Time out

14-05-2019 22:08 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_386013 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 12:44
Reden: Herkenbaarheid
99.88% gewijzigd
Time-out is gewoon een softe manier van het uitmaken
Precies. En overschat het belang van eerlijkheid niet bij je volgende relatie
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Het werkt denk ik dan gewoon niet tussen jullie?
Na 10 maanden al zoveel
"dingetjes", dat is geen goed teken.
Aan het begin van de relatie/daten deed hij bepaalde dingen die ik niet zo leuk vond en had dit ook duidelijk aangegeven.

Wat dan? Sommige mensen kun je gewoon niet veranderen he.
Na 10 maanden al zoveel drama. Je moet er maar zin in hebben.
ik geef mn bek ook maar een douw
Je wordt bozer en geïrriteerder omdat je intuïtie je allang vertelt dat het kut is zoals hij met je omgaat. Alleen jij blijft met hem om willen gaan en dus wordt je lijf en intuïtie nu boos op jou. Het is een alarmbel: hé, wees lief voor mijzelf, want deze relatie is niet goed voor me. Dat is wat die boosheid en frustratie je proberen te vertellen.
JollyRider schreef:
14-05-2019 22:21
Precies. En overschat het belang van eerlijkheid niet bij je volgende relatie
Dit.
En als iemand zijn ware gezicht aan jou toont voor de eerste keer, geloof hem dan. Scheel een hoop drama en ergernis.
Eens met iedereen hierboven.
Iemand die zijn ex de schuld geeft van zijn eigen gedrag daar begin helemaal niets tegen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bedoel je niet onderschatten Jollyrider?
Hobbelster schreef:
14-05-2019 23:19
Je wordt bozer en geïrriteerder omdat je intuïtie je allang vertelt dat het kut is zoals hij met je omgaat. Alleen jij blijft met hem om willen gaan en dus wordt je lijf en intuïtie nu boos op jou. Het is een alarmbel: hé, wees lief voor mijzelf, want deze relatie is niet goed voor me. Dat is wat die boosheid en frustratie je proberen te vertellen.
Dat zou zomaar kunnen.
En hij wilde eigenlijk geen relatie, en nu 'moet' hij ineens van alles van jou. Daar heeft hij blijkbaar geen zin in. Jij blijft aan hem trekken, maar dat gaat dus niet werken. Laat het beter gewoon uit.
Ik werd al treurig tijdens het lezen van je OP. Hoe moet jij je dan wel niet voelen.. Is het je 1e vriendje?
Hij loog maar jullie hebben het over jouw verbeterpunten? Niet oké.
Hij rookt dus?
In een relatie heb je geen verbeterpunten. Volwassenen veranderen niet of nauwelijks. Je accepteert je partner met alle plus en minpunten of je accepteert hem of haar niet. Als je al gelijk in het begin irritaties voelt zal de relatie niet werken.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Waarom kies je voor iets/iemand waarvan je al weet dat het niet goed voor je is en hij niet wil wat jij wilt?

Hij wil geen relatie. Daar is hij duidelijk over geweest en dat zal ook niet gebeuren.

Kies voor wat jij wil en neem geen genoegen met minder.

En ja, het breekt je een gegeven moment op, ik weet er alles van. Hoe langer je in deze situatie blijft, hoe lastiger het wordt er uit te komen.

@Edit niet helemaal goed gelezen dat je toch wel een relatie met hem hebt.
Desondanks blijft de rest van mijn advies staan.
anoniem_290911 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 09:34
13.61% gewijzigd
oudebaas schreef:
15-05-2019 08:11
In een relatie heb je geen verbeterpunten. Volwassenen veranderen niet of nauwelijks. Je accepteert je partner met alle plus en minpunten of je accepteert hem of haar niet. Als je al gelijk in het begin irritaties voelt zal de relatie niet werken.
Oh, wij vragen elkaar wel om ergens wat meer op te letten hoor.
Om je schoenen op te ruimen, of om niet chagrijnig te doen. Dat soort zaken.
En soms helpt het heel goed, als iemand je even een spiegel voorhoudt. Mijn partner en ik doen dat. Als ik op mijn werk ergens mee zit, leg ik het hem uit. Dan zal hij eerst even me laten uitrazen. En daarna bekijken we mijn aandeel, en wat ik kan doen om te veranderen. En geeft hij voorbeelden, dat ik zoiets thuis ook heb. (dit doen we beide kanten op, ik ook voor hem).
Ik ben door mijn leuke relatie echt een evenwichtiger mens geworden.
in tien maanden een boel gedoe, nou wat een basis voor een lang en gelukkig leven samen...
Lorem Ipsum
Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties, ik snap alle reacties en neig idd ook naar het uit laten/zelf beeïndigen. Dit is niet mijn eerste relatie nee, maar wil er wel bij vertellen dat sinds dat incident (eind januari) het niet meer is voorgekomen en hij heel erg zijn best heeft gedaan om het goed te maken.

Daarom heb ik het over verbeterpunten van mijzelf aangezien ik het niet los kon laten. Als iemand zijn best doet en de ander blijft er constant over doorgaan dan word je op een gegeven moment gek en dat dat kan ik ook inzien.

Ook heb ik gezegd; als je twijfelt, zeg het nu dan kunnen we beide verder. Hij heeft meerdere keren aangegeven dat dit niet zo is dus vandaar dat ik het nu ook niet zomaar wil laten zitten.

Ik snap de reacties ook van ‘‘na zo’n korte tijd al veel gezeik, dat kan niet werken..” Ben het hier deels mee eens. Denk ook dat je soms even onderuit moet gaan om bepaalde dingen in te zien.

Ik waardeer de verschillende perspectieven :)
lilalinda schreef:
15-05-2019 08:26
Oh, wij vragen elkaar wel om ergens wat meer op te letten hoor.
Om je schoenen op te ruimen, of om niet chagrijnig te doen. Dat soort zaken.
En soms helpt het heel goed, als iemand je even een spiegel voorhoudt. Mijn partner en ik doen dat. Als ik op mijn werk ergens mee zit, leg ik het hem uit. Dan zal hij eerst even me laten uitrazen. En daarna bekijken we mijn aandeel, en wat ik kan doen om te veranderen. En geeft hij voorbeelden, dat ik zoiets thuis ook heb. (dit doen we beide kanten op, ik ook voor hem).
Ik ben door mijn leuke relatie echt een evenwichtiger mens geworden.
Heel mooi gezegd en hier precies zo. Zie het alleen niet als verbeterpunten maar als elkaar in staat stellen (of helpen) om een betere versie van jezelf te zijn. Ik zeg dat vaker, man en ik maken elkaar een beter mens.

Klinkt zoveel leuker dan verbeterpunten. Maar misschien komt het op hetzelfde neer, is maar net wat je eronder verstaat.
Hij loog en deed dingen die niet de bedoeling waren, er ontstond ruzie, en nu twijfelt hij en wil hij afstand??

Beetje omgekeerde wereld. Klinkt een beetje als een manipulatief persoon.

Ik zou denk ik deze tijd zelf gebruiken om te bedenken of ik wel gelukkig met hem zal worden. En zelf bedenken wat mijn grenzen liggen, mocht ik er uberhaubt nog heil in zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven