Relatie en seks

17-05-2019 16:12 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn libido is veel hoger als mijn vrouw en het heeft me gebroken.
na de zoveelste afwijzing van me vriendin begint het gevoel van zelfvertrouwen aardig af te nemen en voel je je als man zijnde aardige gebroken. (ongelukkig?)

Ze zegt altijd dat ik haar weg push met het vragen/overhebben/aantastelijk gedrag/seksuele grappen.
ze zegt dat als ik haar met rust laat dat ze vanzelf wel naar me toe zal komen en dat het dan veel leuker is.
nou laat ik haar elke dag nu met rust de afgelopen 5 weken en we hebben maar een half x seks gehad.
Ze pijpte me bijna elke dag / Hoevaak ik wou en nu helemaal nooit meer.
als ik een boner heb en ze is in de buurt dan voel ik die druk tussen ons.
Omdat ik niet mezelf zo kan uiten en zij precies weet hoe laat het is.
Ik snap niet waarom ze zo "bang" voor me is of is het meer "misgunnen"?
Als ik wist wat haar zou opvrolijken dan zou ik dat met alle liefde van de wereld doen want haar geluk is ook mijn geluk.
Ik heb alles voor der over en stond ook klaar toen ze van der ouders het huis uit moest, heb ik snel alles geregeld zodat we nu een dak boven ons hoofd hebben.
Ik heb de aller nieuwst auto voor der geregeld(2018 model)
Ze heeft alles waar ze vraagt en kan elke dag boodschappen doen of shoppen als ze dat wilt.
Maar hoezo voelt alles zo fout?

En nu elke dag weer dezelfde druk tussen ons.
Ze doet echt alles voor me ze kookt ze maakt schoon ze wast me kleding en zorgt elke dag voor me eten op werk.
Ik heb het leven van een koning door haar.
Maar eind van de avond slaap ik elke dag alleen.
Ik hou van haar en dat is het probleem. (?)

Ik vraag bijna nooit om hulp en doe het liefst alles alleen maar ik zit er doorheen en zou graag advies willen.
Ze doet echt alles voor me ze kookt ze maakt schoon ze wast me kleding en zorgt elke dag voor me eten op werk.
Ik heb het leven van een koning door haar.

Oeh, daar zou ik als vrouw ook echt beregeil van worden!
Aantastelijk gedraag zou ik eerlijk gezegd ook niet van gediend zijn. Hoe heb je halve seks?

Verder vind ik dat als een vrouw altijd wanneer ze maar wil boodschappen kan doen, ze niet moet klagen. Maar dat ben ik.
wat heeft je vriendin hier mee te maken? Omdat je vriendin je afwijst ben je gebroken en je vrouw moet het nu ontgelden?
Waarom eet je op je werk? Waarom slaap je overdag? Ik heb zoveel vragen.
guppekop schreef:
17-05-2019 16:26
wat heeft je vriendin hier mee te maken? Omdat je vriendin je afwijst ben je gebroken en je vrouw moet het nu ontgelden?
Haha
Wat is een boner?
ik geef mn bek ook maar een douw
En maak eens zo'n seksuele grap?
Madeliefjees schreef:
17-05-2019 16:28
Wat is een boner?
Kom op Madeliefje echt?
Jij hebt het leven van een koning, is haar leven die van een koningin?
Murrmurr schreef:
Kom op Madeliefje echt?
Ja sorry, nooit van gehoord.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
Wat is een boner?

Het is een soort klok, want zij weet hoe laat het is.
nounou
Zazamaenade schreef:
17-05-2019 16:30
:HA:
Ze pijpte je bijna elke dag? Ja dan zal ze er nu ook wel een beetje op uitgekeken zijn.
Heeft zij het ook leuk tijdens de seks of is daar die auto voor?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Sanji schreef:
17-05-2019 16:12
Mijn libido is veel hoger als mijn vrouw
Wacht, ... dan is jouw libido makkelijk 1,70 meter (in de veronderstelling dat jouw vrouw 1,65 m is).
Da's inderdaad een serieus libido!
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 17-05-2019 16:40
3.63% gewijzigd
Een nieuwste auto voor haar geregeld... en ook nog uit 2018 ... en boodschappen en shoppen als zij wil ....tjee nou nu poeh poeh ik ben onder de indruk ..
guppekop schreef:
17-05-2019 16:26
:rofl: Zo las ik de eerste zinnen ook ja.

Maarre TO, hoe vaak doe je dat 'vragen/overhebben/aantastelijk gedrag/seksuele grappen'?
Misschien wel zo vaak dat zij denkt 'jezus, kan ie het niet eens voor één keer ergens anders over hebben!' terwijl je het zelf niet echt door hebt omdat je boner je in de weg zit en jij vindt dat je zoveel voor haar regelt.
There is always something happening, and it's usually right now
Dus je had elke dag seks, zo vaak je wilde, maar het is nog niet goed genoeg?
Misschien proberen met je eens vaker te wassen? Dan wil ze misschien wel weer elke dag pijpen. Of misschien heeft ze een rotte kies?
Hoe lang zijn jullie samen? Na een jaar of 7 zou de lol er voor mij ook af zijn.
Murrmurr schreef:
Kom op Madeliefje echt?
Zazamaenade schreef:
17-05-2019 16:30

ik vind haar ook nogal ondankbaar hoor!
Hadewychh schreef:
17-05-2019 16:43
Misschien proberen met je eens vaker te wassen? Dan wil ze misschien wel weer elke dag pijpen. Of misschien heeft ze een rotte kies?
Hoe lang zijn jullie samen? Na een jaar of 7 zou de lol er voor mij ook af zijn.

7 jaar keer 365 dagen pijpen.... ik begrijpt je geklaag niet TO
Parallella schreef:
17-05-2019 16:37
Een nieuwste auto voor haar geregeld... en ook nog uit 2018 ... en boodschappen en shoppen als zij wil ....tjee nou nu poeh poeh ik ben onder de indruk ..
Hé en ze mag hem ook nog iedere dag pijpen hè. Welke vrouw wil dat nu niet?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Murrmurr schreef:
Kom op Madeliefje echt?
Het Viva publiek is ook niet meer wat het geweest is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven