstigs is? Ga je ook naar de dokter of wacht je nog even af?
Trouwens wat aankomen betreft, daar maak ik me inderdaad niet zo druk om! Hoort erbij...eerst maar eens zwanger worden. Gelukkig heb ik een prima gewicht (65 kg bij 171 cm) dus hoef me er ook niet heeel druk om te maken. En ik hou van sporten, dus denk dat ik dat heel snel zou gaan oppakken na een zwangerschap!
zaterdag 28 maart 2009 om 18:07
Tja Mariss, de prut is lichtgeel/lichtbruin, gewoon afscheiding wat je verliest als je ook bijna ongesteld moet worden. Schijnt heeeeel normaal te zijn.
Ik ga niet naar de dokter, die kan toch niets voor me doen, en de VK zegt maar heel de tijd dat het nog te vroeg is allemaal dus ik zie het allemaal wel. Ben er nog steeds heel erg open in.
Ik wou dat ik een prima gewicht had, ben maar 1.61 en weeg nu iets van 80 kilo of zo... dus dat is niet echt best..
Cyclus van 40 dagen is wel heel lang zeg !!
Ik ga niet naar de dokter, die kan toch niets voor me doen, en de VK zegt maar heel de tijd dat het nog te vroeg is allemaal dus ik zie het allemaal wel. Ben er nog steeds heel erg open in.
Ik wou dat ik een prima gewicht had, ben maar 1.61 en weeg nu iets van 80 kilo of zo... dus dat is niet echt best..
Cyclus van 40 dagen is wel heel lang zeg !!
zaterdag 28 maart 2009 om 18:54
Viel me zo ineens te binnen Gw. Kan me voorstellen dat je dit echt helemaal niet ziet zitten, laat staan een pauze! Is dan wel weer een beetje geruststellend dat hij op de basis zit. Gelukkig is Augustus nog best ver weg, goede hoop houden dat je dan toch echt wel zwanger bent. Ooh ja zie je nu valt het verhaal van de vervelende huurbaas me ook weer in. Nee logisch zo kun je dadelijk lekker op je gemak op zoek naar iets anders.
Fanatic: Nee hoor ik wil (mocht ik zwanger worden) Ook echt niet te veel aankomen hoor. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af he.
Lekker Momie, als ik geen inspiratie heb eten we standaard een soepje en sandwiches.
Echt Kl*te marriss dikke knuffel van mij, waar\gaan jullie eten?
Moet even paardjes gaan verzorgen…
Fanatic: Nee hoor ik wil (mocht ik zwanger worden) Ook echt niet te veel aankomen hoor. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af he.
Lekker Momie, als ik geen inspiratie heb eten we standaard een soepje en sandwiches.
Echt Kl*te marriss dikke knuffel van mij, waar\gaan jullie eten?
Moet even paardjes gaan verzorgen…

zaterdag 28 maart 2009 om 19:40
Stoere schoenen yaya!!
Ik zit te wachten tot vriendin me op komt pikken. Gaan naar restaurant hier int dorp... is ook een kroeg, dus hoeven we maar een paar meter te verplaatsen van de tafel naar de bar
Trouwens, vanochtend dus best veel bloed verloren tijdens seksen, rest van de dag weer helemaal niets... wie het snapt mag het zeggen!! Wacht morgen nog even af, en anders misschien toch de dokter even vragen maandag.
Fijne avond en tot morgen!! xx
Ik zit te wachten tot vriendin me op komt pikken. Gaan naar restaurant hier int dorp... is ook een kroeg, dus hoeven we maar een paar meter te verplaatsen van de tafel naar de bar
Trouwens, vanochtend dus best veel bloed verloren tijdens seksen, rest van de dag weer helemaal niets... wie het snapt mag het zeggen!! Wacht morgen nog even af, en anders misschien toch de dokter even vragen maandag.
Fijne avond en tot morgen!! xx

zaterdag 28 maart 2009 om 20:06
Fanatic, meid...maak je nou alsjeblieft geen zorgen om je gewicht. Als je gewoon normaal eet kan je er verder toch niets aan doen! Ik heb er echt onwijs op gelet, echt niet gesnoept, nog veel bewogen enz en ik was alsnog 18 kilo aangekomen! Hoef er nu nog maar 1,5 af en ik ben weer op gewicht, zonder te sporten of wat dan ook!
Andere die ik ken kwamen maar 10 kilo aan en raken die laatste 5 niet meer kwijt...t zegt zo weinig allemaal...als je maar een gezond kindje krijgt...daar heb je toch zelfs 30 kilo voor over?
Andere die ik ken kwamen maar 10 kilo aan en raken die laatste 5 niet meer kwijt...t zegt zo weinig allemaal...als je maar een gezond kindje krijgt...daar heb je toch zelfs 30 kilo voor over?
t zal wel
zaterdag 28 maart 2009 om 20:08
Marriss, vind het ook wel een beetje vaag klinken hoor! Was t met het sexen wel menstruatiebloed of meer gewoon bloed wat net uit je aders komt? Beetje moeilijk uit leggen, maar ik hoop dat je het snapt! anders heb je misschien gewoon een vaatje beschadigd ofzo...kan ook als je zwanger bent, dat dat extra gevoelig is....zo klote dat die testen alleen niet meewerken

t zal wel

zondag 29 maart 2009 om 10:58
haaaai ladies, lekker rustig hier!
Hoe gaat het met de zwangeren en helaasnognietzwangeren?
We hebben gister open huis gehad van mijn vriend zijn woning, ging echt goed 7 bezichtigingen! zelf nog bij twee huizen gaan kijken en verliefd geworden op een huis, dus ik ga hier klussen om mijn huis verder af te maken en toch maar in de verkoop te gooien. Spannend hoor. Vriend lief is nu werken, arme jongen. dag 7 op rij en morgen begint de werkweek weer. Gister een tennistoernooi gehad en ik had een half jaar niet getennist maar het ging goehoed. ben helemaal trots op mezelf, wel een beetje spierpijn maar echt cooool!
@ marriss, rare bedoening daar bij jou. Zoals WBM ook zei, misschien een vaatje stuk of zo. Stomme testen, die moeten maar eens positief zijn.
@ WBM, ben jij ook al weer bijna aan de beurt (wie weet toch nog positief).
@ kath, balen joh! een erg korte cyclus, om gek van te worden.
@ fanatic, als je geen gekke dingen doet tijdens je zwangerschap moet je je niet druk maken hoor. Ik ken mensen die alleen maar cola drinken en eieren eten nou dan kun je er vanuit gaan dat je echt dik wordt.
ik ga eens aan de slag hier, fijne dag nog!
Hoe gaat het met de zwangeren en helaasnognietzwangeren?
We hebben gister open huis gehad van mijn vriend zijn woning, ging echt goed 7 bezichtigingen! zelf nog bij twee huizen gaan kijken en verliefd geworden op een huis, dus ik ga hier klussen om mijn huis verder af te maken en toch maar in de verkoop te gooien. Spannend hoor. Vriend lief is nu werken, arme jongen. dag 7 op rij en morgen begint de werkweek weer. Gister een tennistoernooi gehad en ik had een half jaar niet getennist maar het ging goehoed. ben helemaal trots op mezelf, wel een beetje spierpijn maar echt cooool!
@ marriss, rare bedoening daar bij jou. Zoals WBM ook zei, misschien een vaatje stuk of zo. Stomme testen, die moeten maar eens positief zijn.
@ WBM, ben jij ook al weer bijna aan de beurt (wie weet toch nog positief).
@ kath, balen joh! een erg korte cyclus, om gek van te worden.
@ fanatic, als je geen gekke dingen doet tijdens je zwangerschap moet je je niet druk maken hoor. Ik ken mensen die alleen maar cola drinken en eieren eten nou dan kun je er vanuit gaan dat je echt dik wordt.
ik ga eens aan de slag hier, fijne dag nog!

zondag 29 maart 2009 om 11:10
hier veel te kort geslapen omdat een k*t assistent van de kinderafdeling me om 7 uur ging wakker bellen wanneer ik visite kwam lopen! G*dsamme, lag er net in. Ze wou me er even vriendelijk aan herinneren dat de zomertijd was in gegaan (ja, wist ik, voor mijn gevoel was het idd nog 6 uur ipv 7).
Maar goed, redelijk rustig, ik ga hier zo nog even mijn bedje in denk ik.
Maar goed, redelijk rustig, ik ga hier zo nog even mijn bedje in denk ik.