Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Hee, zaten we dus simultaan te kikkerdrillen Mims?

En wat sneu dat Mops zo op het ziekenhuisgedeelte bleef hangen :(
Ach, ze vondhet picknicken aan eht einde wel eluk, en de winden, en en en... dus het was geen algeheel drama, maar dat ziekenhuisbed was voor haar welm waar de film om draaide. Het is een kleine aanstellert!
Wat wilde ik nou toch typen?
het is een laivert die mops. Leuk dat jullie allemaal aan het driullen waren!

Hier een lekkere zaterdag achter de rug, GG naar de playbackshow van scouting KK lekker aan het spelen met allerhande vriendinnetjes.

Wauw toet, dat wordt leuk voor de koters, ben benieuwd hoe je het zelf vindt .

Zeg dream, ik heb geen verjaarslijst maar was er taart en visite vanwege een verjaardag? Jij was toch niet jarig of wel (bloos!)?

Lekker lil, die belastingmeuk klaar, balen echter dat je moets terugbetalen (had je er wel rekening mee gehouden?).
btw de boodschappenmail komt eraan mims en ely (lieverd, doe je rustig aan....als je toch liever niet meedoet zeg je het wel he??). Het is nog maar kort tot we elkaar weer zien!!!!
Oooooooooooooooooooh wacht. 28 maart??????????????????? KUTTTTTTTTTTTTTTTTT DREAM IS JARIG!!!!!!!!!!! ooh wat erg dat we dat zomaar bijna voorbij lieten gaan.

* duikt de kelder in voor de feestspullen *

Zo,

even de boel versieren

drank erbij

en snel een entertainer/zanger besteld:

Happy Birthday Dreamer!!!!!!!!
Ely kan twee dagen op de bank liggen en/of buiten frisse lucht snuiven. Hasske relaxt toch Bentetje?
Eh Dream, kun je de kaart die ik vandaag naar je op de bus heb gedaan ook beschouwen als verjaardagskaart???
Fukfukfuk...Dream!!!

Sorrysorrysorrysorry!

Van harte gefeliciteerd, lieve Driem!
Haha Lil, offcourse ben ik voetbal aan het kijken. Ik heb al twee mooie ballen op de goede plek zien landen!

Mims, verandering van avatar is inderdaad een stap

Maar misschien moet je dan ook niet zo'n triest koppie kiezen!

En voor thee heb ik altijd tijd. Toevallig morgen eind van de middag zin om hier te komen?

Bent, doe graag mee hoor met geboodschap, zo erg is het niet met me. Maar ben wel een beetje prioriteiten aan het stellen, zeg maar.

Vandaag weer pittig dagje. Had een slechtnieuwsgesprek en 's avonds nog vergadering. Dan verlang ik wel eens naar een baan bij de bakker hoor (no offense)

Bloes, ik heb even foto's gespiekt, wat een mooitje zeg!

En wat ben je een trotse tante!

Dreamer, ook hier, hieperdepiep!!!!

Toet, is geld goedgekomen? Ik kreeg een beetje rare melding.
Wel grappig trouwens, Zen is helemaal in to voetbal.

Heb dus een compleet Ajaxtenue voor hem gekocht, tot grote ergernis van Zorro

(hij heeft ook wel een AZ shirt hoor, zo solidair ben ik dan wel weer)

Maar nu wil hij dus niets anders meer aan. als in, gewone kledij.

En ik ben nog zo gek ook, dat ik het toesta. Moet dus morgenochtend snel zijn tenue wassen, zodat hij het 'smiddags weer aan kan, haha

~snijdt een plakje taart af~

Prima, Ely.. maar dan kom ik wel met Mops (hoelaathoelaathoelaat?)

Plaatje van gisteren was trouwens verdrietiger dan deze, ik vond de stap anders te groot. Iets teveel " Zoooo, over!" .

Zen in voetbalshirt lijkt me trouwens retestoer! Lekkere knul is het toch (heeft 'ie van zijn moeder, net als zijn verstand van voetbal !)

Geniet van de wedstrijd!
Mims, briljante taart heb je gevonden!!
Ja,daar was ik ook van uit gegaan hoor, dat Mops meekwam.

Anders had ik je niet gevraagd

Laten we telefonisch anders even contact houden, maar in principe ben ik er vanaf een uur of 14.00/15.00 uur. Zen is misschien wat later, want die gaat nog even met Zorro naar de voetbal (goh!)

In ieder geval, gezellig!!
Ik heb niets met voetbal, en ik kan er ook neit echt van wakker liggen dat al die supporters het stadion niet in mochten (hoewel wel sneu)...

Maar dat ze nu al die schotten gaan interviewen vind ik wel leuk.

Dat accentje. Bijna net zo lekker als Iers,

~voelt zich helemaal "Wanda" , die van die vis...~
Hebben er hier mensen eigenlijk in het donker gezeten, in het kader van Earth Hour?
Oh heeft Nederland gewonnen? Pompel is nu daar.

Lieve lieve Dreamer, van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad? Mooie cadeaus?

Ik voel me ellendig, hoofdpijn en gewoon zomaar niet lekker. Zit al een paar weken niet zo lekker in mijn vel, maar weet niet waarom. Op mijn werk gaat het niet zo lekker, heb er ook stress van (als in: nu, dat ik maandag alweer moet werken) en gewoon algeheel niet blij. Zou lente helpen? Nu slapen in elk geval wel.
quote:mimsey schreef op 28 maart 2009 @ 23:41:

Hebben er hier mensen eigenlijk in het donker gezeten, in het kader van Earth Hour?Que?
Was een (wereldwijde?) actie Pimpel. Dat je dan tussen half negen en half tien vanavond geen licht aandeed. Om energie te besparen en awareness te bereiken. Ik dacht dat het pas morgen was.

Vergeten jullie ook niet dat vannacht de klok een uur vooruit gaat!!!????
Pokkeklok!
Kloteklok!
Sjee, hartstikke spuit elf en ook nog een half uur te laat.. sorrie. Alsnog heel erg HOERA en nog vele jaren, Dream!

Heb je een goeie dag gehad met lieve mensen en leuke kado's?

He Pimpje, da's minder.. slaap lekker en hopelijk morgen weer wat fijner je bedje uit. Kan het komen door het stoppen met roken, omdat je zegt dat je er nu een paar weken last van hebt? In combi met druk leven en ook nog eens een overleden oma?

Wat een stap, Mims, voelt vast gek.

Truste schatten. Heb zo'n zin om jullie weer te zien. Nog maar een paar weken.
Ja Pimmepim, het zijn ook noal niet heavy weken voor je!

Ik ga maar eens naar bed. Eigenlijk is het al 2 uur...
bam nu jarig? Dikke kus!!!

lieve pim, wat is er op je werk dan/ en inderdaad, je hebt er genoeg bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven