Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Goedenmorgen!

en..

doei

Later is nu
Jaaa, die dvd gewoon doen, lijkt me hilarisch en dat tientje gaat ons ook kop niet kosten toch?

Hihi een multinational; nou, de eerste buitenlanders moeten nog komen . Ik zie Dot wel in een directeursfunctie, beetje gebiedend gebaren vanachter een bureau en stampvoetend orde op zaken stellen als dat incidenteel nodig blijkt. Wt me eraan doet denken dat we volgens mij maandag allemaal functioneringsgesprek hebben, toch?

Zo, iedereen de deur uit, was opgehangen en koffie gezet (tot zover de huishoudelijkheden), aan de Arbeid maar eens
Dot vanochtend in pyama nog met verwilderde haren al aan een broodje toen GG al strak in werkpak beneden kwam, ze bekijkt hem goedkeurend en zegt op waarderende toon: "Zoooo, dát ziet er goed uit!"
Doet me denken aan toen ik laatst de buurkindertjes te lunchen had en Lief in zijn roei(sport)kleding naar beneden kwam. Buurmeisje: Wat heb jij een mooi pak, echt een mooi pak, een heel mooi pak. Mag ik ook verkleden?

Jep Lil, functioneringsgesprek maandag. Functioneer je wel?
Vast wel, jij dan?

Zo, ik ben echt duf van gisteren laat met mijn geliefde, maar wel lekkerd-duf. Soort van.

Meave, waar ben jij? Ik ben morgen egin vd middag in de buurt bij jou om wat werkspullen op te halen, zin/tijd in/voor kopje thee?
Kijk, zelfs op zaterdag op pad voor het werk. Dat is pas actief
Bentetje, de dvd staat ook voor een tientje op Bol.com zag ik. Ik vind het prima al je um verekent met de boodschappen. Iemand bezwaar?

En wat een lekkere opmerking van De Dot! Whoeha, die gaat haar moeder achterna! Oudste zei pas tegen MM, die in wielrenoutfit binnenkwam; "Zooooohee, da's een lekker strak broekie!" We hebben bijdehandjes gebaard meiden.....

Ik functioneer geloof ik ook wel. Op het werk dan he. Heb er wéér een grote klus bij gekregen, die goddank niet voor het zomerreces afhoeft. Maar voorlopig hoef ik me niet te vervelen van de Baas geloof ik.

~schenkt de glazen vol met port~

Mag ik dan het glas heffen of het heuglijke feit dat ik vandaag mijn hypotheek heb overgesloten?
Oh, wat goed, Bloes!

EN port. ja, lekker, goed idee!!

Hebben jullie functioneringsgesprekken in groepsverband?

Heerlijke opmerking van Dot.. doet ze je toch na, Lil?
Later is nu
We mogen na elkaar aan komen treden om ons functioneren te bespreken Dream Omdat we niet zo vaak op hoofdkantoor zijn hebben ze onze gesprekken op een wezijnertochalomdatwekomenvergaderendag gepland.

En ik heb eindelijk ook eens klanten in mijn eigen regio. En het werk schijnt sowieso weer iets aan te trekken. Dus met een beetje mazzel mogen we allemaal blijven. Zou best gek zijn als er (als straks de contracten aflopen) twee wel mogen blijven en eentje niet ofzo. :( Maar ja, daar zal Het Bedrijf verder geen boodschap aan hebben denk ik, en de Crisis ook niet.

Ik vind het prima hoor om de dvd bij de boodschappen op te tellen.

Ben net in de supermarkt weer hard langs alle ijs en chocolade gelopen. Pfffffffff, het is wat...
Dag meisjes,

Sorry dat ik jullie zo schandelijk verwaarloos, maar ben zo druk met van alles dat ik aan kroegen helemaal niet meer toekom. Doe vaak nog wel een poging tot bijlezen, maar ben te moe om dan ook nog te reageren

Gelukkig zien we elkaar over een paar weken!!

Which reminds me, ik ga nu gelijk geld overmaken aan Toet!

Hier gaat alles wel oke hoor, maar mijn werk kost me heel veel (negatieve) energie. Zal blij zijn als ik met verlof ben!
Hee Ely!

Balen van werk zeg. Niet leuk.

En jep, nog drie weken, dan gaan we slempen en bijkletsen!
Zoen voor Ely (heb je wel tijd voor thee?)
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik vond het geloof ik tijd worden om mijn avatar te wijzigen.

Het was goed zo, geen foto meer....

Maar tegelijkertijd moet ik er toch een beetje om huilen.

Alweer een stap gemaakt.
ach lieve, lieve mims......een hele dikke knuffel voor jou!!

en natuurlijk ook voor alle andere lieverds hier.
Ely, toch fijn dat je even langskomt

Mims.. een moeilijke beslissing lijkt me dat!

Enneh.. ik was Pimpels cheersleaders vergeten.. solly

Enneh.. kan het zijn dat we Pompels verjaardag nog niet gevierd hebben?

Gefeliciteerd met je vent!
Later is nu
Nou, wij hebben het wél gevierd!

Ach Mims... wat een stap weer...
Goedenmorgen

Ontbijt!

Later is nu
Hee liefies hier! Iemand nog verse koffie bij die prachttaart van Dreamer?

KUS voor Mims.

Pimpel, ik weet niet of het associatief verband houdt met hoe jullie Pompel's verjaardag hebben gevierd , maar ik heb vannacht gedroomd dat wij gingen paardrijden *haartjes omhoog*, eerst op een strand en toen in een soort sprookjesbos en toen was er opeens iets met sex -maar dat was al niet meer met jou . Wat een mens allemaal zo dromen kan.

Hypotheek overgesloten, dat is wel een Stap Bloes Gefeliciteerd!

Volgens mij functioneren we allemaal behoorlijk prima, en ik hoop inderdaad dat het werk voldoende blijft voor iedereen want lijkt me bizar als er tussen ons gekozen zou moeten worden *meer haartjes omhoog* . Aan de andere kant, dat is beetje risico van bij hetzelfde bedrijf werken allemaal. Gewoon maar beter als er voldoende werk blijft voor alles en iedereen

Ja, bijna slemp alweer! Ik kan niet ruilen met Ex in Zoonweekenden, vanwege allemaal verjaardagen, dus ik ben er niet het hele weekend bij - anders zie ik Zoon bijna 2 wkn niet en dat trek ik niet. Moet nog even kijken of ik dan zaterdagavond naar huis ga, of zondagochtend bijtijds maar zoiets gaat het wel zijn. Ben er wel al vrijdagavond.
~rent binnen voor een zoen voor Mims en rent richting douche, vloerenwinkel, verfwinkel en sleurt de man met de meetlat uiteindelijk met zich mee richting de Übervinex~
Tssss, moet die arme man nou echt steeds langs de meetlat gelegd worden?

Ik weet het Lil, van dat risico. Maar is gewoon gekker dan bij een "normale" werksituatie waarin je met een tijdelijk contract werkt en je weet dat je het risico loopt dat jij niet en andere collega wel kan blijven. Maar ik lig er niet wakker van hoor. Nu leuk leven en goed werken. Dat is al wat je kunt doen.

Wat Slemp betreft opteer ik natuurlijk voor pas vertrek op zondagochtend van Lil natuurlijk

Had Mims her en der op andere topics al knuffels gegeven, maar kan hier natuurlijk ook nog

gefeliciteerd met Pompel nog Pimpel. En danmmmmmmmmmmnnnnnnn wat een zoete taart Dream! Ik neem niks. Ik ga eindelijk weer eens goed qua gezondgebeuren. Heb net een beschuitje aardbeien gegeten. ook erg mmmmmmm!
Kikkerdril was een leuke schattige feelgood kinderfilm (voor kindjes tot een jaar of zes denk ik) die ook voor volwassenen leuk is om naar te kijken.
Ik ga voor de Liefste Moeder van het Jaar Award; heb zonet kaarten besteld voor het Studio 100 Zomer festival. Jajajajaja, heel cultureel fout. En erg. Maar Meis is helemaal blij dat ze het éénnalaatste concert van de originele K3 kan meemaken en Mega Mindy zal zien. Dat is toch ook wat waard!! Dan nemen we die kabouters en piraten wel voor lief
Leuk Toet! Nouja.. in elk geval voor Meis en gaat BJ ook mee?

Hier is visite weer weg.. nu troep opruimen. Gaan de heren weer fijn NL-elftal kijken en LD en ik Paul, denk ik
Later is nu
Zo, jawel: ik heb de belastingdingen voor mezelf ingevuld (en moet betalen, grmbl, maar heb wat te veel vastgoed in bezit om daar onderuit te komen ). Nu moeten GG en ik nog samen onderling schuiven en zien wat meest voordelig is in combinatie der dingen, en dan zijn we klaar. Maar dat gebeurt morgen, want hij staat op podium en ik ga vanavond helemaal niks meer doen, lekker .

Hee Ely, wel fijn om weer eens van je te lezen, hoop dat het op werk wat beter gaat dan binnenkort... Lig je nu lekker op de bank, pootjes omhoog, klaar voor foeballuh?? Veel plezier!
Hier ook een zaterdagse topmoeder uitgeblust op de bank.

Mops en ik zijn vanmiddag naar Kikkerdril geweest (ze vond het eng.... voor haar draaide de hele film over het in het ziekenhuis liggen van Een Kind!!!). Maar wel leuk, ze is de rest van de dag liggend op haar buik bezig geweest met haar loep en volgende maand gaan we kikkerdril zoeken. Zo blijven we bezig!

Daarna Mopsiaans gekookt. Dat wil zeggen; "zoet". Worteltjes-met-abrikozenpuree, vissticks en gebakken aardappeltjes. Toetje had ze zelf uit mogen kiezen.... en ik had het kunnen weten; haar zelfgemaakte Droomtoetje. Plakje cake in een schaaltje, aardbeitjes daar over heen en het bakje afdekken met een paar spekjes. Bakje in de magnetron, spekjes laten smelten en mjammie... Oppassen voor je glazuur, en goed voor mijn lijn is het ook niet, maar hey...mijn kind gaat er zo van glunderen, .

Volgens de laatste berichten doet jullie tak het goed, Lil en Toet (en Bloes natuurlijk), dus volgens mij zit er vooralsnog niemand op de schopstoel.

Zomerfestival...

Oh, ik denk dat Mops daar ook wel heel gelukkig van zou worden. Goede actie, Toet!

Pim, nog gefeliciteerd met jouw allerliefste vent! ~bloos~

Het maar in een gezin van 6 mogen we best zo nu en dan een verjaardagje vergeten, toch???

Even mijn thee opgieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven