Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Pinda-Kaas schreef:
13-05-2019 20:06
om de dag?
ik doe in de oneven weken links en in de even weken rechts
Ik kan dat nooit onthouden.
Tormenta¿ schreef:
13-05-2019 20:08
Ik kan dat nooit onthouden.
Ik prik altijd een veiligheidsspeld door het been dat ik voor het laatst heb gewassen.
Lady*Voldemort schreef:
13-05-2019 20:14
Ik prik altijd een veiligheidsspeld door het been dat ik voor het laatst heb gewassen.
Geeft wel een rommeltje. Kun je het niet beter op je been schrijven met een marker? Oh, nee, dan is het niet schoon meer. Dan beter op je ongewassen been 'dit been is aan de beurt'.
Betty_Slocombe schreef:
13-05-2019 19:56
Nou, is er nog iets spannends te beleven?

Ligt eraan of je in het ov zat te forummen :proud:
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Phineas schreef:
13-05-2019 20:18
Geeft wel een rommeltje. Kun je het niet beter op je been schrijven met een marker? Oh, nee, dan is het niet schoon meer. Dan beter op je ongewassen been 'dit been is aan de beurt'.
Dat is ook een idee. Dan heb je meteen een reden om dat been ook een keer te doen.
MarindaH schreef:
13-05-2019 20:34
Ligt eraan of je in het ov zat te forummen :proud:
Ja, ik begreep al zoiets.
Gelukkig is er een nieuw topic van Haar op Wie ik niet meer zou reageren.
Lady*Voldemort schreef:
13-05-2019 20:14
Ik bind een lintje om mijn beenhaar. Dat been doe ik dan.
Tormenta¿ schreef:
13-05-2019 20:45
:proud:
Tormenta¿ schreef:
13-05-2019 19:55
Tegelijk? Ik doe ze altijd afzonderlijk van elkaar. Om de dag 1 been.
Ik was niks. Wel zo makkelijk.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Tormenta¿ schreef:
13-05-2019 20:45
Goede tip :kneel: dat komt natuurlijk omdat jij moeder van 4 bent. Dan moet je dat soort dingen doen, want je moet al genoeg onthouden met die kroost van jou :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-05-2019 21:26
Goede tip :kneel: dat komt natuurlijk omdat jij moeder van 4 bent. Dan moet je dat soort dingen doen, want je moet al genoeg onthouden met die kroost van jou :heart:
Dankje :) k ben dan ook een supermoeder. Maya verbleekt in mijn nabijheid.
(grapje he, mensen)
charlottew88 schreef:
13-05-2019 21:26
Dat kroost.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Betty_Slocombe schreef:
12-05-2019 20:52
Guinness?

En is die kerststressmevrouw niet gewoon een oude bekende die altijd over zich heen laat lopen door haar familie maar hier op het forum ineens hysterisch van zich afbijt?

Ik dacht die oude bekende in een ander goedlopend topic terug te hebben gezien :O Taalgebruik is precies hetzelfde als destijds.
Nouschi schreef:
14-05-2019 10:13
Dat kroost.
:thumbsup:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Poppy_del_Rio schreef:
14-05-2019 10:28
Ik dacht die oude bekende in een ander goedlopend topic terug te hebben gezien :O Taalgebruik is precies hetzelfde als destijds.

Ik denk dat je gelijk hebt, spaargeld topic denk ik?
Ja, wou net komen zeggen dat de IJslandse boom weer terug lijkt te zijn. Ze heeft haar aantal kinderen nog niet genoemd, en ook niet of ze geneeskunde studeren en heel intelligent zijn en zo, maar het lijkt er wel erg op he?
the_Wicked_Witch schreef:
14-05-2019 11:13
ik kom hier even nieuwsgierig rondneuzen,.
the_Wicked_Witch schreef:
14-05-2019 11:13
Jazeker.
De give away voor mij was de opmerking over de kinderen die het zo goed doen dat ze later op de Zuidas gaan werken.
Poppy_del_Rio schreef:
14-05-2019 11:25
Jazeker.
De give away voor mij was de opmerking over de kinderen die het zo goed doen dat ze later op de Zuidas gaan werken.
Aha. Ik dacht al wat een aandachtstrekkerij weer.
Marana schreef:
14-05-2019 11:24
Ja, wou net komen zeggen dat de IJslandse boom weer terug lijkt te zijn. Ze heeft haar aantal kinderen nog niet genoemd, en ook niet of ze geneeskunde studeren en heel intelligent zijn en zo, maar het lijkt er wel erg op he?

Ik durf er wel een stukje spaargeld op in te zetten :proud: .
Maar serieus, als je dat zo leest (alle topics van deze nick) Dan gaat het toch echt niet goed met haar? Nu weer die rare focus op financiën.
Poppy_del_Rio schreef:
14-05-2019 11:25
Jazeker.
Idem hier! Maar mag het in dit topic wel?
MinkeDeWit schreef:
14-05-2019 11:28
Idem hier! Maar mag het in dit topic wel?
Geen idee :)
Marana schreef:
14-05-2019 11:24
Ja hoor ze is terug.
charlottew88 schreef:
14-05-2019 11:34
Ja hoor ze is terug.

Haar taalgebruik verandert de laatste posts ook weer richting wat ze eerder deed, met een hoop engelse termen als anyways en richt (waarmee ze vast right bedoelt en ook dat soort fouten is heel herkenbaar).
“Shizzle”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven