Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady*Voldemort schreef:
11-05-2019 22:49
Blondie en Régine hebben een ban. Je verwacht het niet he.
Solomio schreef:
11-05-2019 22:56
Goh, waarom een ban? Verbazingwekkend hoor.
We zullen ze missen.

Ik wil niet zeggen dat ik supergezellig was op dat topic, maar om in één adem genoemd te worden met Blondie gaat me ook weer wat ver.
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 12-05-2019 22:48
19.94% gewijzigd
Jeetje het is wel Hysterische Moederdag op dit forum vandaag.
Lady*Voldemort schreef:
12-05-2019 21:19
Laten we PJK, RB en Blondie-met-de-cijfers dan ook uitnodigen. Hek om het topic, en genieten maar.
redbulletje schreef:
12-05-2019 21:34
Waar moet ik zijn?
:HA: hahaha!! Ik zit echt hardop te lachen hierom. Jullie zijn zo grappig.
Maelstrom schreef:
12-05-2019 22:46
ja en eigenlijk wil ik heel graag in dat topic opscheppen over dat ik zo'n leuke moederdag heb (is mijn eerste moederdag) maar wil het topic niet kapen. Dus bij deze: ik had een hele leuke.
Maelstrom schreef:
Nou en die reacties van bepaalde bekende forummers ook. :popcorn:
florence13 schreef:
12-05-2019 23:21
ja en eigenlijk wil ik heel graag in dat topic opscheppen over dat ik zo'n leuke moederdag heb (is mijn eerste moederdag) maar wil het topic niet kapen. Dus bij deze: ik had een hele leuke.
Ik vind dat echt oprecht leuk voor je! :redrose:
florence13 schreef:
12-05-2019 23:21
leuk florence!! had je man het op zijn eigen bijzondere wijze voorbereid :proud:
Lucifer2018 schreef:
12-05-2019 23:22
Nou en die reacties van bepaalde bekende forummers ook. :popcorn:
Dat. Mijn bek viel open. Gelukkig is het OP verwijderd dus we kunnen weer over tot de orde van de dag : ik eet oreo's momenteel
RégineFilange schreef:
12-05-2019 22:43
Ik wil niet zeggen dat ik supergezellig was op dat topic, maar om in één adem genoemd te worden met Blondie gaat me ook weer wat ver.
Tja, je zat nou eenmaal samen met Blondie in een tijdgat. Niks aan te doen.
Pinda-Kaas schreef:
12-05-2019 23:30
leuk florence!! had je man het op zijn eigen bijzondere wijze voorbereid :proud:
nee man heeft heel standaard ontbijt op bed gemaakt (want zo hoort dat), maar ik kreeg een kusje van zoon, en dat was de eerste keer. (hij heeft nog niet helemaal door hoe het moet, dus het was eigenlijk meer gekwijl op mijn wang dan een feitelijk kusje, maar dat maakt niet uit)
Die vrouw met dwanggedachtes dat haar kinderen hiv oplopen en misbruikt worden is sinds gisteren weer terug. Ik heb het bericht gestaft en gevraagd of het verwijderd kan worden. Die forumster is namelijk echt erg ziek.
Maar het bericht blijft natuurlijk gewoon staan. Maar o wee, als je vraagt of je paracetamol mag gebruiken bij hoofdpijn. Dan is het vragen om medisch advies.
Maelstrom schreef:
Heeft dat te maken met het feit dat moederdag is ingevoerd door een zekere Oostenrijkse schilder die later in Duitsland snelwegen ging bouwen?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
bethweeter schreef:
13-05-2019 08:03
Die vrouw met dwanggedachtes dat haar kinderen hiv oplopen en misbruikt worden is sinds gisteren weer terug. Ik heb het bericht gestaft en gevraagd of het verwijderd kan worden. Die forumster is namelijk echt erg ziek.
Maar het bericht blijft natuurlijk gewoon staan. Maar o wee, als je vraagt of je paracetamol mag gebruiken bij hoofdpijn. Dan is het vragen om medisch advies.

Vreemd ja.
oudebaas schreef:
13-05-2019 08:18
Heeft dat te maken met het feit dat moederdag is ingevoerd door een zekere Oostenrijkse schilder die later in Duitsland snelwegen ging bouwen?
:proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Maar eeeh hoe was jullie moederdag? :P
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
oudebaas schreef:
13-05-2019 08:18
Het was een Amerikaanse socialite toch? :cheer2:
Rosabella1 schreef:
13-05-2019 13:18
Maar eeeh hoe was jullie moederdag? :P
Nahhh.. Je zou mogen verwachten dat ik met 4 kinderen in de watten zou worden gelegd.. Niks minder waar! Man was werken.. Puber maken niks meer, jongste gaat nog niet naar school en die van 8 zijn school heeft besloten niks meer te maken voor vader-en moederdag..
Mijn 8 jarige wist niet eens dat het moederdag was. De schat is heel snel gaan kleuren met zijn 2 jarige zusje, zodat ik alsnog wat kreeg. Pubers hebben vanochtend beloofd mij vandaag te helpen in het huishouden,dus op zijn minst vandaag heb ik hard gelachen :proud:
Tormenta¿ schreef:
13-05-2019 13:25
Nahhh.. Je zou mogen verwachten dat ik met 4 kinderen in de watten zou worden gelegd.. Niks minder waar! Man was werken.. Puber maken niks meer, jongste gaat nog niet naar school en die van 8 zijn school heeft besloten niks meer te maken voor vader-en moederdag..
Mijn 8 jarige wist niet eens dat het moederdag was. De schat is heel snel gaan kleuren met zijn 2 jarige zusje, zodat ik alsnog wat kreeg. Pubers hebben vanochtend beloofd mij vandaag te helpen in het huishouden,dus op zijn minst vandaag heb ik hard gelachen :proud:
Hahaha heerlijk dit.
Hier zei de twaalfjarige,ik wil best ontbijt maken morgenvroeg maar maak je mij dan wel even op tijd wakker? :facepalm: :proud:
Tuurlijk kind zo ben ik ook weer :nut:
Tormenta¿ schreef:
13-05-2019 13:25
Ben jij Spaans en was jij eerst iemand anders?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-05-2019 13:50

Dit hebben we toch allang gehad, wel even bij blijven he :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
13-05-2019 14:17
Dit hebben we toch allang gehad, wel even bij blijven he :biggrin:
:$ soms(heel erg soms) heb ik een sociaal leven en dan mis ik iets. En ik ben ook nog een beetje dom. Dus het kwartje valt pas heel laat :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-05-2019 14:22
:$ soms(heel erg soms) heb ik een sociaal leven en dan mis ik iets. En ik ben ook nog een beetje dom. Dus het kwartje valt pas heel laat :biggrin:
En je hebt ook nog niet gemerkt dat we geen kwartjes meer gebruiken? :blond:
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Zojuist 133,30 eurietjes bij de gemeente achtergelaten voor een nieuwe id-kaart en rijbewijs plus een toeslag omdat ik mijn rijbewijs kwijtgeraakt ben.
Zo zonde van het geld. :cry:
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
charlottew88 schreef:
13-05-2019 13:50
Ja :) :lips:
Rosabella1 schreef:
13-05-2019 13:30
Hahaha heerlijk dit.
Hier zei de twaalfjarige,ik wil best ontbijt maken morgenvroeg maar maak je mij dan wel even op tijd wakker? :facepalm: :proud:
Tuurlijk kind zo ben ik ook weer :nut:
:HA: geweldige kinderlogica

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven