zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
hoi meiden! leuk spannend of er idd 1 (of meerdere) geluksvogels onder ons is van het komende NOD clubje....hoop dat ik er ook bij zit, maar voel me niet anders dan normaal....hoeft denk ik ook niet. heb ergens gelezen dat 30 % na 3 maanden zwanger is, en 70% na 6 maanden. das veel toch??? moet je voorstellen hoe het lijstje er mogelijk uitziet over half jaartje!!! hoop dat de statistics kloppen, of dat wij een nog hoger percentage halen!!!
Wij gaan voor het hogere percentage....
quote:Lilith75 schreef op 28 maart 2009 @ 18:01:

Wij gaan voor het hogere percentage....

zou leuk zijn ja!

Ik heb niet zo'n enorme haast, maar zou wel graag normale cycli hebben, anders ga ik me daar weer zorgen om maken. Ken mezelf, die bovenkamer bij mij...

Vandaag trouwens raar moe en begin mijn boobies weer te voelen. Dus ik DENK dat het wel op tijd zal zijn, die fijne mens. Oh en over boobs... ik HEB ze weer! Jeetje zeg, bij mij gaan ze er altijd als eerste af en dus ook als laatste erbij... maar ik ben ruim een cup gegroeid sinds mijn gewichts-dip. Zie er weer uit als een vrouw nu. Helaas ook met iets meer bovenbenen dan ik zou willen, maar voor daar echt veel vanaf gaat ben ik meestal van boven helemaal uitgehold.

Maar goed, ik mag nu weer meer sporten, en heb lekker nieuwe kleren gekocht, en schijt dr aan. Lief is dolblij met wat extra kont en ik moet eerlijk zeggen dat het in mijn magere koppie zo veel scheelt als er wel iets van een wang zit... ja toch wel mooier zo.
hey allemaal!

bij deze, i wanna join the club!

ik ben natascha 23 jaar en probber ook dit jaar voor de tweede keer zwanger te worden van ons eerste kindje.

na 7 weken zwangerschap, ben ik geopereed geworden wegens een buiten baarmoederlijke zwangerschap. nu gaan we hoopvol verder om ons gezinnetje compleet te maken.

ik moet over een paar dagen mijn periode krijgen.om precies te zijn 3 april op mijn verjaardag.de test heb ik al in huis, alhoewel ik er al vanuit ga dat t weer raak is.

ik voel me moe misselijk pijnlijke gespannen borsten. alles is hetzelfde als de vorige keer.

het knaagt om te moeten wachten todat ik kan testen. zooo frustrerend!

ik ben heel benieuwd naar de andere meiden hier en zou graag mijn belevenissen met jullie willen delen.

liefs natascha
Ha cons * lilith* is heel heel trots op je en volhouden he?

Dat van die boobs herken ik wel hahahhaha dat gaat er als eerste af...en nu? oh ze zijn zo mooi nu whahhahahaha.....ben nu overal ronder aan het worden.....en ja natuurlijk moet dat hoort dat maar zo ken ik mijn lijf niet ( wel tijdesn mijn vorige zwangerschappen)....maar het is altijd weer even slikken die heupen die billen dijen taille hmmm nouja het is me 3x gelukt weer mt 34 terug te krijgen de 4e x gaat ook lukken.

Natascha we hebben een medisch wonder in ons midden die 3 dagen voor haar nod getest heeft en zo zwanger als wat dus ......gooi die test er tegen aan!!
natascha, welkom bij onze vruchtbare club haha

ik heb je in de lijst gezet hoor...

dames

wat is zwanger zijn toch heerlijk, 2 dagen verstopping, 1 dag diaree, 2 dagen verstopping, 1 dag diaree hahaha en ga maar door

hebben jullie trouwens ook zon vette hoofdhuid, en haren die voor geen meter willen zitten???
Hee natascha welkom bij de club! Je hoort alvast bij de NOD groep van aankomende week. Mss ben jij al meteen degene die onze statistiek waarmaakt (zie posts van joy).

Wat naar dat je de eerste keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Kon je eileider bespaard blijven? Mijn schoonzusje heeft het ook gehad, maar dat was ook nog eens een ongeplande zwangerschap door anticonceptie heen.
Haha anoniempje, haren en hormonen he! Ik ervaarde menstruaties al als een reeks bad hair days... dat wordt nog leuk. Maar toch goede tekens allemaal he! Alles werkt zeg maar. Het klinkt wel of je er iets meer van durft te genieten!!

Oh en dan nog iets... denk je dat we de lijst een keer moeten opschonen ofzo? Mss kunnen we een oproepje doen of mensen willen bevestigen. Sommigen hebben we echt al weken niet gezien, maar je weet het niet.
quote:Lilith75 schreef op 28 maart 2009 @ 19:55:

Ha cons * lilith* is heel heel trots op je en volhouden he?

Dat van die boobs herken ik wel hahahhaha dat gaat er als eerste af...en nu? oh ze zijn zo mooi nu whahhahahaha.....ben nu overal ronder aan het worden.....en ja natuurlijk moet dat hoort dat maar zo ken ik mijn lijf niet ( wel tijdesn mijn vorige zwangerschappen)....maar het is altijd weer even slikken die heupen die billen dijen taille hmmm nouja het is me 3x gelukt weer mt 34 terug te krijgen de 4e x gaat ook lukken.

Ahhh dank je lilith, dat doet me even goed. Vandaag bij het broeken kopen moest ik echt even slikken hoor, en ik ben toch echt pas net op een goed gewicht voor het zwanger worden. Ik ervaar het toch nog wel als erg mollig, maar het gaat beter dan ik had gedacht.

Jij bent vast prachtig met een beginnend buikje. Vriendin van mij is voor de tweede keer zwanger en veel sneller zichtbaar dan de eerste. Aaaah ik vind het zo mooi!
Goed idee Cons!!

Ano ik moet mijn haar om de dag wassen anders is het echt niet te doen.

Mijn huid gaat redelijk .....

Zeg weet iemand dit?

Ik werk al vanaf jan 2008 bij een bedrijf via een uitzend buro hoe zit het straks met zwangerschapsverlof/bevallingsverlof?

En wat als het bedrijf zegt nou Lil het was leuk maar toedeloe!!!!
Alleen bekenden zien dat ik zwanger ben voor onbekenden zie ik er ( in mijn ogen mollig uit) gezond uit...
hello meiden,

vandaag naar de gyneco geweest met mijn vriend. We moeten nu gaan beginnen met temperaturen. En ze heeft gekeken en gevoel of alles goed was. Voor ik het wist zat ze met een eendebek en een zaklamp in mijn vagina!! Mijn vriend ging al bijna van zn stokje bij het idee en zat helemaal verstijfd in de andere kamer af te wachten, ik kon dr wel om lachen. Ze zei dat de kans om zwanger te worden elke maand behoorlijk klein is en dat we al een keer zwanger zijn geweest betekent dat we het in principe wel kunnen!

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb het gevoel toch weer zwanger te zijn...AAAHHH, ik ben nog niet eens over mn NOD heen. Afwachten dus.. Tepels zijn behoorlijk gevoelig en ik voel me lichtelijk misselijk. Maar dat zegt nog niks. We zullen zien.
Nata hoezo elke maand de kans vrij klein?

Oh en over gepiercde tepels gesproken ik heb je een beetje "uitgelachen"gisteren maar zo voelen de mijne inmiddels en dat niet alleen alsof er ook stiekem iemand als ik even niet kijk er aan trekt .........

Dit wordt een spannend weekje...ik ga hard duimen voor je ik gun je het gevoel van gepiercde tepels. .......natuurlijk duim ik ook voor alle andere meiden...
Nou nata, ik gun het iedereen in de begin-april-NOD-ronde (en mezelf natuurlijk ook wel een beetje ) , maar jou in 't bijzonder na alles waar je de laatste tijd fijn doorheen mocht, met de cyste, terug aan de pil etc. Wie weet meid!!!

Ik doe echter wel mee met de pijnlijke borsten, maar bij mij kan het rustig groeipijn zijn. Wow, ik ben gewoon niet gewend aan, eh, hoogteverschillen die je ziet met kleren erover, hoe triest ben ik!
anders laat ik ze gewoon piercen :p

maar tnx lilith ;)

Dat tepelgevoel is idd erg heftig, hahahaha.

schijnbaar is de kans om zwanger te raken per maand 15 tot 25 procent, zei de gyneco, en ze zei ook dat je niet 10x per dag moet seksen omdat de sperma anders niet optimaal is, waar ik erg om moest lachen, alsof we niks anders te doen hebben... Maar idd we hebben deze maand zeker om de dag gesekst, dus in principe is het goed mogelijk.
nata ik hoop het voor je, het is je gegunt, en alle andere meiden natuurlijk ook ik ga dik voor jullie duimen aankomende week!!!! succes...

nou hier zijn de tepels inmmiddels ook gepierced, niet met 1 dikke naald maar met een miljoen kleine dunne naaltjes oooh my god... haha

heb net lekker een uur onder de douche gestaan heerlijk warm, want ik heb het echt koud, maaruh dat afdrogen was geen pretje, met die handdoek over mijn tepels aaaaauuuuuwwww
@Cons: Met mijn AD mocht ik wel zwanger worden, nou ja laten we het zo zeggen. Er was niets bekend over redenen waarom het niet zou kunnen. Borstvoeding mocht echter niet, omdat het kindje dan ook "verslaafd" word. Dat was voor mij dus de reden om te stoppen. Ik heb ik 6 weken langzaam afgebouwd en eigenlijk zonder problemen. Nog geen paniekaanval gehad in ieder geval.

Cons: als je borsten groeien kan je die dijen niet meer zien. Ik durf te wedden dat die dijen helemaal niet dik zijn in de ogen van anderen. Waarschijnlijk passen ze met zijn tweeen in een dij van mij

@all: Met natascha erbij, word mijn theorie alleen maar sterker Maar we kunnen de theorie natuurlijk overbluffen door alle 5 zwanger te zijn

Van de week voelde ik nog niets, nu ga ik twijfelen. Mijn blaas is wel erg snel vol op het moment en ik moet 's ochtends echt eerst naar het toilet, word er vaak al wakker van. maar goed wens vader van de gedachte???

Ik wil ook vet haar dat niet wil zitten, ik wil heel de dag kotsen en graag het gevoel dat mijn tepels gepierst worden...
Goedemorgen allemaal!!

Whahahaha Joy "wil ook vet haar dat niet wil zitten, ik wil heel de dag kotsen en graag het gevoel dat mijn tepels gepierst worden................Ik spreek je nog als je haar en je huid echt een eigen leven gaan lijden!!!!

Wat mij deze zwangerschap opvalt is dat mijn lichaam heel glad en zacht aan voelt hahahaha ja ook dooradt er er nu wat vet op die botten komt maar het voelt heel zacht...."vrouwelijk'zoals ze het in de Dove reclame noemen...

Als dat nou ook zou gelden voor mijn gezicht hemel zeg mijn normale creme's doen niet meer wat ze eerder wel deden...dat herken ik wel en laat ik nou net een paar weken geleden weer "ingeslagen "hebben...

Tijdens mijn vorige zwangerschappen kon ik niet meer tegen Clarins maar alleen Lancome maar ja ik kijk wel want om nu weer voor een klein vermogen de Ici Paris uit te wandelen ....

Ook parfum kan ik niet meer op mijn huid sprayen het slaat meteen rood uit....och wat een geklaag weer en dat op de vroege morgen hahahaa...

Maar vriendlief vindt het allemaal even geweldig dat lijf wat ronder wordt zit ik een beetje te "klagen"zoals alleen vrouwen dat kunnen.."ik wordt dik en alles wordt rond en romig"hij nee joh je bent zwangerr dat is heel anders ....oh de schat...altijd subtiel en eveb geduldig..jaha hij kijkt wel uit!!!

Mijn jongste kijkt al uit naar de zomer van 2010 want dan kan ze met baby in de tuin met water en zand gaan spelen..ja ja mijn jongste is nogal een experimenteel typje die niks uit de weg gaat dus ik hou mijn hart vast gelukkig is mijn oudste dochter het meer verzorgende type dus het zal uiteindelijk wel goed komen met baby.

Mijn jongste heeft ook altijd "projecten" dan moet je denken aan een "water project' of een knip project"..ik moet dagelijks opletten welk project haar bezig houdt en het desbetreffende "gereedschap" goed in de gaten houden.

Zo is ze een keer in de herfst gestart met een "strand project" of tewel ze zat met haar strand spullen in de nog on aangelegde lees modderige voortuin...regen jas en kaplaarzen aan.."strandje"te spelen..

Never a dull moment...

Tjee zit ik hier een beetje over mijn kinderen te zeveren....
goedemorgen meiden

hahaha lillith, het is vast altijd heel gezellig bij jou thuis !!!!
Lilith leuk toch! Vertel en zever maar lekker! Heerlijk zo'n creatief kind trouwens! Lilith geen vegen meer?? Morgen VK?

Mooi hoor als je wat ronder wordt,al zal het niet alleen maar mooi zijn voor je en soms ook moeilijk.....ik kijk daar heel erg naar uit! Ben zo benieuwd! Vandaag 5 wk zwanger,tis echt nog zo kort,maar ik ben nog steeds apetrots en id 7e hemel.Ik denk dat als het mis moet gaan,dan ik dan echt in enorme dip terecht kom

Heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan,omdat ik elk uur voor een druppie pies naar de wc moest,terwijl het leek of m'n blaas overvol was,grappig hoor! Sta zo van mezelf te kijken,ik voel me echt anders dan anders! Hier geen gepiercte tepels,maar twee grote borsten die voelen als grote dikke blauwe plekken,lastig als je op je buik wilt slapen.haha

De ouders zijn ook op de hoogte en apetrots,was erg leuk allemaal.

Verder mag ik 6mei naar de VK,dan ben ik 10wk 3dgn,dus dan maar hopen op goed nieuws,al duurt dat nog zooo lang!

Nou meiden,maar hopen dat jullie statistieken kloppen! Cons jij bent woensdag aan de beurt zie ik? Succes ermee!

Liefs van Renza
Ja het is hier af en toe "Jan rap en z'n maat"....

Jongste telg is met rode lippenstift aan de gang geweest..."gezonde rode blos"....en haar eerst nog roze pyama heeft ook een paar pracht vegen....

Ik had gisteren avond nog wat ...maar gelukkig morgen een echo ben dan 7 weken...er is hier een echo centrum geen idee of de vlk daar is want moest eerst daar een verwijsbrief halen.

Ik ben na mijn scheiding verhuisd alles is hier anders zeg maar....

Renza worden je ouders voor het eerst opa en oma?

Dat plassen een ramp he? ik moet ook elke nacht er wel een keer uit..idd bijzonder hoe je lijf verandert.....we hadden al zo'n vermoeden maar nu weten we zeker dat in elk geval onze jongste poes ook zwanger is ik denk de oudere ook en jullie geloven het niet maar na beetje terug rekenen...hmmm was het rond carnaval wel heel erg vruchtbaar in huize "LILITH"...

"Brabantse nachten zijn lang"....

Ben een import Brabander....ben hier voor de liefde naar toe verhuisd.....

Nou wij gaan aan het ontbijt....lekker verse eitjes en warme broodjes.....eh brunch.....
quote:Lilith75 schreef op 28 maart 2009 @ 20:52:

Goed idee Cons!!

Ano ik moet mijn haar om de dag wassen anders is het echt niet te doen.

Mijn huid gaat redelijk .....

Zeg weet iemand dit?

Ik werk al vanaf jan 2008 bij een bedrijf via een uitzend buro hoe zit het straks met zwangerschapsverlof/bevallingsverlof?

En wat als het bedrijf zegt nou Lil het was leuk maar toedeloe!!!!Het uitzendbureua is sowieso verplicht je zwangerschapsverlof te betalen. Mocht het bedrijf waar je nu zit je niet meer willen, moeten ze dan dus op zoek voor nieuw werk voor je. Waarom heb je nog niet eerder geprobeert om een contract te krijgen? Dat kan bij het bedrijf maar ook bij het uitzendbureau. Uitzendbureau's kunnen je als je er al langer werkt ook een contract geven, zodat je gegarandeerd een inkomen hebt.
Misschien een idee om die poezen te laten helpen?

Of was het de bedoeling dat ze zwanger werden?
hey hey!

@lilith75: tsja ik weet dat het in theorie moet kunnen vroeg testen, en t is verleidelijk. maarja is ook een mega gaaf kado voor op mijn verjaardag 3 april. zolang ik dat voor ogen hou, dan hou ik het nog wel een paar dagen uit hoop ik. ik vertrouw op wat ik voel en dat voelt. ZWANGER.

in welke ronde zit jij, of ben je inmiddels al zwanger?

@anoniem: thanxx. hier kan ik tenminste ff kletsen met meiden die net zoals ik dolgraag zwanger willen zijn. met vrienden en ouders kan dat ook wel maarja, worden er geloof ik al een beetje gek van.

@conscienza: hey! ja ik weet niet , wat is die theorie dan?

de vorige keer was het bij de eerste poging raak, als het nu raak is zou dat weer in de eerste keer zijn gelukt.

nee de linker eileider is verwijderd. men ging ervanuit dat ik een miskraamhad.heb echo gehad en hebben ze niet gezien dat er iets op een verkeerde plek zou zitten. anderhalve week dokters nalopen, huisartsenpost bellen door de pijn. maar het was GEWOON een miskraam en moest maar pijnstilling nemen. goed ik had niks dacht ik dus gewoon blijven werken en alles. toen het op 26 februarie de spuigaten uitliep heb ik de dokter weer gebeld, nu een andere. al bellend terwijl ik veel bloed verloor in bad vroeg ze om langs te komen.

na 5 minuten werdt het ziekenhuis gebeld en moest me melden bij de gyneacoloog.

na echo lag ik binnen 3 kwartier al in slaap op de ok. had al een liter bloed in mijn buik.

wat vervelend voor je schoonzus. ik kan me voorstellen dat als zoiets gebeurd als het ongewest is een heel raar gevoel met zich meebrengt lijkt me?

@iedereen: goh wat gaat het hier snel met de berichten. hoop dat ik alles goed kan bijhouden. iedereen veel succes met testen en hopen.

liefs natascha
Joy het bedrijf waar ik voor werk heeft indertijd veel uitzendkrachten aangenomen voor een project van +/- 2 jaar het uitzendburo zelf neemt zijn uitzendkrachten niet aan heb ik al naar geinformeerd omdat bij mijn weten het namelijk zo was dat als je een bepaalde tijd meen 78 weken voor een uitzendburo werkt zij je verplicht in dienst moeten nemen zij of de werkgever..maar is mij al verteld dat ze ruim voor di etijd met de werkgever gaan praten "wat te doen met...."....

Ik zou eventueel na dit project wel elders binnen het bedrijf kunnen solliciteren...maar dit bedrijf kan nogal uitgekookt zijn en omdat ik nu zwanger ben met een smoes aankomen van ja nou ja kom later maar terug op dit moment hebben we niks.

Dit is eerder gebeurt bij een collega waarvan haar moeder ernstig ziek was en zij daarvoor veel vrij op nam..ze zeiden luister we zijn tevreden maar je bent teveel afwezig je kan terug komen als je moeder beter is...en zo geschiede..

En nee het mag niet maar het gebeurt wel.

Maar ja ik zie wel als mijn zwangerschaps/bevallingsverlof verder geregeld is maak ik me niet te druk heb dan zo wel weer een baan hoewel ik liever wil blijven heb het erg naar m'n zin en dat is wederzijds en heb hele leuke collega's.

Aan de andere kant misschien valt het mee want mijn teamleidster is tijdens haar zwangerschap als externen sollicitant aangenomen.

Nouja zodra ik mijn buik echt niet meer voor ze verborgen kan houden ga ik met ze om de tafel.

Natascha ik ben 7 weken zwanger van de 4e.

Zou inderdaad leuk zijn op je verjaardag een positieve test.

Het gaat zeker snel hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven