Relatie en seks
vrijdag 17 mei 2019 om 16:12
Mijn libido is veel hoger als mijn vrouw en het heeft me gebroken.
na de zoveelste afwijzing van me vriendin begint het gevoel van zelfvertrouwen aardig af te nemen en voel je je als man zijnde aardige gebroken. (ongelukkig?)
Ze zegt altijd dat ik haar weg push met het vragen/overhebben/aantastelijk gedrag/seksuele grappen.
ze zegt dat als ik haar met rust laat dat ze vanzelf wel naar me toe zal komen en dat het dan veel leuker is.
nou laat ik haar elke dag nu met rust de afgelopen 5 weken en we hebben maar een half x seks gehad.
Ze pijpte me bijna elke dag / Hoevaak ik wou en nu helemaal nooit meer.
als ik een boner heb en ze is in de buurt dan voel ik die druk tussen ons.
Omdat ik niet mezelf zo kan uiten en zij precies weet hoe laat het is.
Ik snap niet waarom ze zo "bang" voor me is of is het meer "misgunnen"?
Als ik wist wat haar zou opvrolijken dan zou ik dat met alle liefde van de wereld doen want haar geluk is ook mijn geluk.
Ik heb alles voor der over en stond ook klaar toen ze van der ouders het huis uit moest, heb ik snel alles geregeld zodat we nu een dak boven ons hoofd hebben.
Ik heb de aller nieuwst auto voor der geregeld(2018 model)
Ze heeft alles waar ze vraagt en kan elke dag boodschappen doen of shoppen als ze dat wilt.
Maar hoezo voelt alles zo fout?
En nu elke dag weer dezelfde druk tussen ons.
Ze doet echt alles voor me ze kookt ze maakt schoon ze wast me kleding en zorgt elke dag voor me eten op werk.
Ik heb het leven van een koning door haar.
Maar eind van de avond slaap ik elke dag alleen.
Ik hou van haar en dat is het probleem. (?)
Ik vraag bijna nooit om hulp en doe het liefst alles alleen maar ik zit er doorheen en zou graag advies willen.
na de zoveelste afwijzing van me vriendin begint het gevoel van zelfvertrouwen aardig af te nemen en voel je je als man zijnde aardige gebroken. (ongelukkig?)
Ze zegt altijd dat ik haar weg push met het vragen/overhebben/aantastelijk gedrag/seksuele grappen.
ze zegt dat als ik haar met rust laat dat ze vanzelf wel naar me toe zal komen en dat het dan veel leuker is.
nou laat ik haar elke dag nu met rust de afgelopen 5 weken en we hebben maar een half x seks gehad.
Ze pijpte me bijna elke dag / Hoevaak ik wou en nu helemaal nooit meer.
als ik een boner heb en ze is in de buurt dan voel ik die druk tussen ons.
Omdat ik niet mezelf zo kan uiten en zij precies weet hoe laat het is.
Ik snap niet waarom ze zo "bang" voor me is of is het meer "misgunnen"?
Als ik wist wat haar zou opvrolijken dan zou ik dat met alle liefde van de wereld doen want haar geluk is ook mijn geluk.
Ik heb alles voor der over en stond ook klaar toen ze van der ouders het huis uit moest, heb ik snel alles geregeld zodat we nu een dak boven ons hoofd hebben.
Ik heb de aller nieuwst auto voor der geregeld(2018 model)
Ze heeft alles waar ze vraagt en kan elke dag boodschappen doen of shoppen als ze dat wilt.
Maar hoezo voelt alles zo fout?
En nu elke dag weer dezelfde druk tussen ons.
Ze doet echt alles voor me ze kookt ze maakt schoon ze wast me kleding en zorgt elke dag voor me eten op werk.
Ik heb het leven van een koning door haar.
Maar eind van de avond slaap ik elke dag alleen.
Ik hou van haar en dat is het probleem. (?)
Ik vraag bijna nooit om hulp en doe het liefst alles alleen maar ik zit er doorheen en zou graag advies willen.
vrijdag 17 mei 2019 om 16:28
Kom op Madeliefje echt?
vrijdag 17 mei 2019 om 16:30
Het is een soort klok, want zij weet hoe laat het is.
nounou
vrijdag 17 mei 2019 om 16:32
vrijdag 17 mei 2019 om 16:36
vrijdag 17 mei 2019 om 16:39
Maarre TO, hoe vaak doe je dat 'vragen/overhebben/aantastelijk gedrag/seksuele grappen'?
Misschien wel zo vaak dat zij denkt 'jezus, kan ie het niet eens voor één keer ergens anders over hebben!' terwijl je het zelf niet echt door hebt omdat je boner je in de weg zit en jij vindt dat je zoveel voor haar regelt.
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 17 mei 2019 om 16:45
vrijdag 17 mei 2019 om 16:47
7 jaar keer 365 dagen pijpen.... ik begrijpt je geklaag niet TO
vrijdag 17 mei 2019 om 16:48
Hé en ze mag hem ook nog iedere dag pijpen hè. Welke vrouw wil dat nu niet?Parallella schreef: ↑17-05-2019 16:37Een nieuwste auto voor haar geregeld... en ook nog uit 2018 ... en boodschappen en shoppen als zij wil ....tjee nou nu poeh poeh ik ben onder de indruk ..
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.