Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 12 mei 2019 om 22:43
Lady*Voldemort schreef: ↑11-05-2019 22:49Blondie en Régine hebben een ban. Je verwacht het niet he.
Ik wil niet zeggen dat ik supergezellig was op dat topic, maar om in één adem genoemd te worden met Blondie gaat me ook weer wat ver.
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 12-05-2019 22:48
19.94% gewijzigd
zondag 12 mei 2019 om 22:51
Lady*Voldemort schreef: ↑12-05-2019 21:19Laten we PJK, RB en Blondie-met-de-cijfers dan ook uitnodigen. Hek om het topic, en genieten maar.
zondag 12 mei 2019 om 23:21
zondag 12 mei 2019 om 23:29
Ik vind dat echt oprecht leuk voor je!florence13 schreef: ↑12-05-2019 23:21ja en eigenlijk wil ik heel graag in dat topic opscheppen over dat ik zo'n leuke moederdag heb (is mijn eerste moederdag) maar wil het topic niet kapen. Dus bij deze: ik had een hele leuke.
zondag 12 mei 2019 om 23:30
leuk florence!! had je man het op zijn eigen bijzondere wijze voorbereidflorence13 schreef: ↑12-05-2019 23:21ja en eigenlijk wil ik heel graag in dat topic opscheppen over dat ik zo'n leuke moederdag heb (is mijn eerste moederdag) maar wil het topic niet kapen. Dus bij deze: ik had een hele leuke.
zondag 12 mei 2019 om 23:31
Dat. Mijn bek viel open. Gelukkig is het OP verwijderd dus we kunnen weer over tot de orde van de dag : ik eet oreo's momenteel
maandag 13 mei 2019 om 00:03
Tja, je zat nou eenmaal samen met Blondie in een tijdgat. Niks aan te doen.RégineFilange schreef: ↑12-05-2019 22:43Ik wil niet zeggen dat ik supergezellig was op dat topic, maar om in één adem genoemd te worden met Blondie gaat me ook weer wat ver.
maandag 13 mei 2019 om 00:18
nee man heeft heel standaard ontbijt op bed gemaakt (want zo hoort dat), maar ik kreeg een kusje van zoon, en dat was de eerste keer. (hij heeft nog niet helemaal door hoe het moet, dus het was eigenlijk meer gekwijl op mijn wang dan een feitelijk kusje, maar dat maakt niet uit)Pinda-Kaas schreef: ↑12-05-2019 23:30leuk florence!! had je man het op zijn eigen bijzondere wijze voorbereid![]()
maandag 13 mei 2019 om 08:03
Die vrouw met dwanggedachtes dat haar kinderen hiv oplopen en misbruikt worden is sinds gisteren weer terug. Ik heb het bericht gestaft en gevraagd of het verwijderd kan worden. Die forumster is namelijk echt erg ziek.
Maar het bericht blijft natuurlijk gewoon staan. Maar o wee, als je vraagt of je paracetamol mag gebruiken bij hoofdpijn. Dan is het vragen om medisch advies.
Maar het bericht blijft natuurlijk gewoon staan. Maar o wee, als je vraagt of je paracetamol mag gebruiken bij hoofdpijn. Dan is het vragen om medisch advies.
maandag 13 mei 2019 om 08:18
Heeft dat te maken met het feit dat moederdag is ingevoerd door een zekere Oostenrijkse schilder die later in Duitsland snelwegen ging bouwen?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 13 mei 2019 om 08:33
bethweeter schreef: ↑13-05-2019 08:03Die vrouw met dwanggedachtes dat haar kinderen hiv oplopen en misbruikt worden is sinds gisteren weer terug. Ik heb het bericht gestaft en gevraagd of het verwijderd kan worden. Die forumster is namelijk echt erg ziek.
Vreemd ja.
maandag 13 mei 2019 om 13:17
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 13 mei 2019 om 13:25
Nahhh.. Je zou mogen verwachten dat ik met 4 kinderen in de watten zou worden gelegd.. Niks minder waar! Man was werken.. Puber maken niks meer, jongste gaat nog niet naar school en die van 8 zijn school heeft besloten niks meer te maken voor vader-en moederdag..
Mijn 8 jarige wist niet eens dat het moederdag was. De schat is heel snel gaan kleuren met zijn 2 jarige zusje, zodat ik alsnog wat kreeg. Pubers hebben vanochtend beloofd mij vandaag te helpen in het huishouden,dus op zijn minst vandaag heb ik hard gelachen
maandag 13 mei 2019 om 13:30
Hahaha heerlijk dit.Tormenta¿ schreef: ↑13-05-2019 13:25Nahhh.. Je zou mogen verwachten dat ik met 4 kinderen in de watten zou worden gelegd.. Niks minder waar! Man was werken.. Puber maken niks meer, jongste gaat nog niet naar school en die van 8 zijn school heeft besloten niks meer te maken voor vader-en moederdag..
Mijn 8 jarige wist niet eens dat het moederdag was. De schat is heel snel gaan kleuren met zijn 2 jarige zusje, zodat ik alsnog wat kreeg. Pubers hebben vanochtend beloofd mij vandaag te helpen in het huishouden,dus op zijn minst vandaag heb ik hard gelachen![]()
Hier zei de twaalfjarige,ik wil best ontbijt maken morgenvroeg maar maak je mij dan wel even op tijd wakker?
Tuurlijk kind zo ben ik ook weer
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 13 mei 2019 om 13:50
Ben jij Spaans en was jij eerst iemand anders?Tormenta¿ schreef: ↑13-05-2019 13:25Nahhh.. Je zou mogen verwachten dat ik met 4 kinderen in de watten zou worden gelegd.. Niks minder waar! Man was werken.. Puber maken niks meer, jongste gaat nog niet naar school en die van 8 zijn school heeft besloten niks meer te maken voor vader-en moederdag..
Mijn 8 jarige wist niet eens dat het moederdag was. De schat is heel snel gaan kleuren met zijn 2 jarige zusje, zodat ik alsnog wat kreeg. Pubers hebben vanochtend beloofd mij vandaag te helpen in het huishouden,dus op zijn minst vandaag heb ik hard gelachen![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 mei 2019 om 14:17
Dit hebben we toch allang gehad, wel even bij blijven he
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 13 mei 2019 om 14:22
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 mei 2019 om 15:09
En je hebt ook nog niet gemerkt dat we geen kwartjes meer gebruiken?charlottew88 schreef: ↑13-05-2019 14:22soms(heel erg soms) heb ik een sociaal leven en dan mis ik iets. En ik ben ook nog een beetje dom. Dus het kwartje valt pas heel laat
![]()
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 13 mei 2019 om 15:11
maandag 13 mei 2019 om 15:20
maandag 13 mei 2019 om 15:21
Rosabella1 schreef: ↑13-05-2019 13:30Hahaha heerlijk dit.
Hier zei de twaalfjarige,ik wil best ontbijt maken morgenvroeg maar maak je mij dan wel even op tijd wakker?![]()
![]()
Tuurlijk kind zo ben ik ook weer![]()