Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:06
En haar goed gevulde bar aan het ledigen al rokend samen met zoon die jammer genoeg nog geen lief heeft want niemand kan tippen aan Blondie. Dus hebben ze het samen heel goed. *Wil nog veel meer tikken, maar ga niet onder de gordel, alhoewel de neiging echt groot is*Betty_Slocombe schreef: ↑11-05-2019 19:58Blondie is natuurlijk net 5 kilo vlees aan het barbecueën, dus die reageert nu niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 11 mei 2019 om 20:09
Kortom, gewoon een trol dus. In de klassieke zin des woords: iemand die doelbewust felle reacties uitlokt. Het is jammer dat Hogerhand hier niet snapt wat een trol nou eigenlijk is.charlottew88 schreef: ↑11-05-2019 20:03Doet ze expres want als iemand deze opmerking staft doet ze net alsof ze het niet over hem heeft. Zo uitgekookt is ze wel.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:09
Het is toch gewoon mijn Meeeeeening!Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2019 20:04En homo's vies. En als ze dan geband wordt hier komen janken wat een kutforum het wel niet is.
(Gisteren overigens precies dit gesprek gevoerd met mijn oudste. Ook meningen zijn gebonden aan fatsoensnormen. Zij pakte het binnen 5 minuten op. Dat is toch interessant)
zaterdag 11 mei 2019 om 20:10
Denk je? Het zou mij echt niets verbazen als ze echt zo denkt en het niet eens alleen maar schrijft om reacties uit te lokken.Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2019 20:09Kortom, gewoon een trol dus. In de klassieke zin des woords: iemand die doelbewust felle reacties uitlokt. Het is jammer dat Hogerhand hier niet snapt wat een trol nou eigenlijk is.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:12
Doe maar niet want dan heb jij zo een ban en zij is het niet waard om een ban te krijgen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:13
Ja dat is inderdaad jammer.Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2019 20:09Kortom, gewoon een trol dus. In de klassieke zin des woords: iemand die doelbewust felle reacties uitlokt. Het is jammer dat Hogerhand hier niet snapt wat een trol nou eigenlijk is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:17
Ja, dat denk ik. Anders wist ze niet elke keer zo feilloos de mensen uit te pikken tegen wie ze zulke onzin nou juist niet uit moet braken.doornroosje9 schreef: ↑11-05-2019 20:10Denk je? Het zou mij echt niets verbazen als ze echt zo denkt en het niet eens alleen maar schrijft om reacties uit te lokken.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:23
Oh ze denkt ook echt zo achterlijk kortzichtig egoïstisch mallotig bijzonder.doornroosje9 schreef: ↑11-05-2019 20:10Denk je? Het zou mij echt niets verbazen als ze echt zo denkt en het niet eens alleen maar schrijft om reacties uit te lokken.
Dat het reactie op het forum oproept is een grote fijne extra voor haar.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:45
Ze moeten wel. Wij raken steeds meer gewend aan extreme reacties, dus ze moeten steeds verder gaan om effect te sorteren.Pipistrello schreef: ↑11-05-2019 20:25Een beetje zoals wel meer malloten hier. Ze worden met het jaar extremer.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 11 mei 2019 om 20:49
Het is nog lastig. Te extreem, dan ziet iedereen dat je een trol bent, te genuanceerd, dan word je voor kennisgeving aangenomen. Zo bezien valt de trol niet te benijden: constant afwegen hoe je post zonder gelijk een perma te krijgen, het is best lastig denk ik.
Ik weet daar zelf niets van, want ik lieg nooit over het feit dat ik een vrachtwagenchauffeur uit Alblasserdam ben.
Ik weet daar zelf niets van, want ik lieg nooit over het feit dat ik een vrachtwagenchauffeur uit Alblasserdam ben.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:52
Betty_Slocombe schreef: ↑11-05-2019 19:58Blondie is natuurlijk net 5 kilo vlees aan het barbecueën, dus die reageert nu niet.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:54
Uiteraard ligt dat aan jouw weekhartige karakter.Pipistrello schreef: ↑11-05-2019 20:50Ik raak er niet aan gewend. Ik vind bepaalde mensen steeds meer afstotelijkere karikaturen worden.
Maar dat zal dan aan mij liggen![]()
Dat we gewoon ook allemaal weten over wie je het hebt, maar ze blijven maar posten. Raar toch, hoe dat (niet-)ban-beleid werkt.
Everything is impossible, even if you believe in it.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:55
Natuurlijk niet. Hoe smaakte de gehaktstaaf?Betty_Slocombe schreef: ↑11-05-2019 20:49Het is nog lastig. Te extreem, dan ziet iedereen dat je een trol bent, te genuanceerd, dan word je voor kennisgeving aangenomen. Zo bezien valt de trol niet te benijden: constant afwegen hoe je post zonder gelijk een perma te krijgen, het is best lastig denk ik.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:56
Nee dat ligt niet aan jouPipistrello schreef: ↑11-05-2019 20:50Ik raak er niet aan gewend. Ik vind bepaalde mensen steeds meer afstotelijkere karikaturen worden.
Maar dat zal dan aan mij liggen![]()
zaterdag 11 mei 2019 om 20:56
Het is een precair evenwicht. Twee zijn te weinig, bij drie krijg je van die vervelende oprispingen. Die zijn eerst wel lekker, maar daarna valt het tegen.
zaterdag 11 mei 2019 om 20:59
Ja dat, of ze is gewoon een huis- tuin- en keuken psychopate.doornroosje9 schreef: ↑11-05-2019 20:10Denk je? Het zou mij echt niets verbazen als ze echt zo denkt en het niet eens alleen maar schrijft om reacties uit te lokken.
Dr. Todd Grande
Gepubliceerd op 22 apr. 2019
This video answers the question: Can I describe the typical personality profile of the internet troll?
https://www.youtube.com/watch?v=Rk-hTtWFINU
zaterdag 11 mei 2019 om 21:16
Grover.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 11 mei 2019 om 21:17
Betty_Slocombe schreef: ↑11-05-2019 20:56Het is een precair evenwicht. Twee zijn te weinig, bij drie krijg je van die vervelende oprispingen. Die zijn eerst wel lekker, maar daarna valt het tegen.
zaterdag 11 mei 2019 om 21:18
Nee inderdaad