Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Hoewel ik het waardeer dat je nu kan zien op het forum of je een privé bericht hebt, zou het fijn zijn als gelezen berichten niet weergegeven worden. Heb nu m'n inbox leeg gegooid, ik kan niet tegen notificatie bolletjes. :$
Himalaya, wij kunnen morgen best friends worden. Wil je nog een ei aanzetten?
(wij ook Bowgirl, maar jij zet volgens mij geen ei aan toch?)

Ik ving net nog een Snorlax :yes:
Helaas ben ik nog geen wilde Charizard tegen gekomen :(
winters schreef:
09-05-2019 11:09
(wij ook Bowgirl, maar jij zet volgens mij geen ei aan toch?)

Ik ving net nog een Snorlax :yes:
Helaas ben ik nog geen wilde Charizard tegen gekomen :(
Ik zet geen ei aan. Heb je nog een gift nodig?
BowGirl35 schreef:
09-05-2019 11:28
Ik zet geen ei aan. Heb je nog een gift nodig?
Gift ontvangen, dank u! :)
Vanochtend Latias uit de research doos gekregen! En een Charizard in het wild... gisteren nog geruild met vriend om hem in mijn dex te krijgen, nu gevangen. :') Toch leuk!

Ik moet nu een ditto zien te vangen voor de Mew quest... wat een drama!
KingsAndQueens schreef:
09-05-2019 12:12
Vanochtend Latias uit de research doos gekregen! En een Charizard in het wild... gisteren nog geruild met vriend om hem in mijn dex te krijgen, nu gevangen. :') Toch leuk!

Ik moet nu een ditto zien te vangen voor de Mew quest... wat een drama!
Er is nu een quest die ditto geeft (of eigenlijk geloof ik een zubat die ditto wordt); Detective Pikachu: catch 10 jigglypuff, aipom or Snubbull.
Die is makkelijker te vinden dan ditto zelf :).
Jee! Ik ving ook net nog een Charizard. Ik ben blij :)
Nu moet ik als de wiederweerga gaan koken, want ik moet zo straks werken
Eze schreef:
09-05-2019 12:14
Er is nu een quest die ditto geeft (of eigenlijk geloof ik een zubat die ditto wordt); Detective Pikachu: catch 10 jigglypuff, aipom or Snubbull.
Die is makkelijker te vinden dan ditto zelf :).
Oh, super! Eens kijken of ik die quest kan spinnen dan :)
KingsAndQueens schreef:
09-05-2019 12:12

Ik moet nu een ditto zien te vangen voor de Mew quest...

wat een drama!
Hier ook al een tijdje een ditto die gevangen moet worden
Ik ben net naar de bios geweest om de film te kijken. Je snapt meteen waarom die pokemon zoveel spawnen. Je legt meteen de links tussen de film en het spel. Erg leuk.
winters schreef:
09-05-2019 12:41
Jee! Ik ving ook net nog een Charizard. Ik ben blij :)
Nu moet ik als de wiederweerga gaan koken, want ik moet zo straks werken
Ik zag een charizard maar hij wist te ontsnappen!
BowGirl35 schreef:
09-05-2019 10:16
Yesss... 2x shiny aipom, dus meteen geëvolueerd. En dus familie compleet :yes:
Nou ja zeg!
Je struikelt over de aipoms, maar mog geen shiny gezien.

Wel een charizard wild gevangen. Zag een snorlax dichtbij maar ik zat op mijn werk en kon er niet heen. Die plek blijft dus nog even leeg.

Vraagje aan degenen die een switch hebben... als je je pokemon go wil koppelen aan de game pikachu go, heb je dan je inlog nodig van Niantic? Ik zou nl echt niet meer weten wat mijn wachtwoord is. Ik weet wel dat het een ontzettend gekloot is om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dat hebben we laatst bij stiefkind bij de hand gehad.
Rubble schreef:
09-05-2019 14:59

Wel een charizard wild gevangen. Zag een snorlax dichtbij maar ik zat op mijn werk en kon er niet heen. Die plek blijft dus nog even leeg.

Vraagje aan degenen die een switch hebben... als je je pokemon go wil koppelen aan de game pikachu go, heb je dan je inlog nodig van Niantic? Ik zou nl echt niet meer weten wat mijn wachtwoord is. Ik weet wel dat het een ontzettend gekloot is om een nieuw wachtwoord aan te maken. Dat hebben we laatst bij stiefkind bij de hand gehad.
Nee je moet alleen de switch en pogo elkaar laten zoeken. Geen wachtwoord of zo nodig
Gefeliciteerd met de charizards voor wie hem nog niet had! Ik heb er ook 2 gevangen (maar had m al wel).

Mijn 4e aipom was shiny!!!, daarna nog heel veel aangeklikt maar helaas geen roze aap meer. Ik hou gewoon stug vol.
In memoriam AnnA_C
Oh, en een wilde snorlax vanmorgen, altijd leuk.
In memoriam AnnA_C
Rubble schreef:
09-05-2019 14:59

Is niet nodig! :)
winters schreef:
09-05-2019 11:09
(wij ook Bowgirl, maar jij

Ja, prima! Is 20 uur wat?
Ik heb nu nog een cadeau van je staan, daar blijf ik dan maar vanaf 😄

@chocopinda:
Ik weet niet of je hier nog meeleest, maar we kunnen bij de eerstvolgende cadeau-ruil ook best friends worden. Kunnen we dat morgen dien, dezelfde tijd als Winters?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
BowGirl35 schreef:
09-05-2019 15:12
Nee je moet alleen de switch en pogo elkaar laten zoeken. Geen wachtwoord of zo nodig

Gelukkig!
Hopelijk kan ik morgen of zaterdag mijn switch in mijn armen sluiten :heart:
Beste mensen, ik blijf toch problemen hebben met de punten die je in de gym kunt verdienen. Gisterochtend heb ik er een pokemon ingezet, nu net was hij uitgeschakeld. Ik zou verwachten dat je dan 100 punten krijgt. 50 Max per dag.
Nee hoor, krijg ik er 50?
Waarom?

Ohja, van de week opeens een Ditto gevangen, krijg ik nu de opdracht om een Ditto te vangen :facepalm:
Ik ving vandaag ook een charizard! Had ‘m nog niet dus blij mee :) nog geen shiny aipom, inmiddels wel genoeg Candy voor evolutie maar ik wacht nog even tot het einde van het event, wie weet heb ik nog geluk! Ik ga morgen een weekje op vakantie, daarna ga ik weer eens zitten voor een ei. Ik heb inmiddels weer wat vriendjes staan waarmee ik een vriendschapslevel omhoog ga, tegen die tijd meld ik me hier wel weer even om een tijd af te spreken voor mensen die mee willen doen :) (ik ben spe...ts)
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Afbeelding

Deze vond ik trouwens erg handig voor ditto :) toen ik ‘m zocht was het een moeilijk te vangen hoot-hoot
Hmm dat plaatje lukt niet https://www.imore.com/how-catch-ditto-pokemon-go
hvm schreef:
09-05-2019 16:43
Beste mensen, ik blijf toch problemen hebben met de punten die je in de gym kunt verdienen. Gisterochtend heb ik er een pokemon ingezet, nu net was hij uitgeschakeld. Ik zou verwachten dat je dan 100 punten krijgt. 50 Max per dag.
Nee hoor, krijg ik er 50?
Waarom?
Je krijgt nooit meer dan 50 muntjes in totaal op een dag uitbetaald. Ook voor een Pokemon die een week in een gym heeft gestaan krijg je dus maar 50 muntjes. Of zelfs helemaal niks als je de dag dat die pokemon uit de gym wordt gegooid al 50 muntjes hebt gehad.
Dat klopt dus!
Voor degenen die een ditto nodig hebben: er zijn meerdere special research rijtjes waarbij je een keer een ditto nodig hebt. Als je die nog niet allemaal hebt gehad, kan het de moeite waard zijn twee van die quests te zoeken en de reward van een van de twee nog even te stacken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven