Nachtzuster
donderdag 16 mei 2019 om 13:47
10 uur per nacht.. lang zeg.. Ik vind 9 uur al lang en net te doen.
Dat springen snap ik wel, want jee wat kan de vermoeidheid soms toeslaan..
. Even balkon op of nog maar extra rondje lopen helpt soms ook. Soms geef ik er ook wel 5 minuutjes aan toe.. Even ogen dicht, wel rechtop blijven zitten. Daarna voel ik me vaak wel wat beter. Van elk geluid ben ik dan meteen wakker. Ben nog nooit echt in slaap gevallen.
Even druk hebben is soms wel fijn, maar liefst heb ik dat ze allemaal gewoon netjes slapen en in bed blijven
Dat springen snap ik wel, want jee wat kan de vermoeidheid soms toeslaan..
Even druk hebben is soms wel fijn, maar liefst heb ik dat ze allemaal gewoon netjes slapen en in bed blijven
donderdag 16 mei 2019 om 15:03
O leuk een nachtdiensttopic. Ik werk alleen maar nachtdiensten in de zorg. Ik ga maandag weer beginnen, ben nu een paar weken vrij geweest. Ik werk meestal 7 nachten achter elkaar en ben er dan 7 meestal vrij. Ik werk in de psychiatrie.
Nachten zijn wisselend, de ene keer druk en de andere keer rustig. Ik neem altijd iets mee op mezelf bezig te houden, want de vaste werkzaamheden zijn rond 1.00 uur wel klaar.
Nachten zijn wisselend, de ene keer druk en de andere keer rustig. Ik neem altijd iets mee op mezelf bezig te houden, want de vaste werkzaamheden zijn rond 1.00 uur wel klaar.
daisymadelief wijzigde dit bericht op 16-05-2019 15:04
Reden: spelfout
Reden: spelfout
0.36% gewijzigd
maandag 27 mei 2019 om 22:30
Helaas even geen nachten, maar ik ben nu nog wakker, dus ik kom je wel even een goede nacht wensen!
Volgende week weer, maar ik heb bijna nooit tijd om op mijn telefoon te prutsen, helaas. We hebben sinds kort een aantal lastiger patienten op de afdeling en die vragen nogal eens aandacht in de nacht. Over een paar weken zijn ze waarschijnlijk wel weer weg, maar nu is het nog wel pittig soms.
Volgende week weer, maar ik heb bijna nooit tijd om op mijn telefoon te prutsen, helaas. We hebben sinds kort een aantal lastiger patienten op de afdeling en die vragen nogal eens aandacht in de nacht. Over een paar weken zijn ze waarschijnlijk wel weer weg, maar nu is het nog wel pittig soms.