Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Age, is de documentaire die om half 9 op Ned 3 komt niet ook iets voor jou? Ik wil eens even kijken of het wat is.

Anders kan ik altijd nog lekker niet nadenken 'Ik hou van Holland' gaan kijken

Heb vandaag de dvd 'La Pianiste' gekocht, een arthouse film over een vrouw met een persoonlijkheidsprobleem. Is tijdens de opleiding als titel wel eens voorbij gekomen en vandaag vond ik dat ik 'em voor mezelf mocht kopen
anoniem_77227 wijzigde dit bericht op 28-03-2009 20:16
Reden: wel handig de tv zender even te noemen
% gewijzigd
Ah ja, dat schijnt een goeie film te zijn

En ja, ik zit al klaar voor Louis Theroux! Is een goeie docu-serie
Rustig hier...

Lieve meisjes, heb ik jullie al gevraagd lid te worden van LLiNK?

Nog 985 leden hebben ze nodig namelijk...

Doe het alsjeblieft voor mij, ik wil daar ooit werken maar dan moet het nog wel bestaan natuurlijk
Age, nou wil die forumster met de vrienden van je opa en oma dansen in Hannover
Peas on earth!
Nou, die zijn te oud om nog te gaan dansen!
Pfoe, wat een stomme mensen bij Rondom Tien.

"de publieke omroep is te links"

Nou, dan ga je toch lekker naar SBS als het je niet bevalt
Age en Erwt, ik zie dat jullie nieuwe vriendjes aan het maken zijn?
Age, ik ga even nadenken over lid worden van Llink... Tot wanneer heb ik de tijd?

Ben jaren geleden een tijdje lid geweest van BNN om eenzelfde soort reden. Ben eigenlijk ook wel een groot voorstander van wat nieuwere omroepen maar eigenlijk een nog veel groter voorstander van een andere organisatie van de manier waarop omroepen zendtijd krijgen enzo...
Jaaa, volgend forumuitje gaat naar Hannover

Ik moet hier even bijlezen, want ben tv aan't kijken, beetje internetten en her en der posten, maar niet echt goed aan't lezen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 maart 2009 @ 16:44:

Ik moet ook weer es naar de kapper, want pony hangt bijna op m'n kin . Vind je het ook altijd zo lekker als ze een beetje in je haar lopen te frutten mdK?

Heb trouwens deze gekocht. Vind die Therme-producten zó lekker! (en 'happy feeling' leek me wel passend )

[afbeelding]

Jaaaah, ik heb ook een product hiervan, even kijken...

De Hammam Olive Shower!

En pas had ik van Rituals zo'n fles met een soort scheerschuim. Gel die dik schuim wordt op je lijf. Zo lekker!
Tot 1 april Drift

Ik ben zelf al een poosje lid van LLiNK, heb vorig jaar m'n BNN lidmaatschap opgezegd. Oh, en sinds vorige week ook lid van Omroep C

Vind dat LLiNK supergoeie programma's maakt, past goed bij mijn idealen. Zou zonde zijn als dat verdwijnt...
Ah ja, die schuim van Rituals had ik ook!

Ik heb altijd douchegel van Kneipp
Nu een interessante aflevering van de Keuringsdienst van Waarde, over "Oud Hout".

Heb 'm al eens gezien...
quote:Vinyl schreef op 28 maart 2009 @ 22:00:

En pas had ik van Rituals zo'n fles met een soort scheerschuim. Gel die dik schuim wordt op je lijf. Zo lekker!

Dat is heel lekker spul ja! Heb ik op mijn verjaardag vanalles van Rituals cadeau gehad waaronder zo'n fles van dat spul!

Heb je een leuke dag gehad Vinyl?
Ja, was leuk!

Eigenlijk zou ik nog hier op pad, er is hier in elke kroeg livemuziek vanavond. Had een vriend van me (oudere man waar ik samen vrijwilligerswerk mee deed) beloofd dat dit jaar echt zou komen. (vorige jaren kon ik steeds niet).

Maar goed, ik was net zoooo gaar toen ik uit Doesburg kwam. Dus ik ben maar gelijk doorgereden. Was er tegen half 10 en toen was het nogal uitgestorven nog. De boel begon veel later. Maar ik was alleen en kon het niet meer opbrengen nog 1 a 1,5 uur te wachten... dus ben nu thuis. Hij zal wel teleurgesteld zijn, maar ja...

En jullie? Lekkere dag gehad?

En Drift, kom je een beetje bij?
Ik kan me goed voorstellen dat je het even niet trekt ook nog de kroeg in te gaan na zo'n lange en toch best volle dag. Zeker als het nu nog behoorlijk uitgestorven is en het dus nog wel even duurt voordat het gezellig gaat worden.

Helaas, helaas...volgend jaar beter

Ik kom best lekker bij eigenlijk ja. Ben echt blij dat ik dat uitstapje van vanavond heb afgezegd. Vanmiddag even de stad in geweest en daar vooral met vriendinnen bijgekletst, dat was heel gezellig. Nu gewoon op de bank en een beetje aanrommelen in huis.

Merk wel heel goed dat ik echt wat rust nodig heb, vriendinnen zeiden ook al tegen me dat ik er best moe uitzie. Dus ik wil het even een aantal weken goed volhouden er echt ritme in te krijgen en lief voor mezelf te zijn. Heb me voorgenomen alleen maar dingen te doen die ik echt leuk vind

In mijn hoofd is wel wat onrust merk ik, maar dat vind ik logisch na alles wat er vorig weekend gebeurd is. Ik heb gewoon echt de tijd nodig hiermee om te gaan. Dan maar even verdrietig zijn, dat mag af en toe best vind ik.

Niet dat ik hele uren huilend op de bank zit, het is meer een algemeen verdrietig gevoel geloof ik.
Overigens is onze date volgende week iets wat ik echt leuk vind, dus daar mag ik van mezelf naartoe
Ja, precies, je voelt je gewoon leeg. En zulke emoties kosten ook een hele hoop energie. Hierdoor kun je je ook moe en slap voelen, dus zoals eerder gezegd: lief zijn voor jezelf. Goed om jezelf denken en je rust pakken.

(ik klink nu als een oud omaatje, maar ik bedoel het goed hoor!)

Over oude oma's gesproken, deze oude kikker duikt haar bed in. Lekker even 'Ik hou van Holland' terugkijken en dan lekker slapen!

Trusten allemaal!
quote:Vinyl schreef op 28 maart 2009 @ 22:24:

Ja, precies, je voelt je gewoon leeg. En zulke emoties kosten ook een hele hoop energie. Hierdoor kun je je ook moe en slap voelen, dus zoals eerder gezegd: lief zijn voor jezelf. Goed om jezelf denken en je rust pakken.

(ik klink nu als een oud omaatje, maar ik bedoel het goed hoor!)

Het klopt precies wat je zegt!

Slaap lekker oma, tot morgen!
Zo zeg... ik heb (eindelijk eens) het dagboek op de site van Yoels gelezen.

En daar word ik toch wel even stil van...

Jeetje Yoels, wat heb jij veel te verduren. Maar echt supergoed hoe je daar mee omgaat! En de uitzending was ook goed Jij bent leuk!!

Respect hoor! En je kan ook erg goed schrijven, duidelijk en boeiend. Echt top! Als jij niet wordt toegelaten zaterdag dan weet ik het ook niet meer...

En nu... ga ik fijn slapen. Het is weer mooi geweest voor vandaag
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 maart 2009 @ 19:46:

Fijn dat ik zo inspirerend ben

Volgens mij heb ik weer eens de nieuwe in plaats van de oude tv-gids weggegooid.... Erwtje, hahaha...

Is mij ook wel eens gebeurd Zou mij ook zomaar kunnen gebeuren...
quote:Drift schreef op 28 maart 2009 @ 22:09:

[...]

Dat is heel lekker spul ja! Heb ik op mijn verjaardag vanalles van Rituals cadeau gehad waaronder zo'n fles van dat spul!

Heb je een leuke dag gehad Vinyl?

Ritual is super lekker!

Die Hamam olive of hoe het heet is lekker (maar volgens mij officieel voor mannen, maar who cares) en die groene met rijst ofzo vind ik ook lekker. Je hebt er ook van die potten met bodybutter van, óók lekker!
quote:Drift schreef op 28 maart 2009 @ 22:24:

Overigens is onze date volgende week iets wat ik echt leuk vind, dus daar mag ik van mezelf naartoe

Goed zo Drift! Prioriteiten stellen .

Ik heb wel bewondering voor hoe je je door vorig weekend hebt heen geslagen en hoe je ermee omgaat. Heel realistisch, zo van het is er en ik geef het een plek, maar ook bewuste keuzes maken. Vind ik knap van je!
Zo, ik heb een leuke avond gehad.

De film was erg leuk! Het begin vond ik wat oppervlakkig (wel volgens verwachting), maar later werd het echt leuk, hilarisch en toch ook wel met wat meer diepgang.

Daarna met de meiden nog een beetje na zitten kletsen en nu net thuis! Lekker relaxte avond was het en toch weg.

Ik ga zo maar eens slapen. Hoop dat het morgen een mooie dag wordt. Vannacht alleen een uurtje minder slaap dat was ik dus even vergeten. Maar goed, voordeel daarvan is dan weer dat de avonden weer wat langer zijn en daarvan krijg ik dan weer energie!

Lekker slapen allemaal!
ik ben nu pas in mijn bed aanbeland.. Dat gaat morgen zeer doen.. Was een verjaardag met een bijzonder emotioneel einde, lig nu klaarwakker in bed. Ga het toch maar even proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven