2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
He meiden,

Teddy, wat fijn dat je geen last van stuwing hebt. Dan ben je er mooi snel vanaf! Fijn dat meisje de fles gewoon wil drinken. Hoe is het met de wond?

Bep, wat goed om van je te horen. Fijn dat de bv op gang is. Ons ukje is ook geen grote slaapkop overdag. Paar korte slaapjes deed hij in het begin en was ook veel wakker. Na een week of 6 zijn we wat gestructureerder gaan slapen, drinken, spelen en dan komt er vanzelf een soort van regelmaat in. Geniet lekker van minibep. Ik vind het zo fijn voor je dat je nu lekker op de roze wolk zit. Je hebt het verdiend!

Rossia, vandaag NOD time. Hoe staat het ermee? Je kunt nu dus al wel aan je lichaam merken dat je met het spuiten bent begonnen. Best vreemd lijkt me. Maar goed, het komende jaar zul je nog wel van meer dingen staan te kijken wat betreft je lichaam .

Mamadeb, ik was ook bloedjenerveus voor mijn eerste werkdag en toen ik er eenmaal was vond ik het erg leuk. Het was voor mezelf in mijn hoofd ook een soort van afsluiten van de eerste fase...... dat vond ik best gek. Ik hoop dat je toch goed kunt slapen vannacht en veel plezier en succes morgen!

Vera, ukje slaapt 's nachts gelukkig wel goed, zonder te huilen. Alleen overdag is het drama. Vanochtend viel het wel mee, gisteravond heb ik hem ook niet gehoord en is hij na een kwartiertje volgens mij in slaap gevallen. Ik snap er werkelijk waar niks van. Ik kan het ook niet linken aan iets. Vandaag is hij ubervrolijk, heerlijk!

Het is soms erg vermoeiend als ze een huilerige dag hebben (of wat meer achter elkaar ). Dus ook voor jou een . En de ene keer kun je het zelf wat beter hebben dan de andere keer. Maar als er dan visite is dan hoop je dat ze gewoon stil is. Je wilt ook niet dat anderen denken: jeetje wat een huilkind zeg! Maar ja, je doet er niks aan....

OGG, hoe is het vandaag met jullie ventje? Alweer wat opgeknapt?

Michigan, wat een superslagroom heb je zeg . Gelukkig waren deze dames wel positief.

Ik heb wel aardig geslapen vannacht. Na de voeding vanochtend weer mijn bedje in gedoken maar helaas niet meer dan een half uurtje meegepikt. Maar goed, ik voel me wel prima volgens mij . Hier is weer een mijlpaal bereikt. Uk heeft gisteren voor het eerst groente gegeten. Op het cb adviseerden ze om hem nu voorzichtig aan te laten wennen aan smaken. Hij heeft dus 2 worteltjes fijngeprakt gegeten. En lekker dat hij het vond! Hij begreep ook best aardig dat hij het door moest slikken en hij deed zijn mond meteen weer naar de lepel als ik er weer wat op deed . Kleine jongetjes worden groot....
Leuk Ellein dat kkie groent heeft gehad! En zelf gekookt dus? Ik weet nog dat grote uk ook voor t eerst wortels heeft gegeten (uit potje dat wel). Hebben er erg leuke foto's aan over gehouden!

Fijn dat jij je nu ook wer wat beter voelt, slaap doet wonderen voor een mens!
Mamadeb, we hebben zelf de worteltjes gekookt . Pffff, wat duurt dat lang voordat ze gaar zijn zeg, helemaal niet bij stilgestaan . Heb voor vanavond het pannetje nu al op het vuur staan, dubbel portie dus hoeven we morgen alleen maar even op te warmen!

Uk is net zonder te protesteren in slaap gevallen. Hij kan het dus wel! Ik denk dat hij misschien lichamelijk wat te druk is met het rollen en hij probeert heel hard om zijn benen onder zijn kont te krijgen en zich vooruit te drukken. Daar word je natuurlijk moe van en misschien dat dat voor zijn lijf wat teveel is. Ik heb hem nu nog een half uur in de wipstoel gezet en daar komt hij tot rust. Misschien dat dat de oplossing is. We zullen zien.....
Teddy, mini gaat dus lekker met de natuur mee, dat ze zo vroeg wakker is. Eigenlijk best raar dat je lichaam zo snel reageert als je geen bv meer geeft. Kan ik hieruit concluderen dat je aan het einde van de week misschien niet meer hoef te kolven en dan mini dan volledig op fv zit? Sorry, heb er nog niet zoveel verstand van. Kun je het inmiddels voor jezelf al een plekje geven?

Mamadeb, ik kan me voorstellen dat je er heel erg tegenop ziet om weer te gaan werken. Zal wel even vreemd zijn, maar misschien ook wel weer fijn? Iets minder mama en weer een beetje meer Deb?

Ellein, de ene dag een beetje meer dan de andere dag. Merk wel dat ik heel goed slaap, omdat ik s'avonds wel moe ben. NOD dag vandaag, maar voorlopig nog niets te zien. En wow, die uk!!! Nu al lekkere verse worteltjes naar binnen. Wat goed!! Mag je dan ook nu met de fruithapjes enzo beginnen. Ga je die ook zelf maken??
Rossia, net weer wortels voor 2 dagen voor uk gemaakt. Ik denk dat ik probeer om zoveel mogelijk zelf te koken en dan voor 2 dagen of nog iets meer en dan de vriezer in. We zullen ook zeker gebruik gaan maken van de potjes, maar die heb ik nog niet eens in huis. Maar eens kijken wat daar allemaal van te koop is. Geen idee nog! Fruit hetzelfde verhaal. Misschien dat ik dan zelf ook wat meer fruit ga eten op de dagen dat ik thuis ben .

Fijne middag nog!
rossia ik denk wel eerder dan eind van de week. ik heb vandaag tot op heden nog niet gekolfd en borsten voelen niet vol of gestuwd. Mini draait vandaag alleen op fv. Gisteravond nog een klein laagje bv erbij gedaan, maar nu is het op. Ik heb me erbij neergelegd. Heb het bijna 10 weken gedaan en dat heeft ze toch maar mooi meegepakt. Ze is even happy als altijd. Ze slaapt lekker en drinkt de flessen lekker leeg. Dus dan kan ik wel blijven treuren, maar daar heb ik mezelf alleen maar mee. Was mooi geweest als het langer door kon gaan, maar het is goed zo.

ellein wat leuk zeg die wortels. Levert vast mooie foto's op.
Teddy, je klinkt al weer harstikke positief. Respect hoor, ik vindt je werkelijk waar heel sterk !!

Ellein, ben benieuwd naar de eerste worteltjes foto! Ziet er volgens mij echt heel leuk uit.

Hier nog geen ongesteldheid te bespeuren, maar al wel sinds gister hele pijnlijke tepels. We zullen hem voorlopig maar in het rijtje van bijwerkingen zetten.
Hoi hoi!

Bep, wat klink je goed zo vanaf die roze wolk! Geniet ervan en maak je niet te druk om de schema's voor bijv. slapen die worden aangegeven. Mini hier bijv. slaapt nog steeds hele dagen en is juist 's avonds (als alle andere mini's allang op 1 oor liggen) het meest actief...

Mamadeb: ik kan me goed voorstellen dat je toch een beetje emo bent omdat je morgen weer moet beginnen. Aan de ene kant is het heerlijk om weer lekker bezig te zijn met iets anders dan steeds maar weer je uk, maar aan de andere kant wil je nog zo graag lekker bij je uk zijn...Succes morgen en je zult zien dat het (helaas) zo weer is alsof je niet weg bent geweest.

Teddy: fijn dat je je er inmiddels goed bij voelt om kv te geven. Je meisje doet het er prima op en het blijft natuurlijk toch: uk blij, mama blij! Fijn ook dat je geen stuwing hebt, dat lijkt me het hele verhaal wat makkelijker maken. (als je wel onwijze stuwing zou hebben, lijkt het me alleen maar vervelender omdat je dan ook nog eens je best moet doen om iets voor elkaar te krijgen wat je eigenlijk liever niet had willen doen)

Ellein: lekker aan de groentehap dus! Idd leuke foto's maken met de kliederboel die dat kan opleveren. Pureer je alles of geef je het ook via de Rapley-methode? Ik blijf het toch apart vinden hoor, die verschillen tussen de CB's! Hier zeggen ze bijv. dat ik echt pas met 6 mnd met fruithapjes mag beginnen en dat groentehapjes pas met een maand of 9 mogen... zou wel willen dat ze gewoon eens allemaal hetzelfde zouden zeggen!

Rossia: NOD dus vandaag. Wie weet?! Die pijnlijke tepels staan voorlopig nog even veilig op het lijstje bijwerkingen, maar wat zou het mooi zijn als ze op een heel ander lijstje komen te staan...

Floor: hoe was het op je werk? Heb je het nog besproken?

Gisteren zijn we bij een nichtje op verjaardag geweest. Heel eventjes maar, want mini, die dus nooit huilt....die zette het op een krijsen... Hij was echt totaal in paniek, zo heb ik hem nog nooit meegemaakt...We zijn na een half uurtje dus maar weer naar huis gegaan en wat denk je, zodra we over de drempel van het huis van mijn nichtje naar buiten stapten...STIL!... Hij heeft geen kik meer gegeven... ach ja, het was niet zo erg, want we hadden eigenlijk al niet zo'n zin in die hele verjaardag... De tamtam ging trouwens weer heerlijk snel rond, want vanochtend had ik mijn moeder (die er gister niet bij was) al aan de telefoon of alles toch wel goed ging met mini...ze had gehoord dat hij gisteravond zo had gehuild...

Maar ja, mini maakt denk ik een sprongetje door...hij wil niet eten, is jengelig, hij is gewoon al een paar dagen niet zichzelf. Mara het blijft een schatje!!!
hoi meiden,

ben ik ook nog even voordat ik moet gaan werken. Weet nog steeds niet zo goed wat ik met de kritiek aan moet. Heb er nog even met leidinggevende over gesproken en die gaf aan dat ik de lat ook weer niet te hoog moet leggen, maar dat ze vooral moeten zien dat er groei inzit. Zucht ik doe maar gewoon mijn best en dan zien we het wel. Vind het wel moeilijk en word er erg onzeker van.

Ellein, aan de groentenhap dus, lijkt me erg grappig om te zien. Goed hoor dat je vers kookt voor je kleine man, volgens mij is dat ook lekkerder dan potjes.

Teddy fijn te horen dat het weer beter gaat, ik ben echt geschrokken van je verhaal en snap je keuze volledig. Gelukkig werkt je lijf nu wel mee en gaat het afbouwen goed. Hopelijk ben je snel weer helemaal de oude. Misschien een stomme vraag, maar hou je hier nog littekens aan over?

OGG, hihi mini voelde jullie mood aan waarschijnlijk. Lastig dat hij nu waarschijnlijk een sprongetje heeft, konden ze maar zeggen wat er is he!

Rossia, zou toch wat zijn als het nu ineens raak is! Of is het normaal dat je overtijd raakt van die medicatie? Pijnlijke tepels, wel typisch hoor. Ik duim voor je hoor!

Ann hoe is het met jou?

Mimpje, schitternde foto's op de mail, geniet maar lekker.

Ziggie voor jou ook nog even een dikke knuffel!!

Gorgi, fijn dat je echo goed was, nu op naar nog meer mooi nieuws en hele mooie echo's!!

vannacht weer werken hier, pfff en ik ben al zo moe. Nou ja we zien het allemaal wel!

x Floortje
Werkze floor! Misschien kun je nog wat slapen, en anders een mooi minimensje op de wereld helpen.

OGG, haha, hij zal het vast hebben aangevoeld. Waren jullie mooi weer op tijd thuis . In het voedingsfoldertje van het CB staat groente vanaf 6 maanden (maar dan bedoelen ze het ook echt als een maaltijd) en fruit iets later omdat dat lekkerder is dan groente en ze dan misschien geen groente meer willen omdat ze al zoetgemaakt zijn met het fruit. Op het CB adviseren ze om met 5 maanden de mini's te laten wennen aan verschillende smaken en ze te laten wennen aan het happen en slikken. Het gaat maar om een heel klein beetje wat we hem nu geven, ik denk net een eetlepel afgestreken. Hij krijgt het extra boven op de normale voedingen.
Dag meiden,

Even een berichtje van mijn kant. We gaan redelijk, ik heb erg veel last van kraamtranen (en hup daar gaan we weer) en weet dus vaak niet eens waarom ik zit te huilen.

De kleine man heeft last van krampjes, en net een uur lang gehuild. Nu ligt hij lekker even te slapen op ons bed, dat houden we maar even zo...

Bedankt voor al jullie reacties, we gaan het even rustig aan doen komende twee dagen want woensdag moet de grote man alweer aan het werk.

Teddy en Ziggie een dikke , ik heb vluchtig jullie verhaal gelezen. Ik denk aan jullie!!

Alle andere meiden natuurlijk ook een knuffel.

Ik kom gauw weer langs.

Liefs
mimpje laat maar lekker stromen hoor die tranen. Soms weet je niet waarom je huilt, omdat je zo gelukkig bent, omdat je alles moet verwerken, omdat je uk huilt, omdat je haar niet wil zitten, omdat de kraamhulp binnenkort vertrekt, of omdat je gewoon even wilt huilen. Heel normaal en dat hebben alle nieuwe mama's gehad.

Krampjes zijn zooo vervelend en je weet niet wat je moet doen. Knuffel je mannetje, aai hem over z'n buikje, fiets met z'n beentjes. Geef je bv eigenlijk? Dan is het een idee om venkelthee te proberen. bij michigan heeft het ook geholpen en hier was het ook een wondermiddel.

floortje, vind het heel vervelend voor je die situatie op je werk. Schouders eronder, kop op, het komt vast goed,

geen stomme vraag hoor van die littekens. Ik heb natuurlijk al een flinke jaap op mijn buik, hoop niet ook nog een rits op mijn borst te krijgen. dinsdag mag ik me melden op de poli. Hoop dat ze het gaan plakken ipv hechten, anders vraag ik of het misschien door een plastisch chirurg gedaan kan worden. Zit op een plek waar mijn bh of bikini niet overheen valt, dus je gaat het wel zien.

OGG wat is de rapley methode?? Wat vervelend dat mini-OGG zo moest huilen op de verjaardag. Tja..soms heb je het niet in hand he? Jammer alleen dat je dan erover wordt aangesproken door je moeder. Soms huilen baby's nou eenmaal.

Rossia, pijnlijke tepels?? hmmmm.....ik zeg niets
Goedemorgen meiden!!

OGG, balen dat mini even geen zin had. Grappig van die tam tam. Die hebben wij ook in de familie !!

Floortje, hoe was het op je werk gister? Wat betreft de kritiek. Incasseren, oppakken, verwerken en doorgaan en vooral positief verder gaan. Dan komt het allemaal goed. Niet te lang druk over maken hoor !

Mimpje, lekker laten stromen die kraamtranen! Daar zijn ze voor en doe alles op je eigen tempo en vooral genieten!!

Teddy, hoe is het vandaag? Raar eigenlijk dat je nu met een open wond zit die niet gehecht is nog. Je kunt vast wel aangeven dat ze het moeten plakken. Ik neem aan dat ze dat wel snappen, tenzij je weer zo'n eikel hebt als de vorige keer.

Ellein, 2 dagen bikkelen en dan heb je weer mamadag. Het wordt een prachtige week met heerlijk weer.

Missc, lekker romantisch weekend achter de rug?

Hier geen nieuws. In afwachting van....

Fijne dag allemaal!!
goedemorgen,

op wat (.)(.)lekkage na, gaat het wel redelijk hier. Nog steeds pijn. dus kan niet zonder pijnstillers helaas. Ben er wel weer klaar mee eigenlijk. Had me ook zo verheugd op het zwemmen donderdag, maar ben bang dat dat niet mag met die wond. Maar misschien ook wel, ligt eraan hoe ze het dichtmaken.

Volgens mij wordt het mooi weer vandaag, dus ga lekker stuk lopen met mini.

rossia, geen nieuws is goed nieuws zeggen ze toch altijd?

missc hoe was je weekend?
Meiden, goedemorgen.

Mijn weekend begon goed met een heerlijk en romantisch etentje vrijdagavond. Maar achteraf bleek mijn weekend iets te vol en te inspannend, ben nauwelijks thuis geweest en daar kan ik niet zo goed tegen. Resulaat: slecht geslapen, moe, humeurig en emotioneel. Was het liefst vandaag thuisgebleven, maarja.. ben niet ziek, dus hup, de schouders eronder.

Kom straks nog wel even bijlezen en reageren, moet nu effe aan de slag..
Poeh meiden. Het forum in totale rust....

Teddy, hoe is het met de lekkage? Vervelend dat de pijn nog niet weggaat en de pijnstillers nog steeds nodig zijn. Balen dat zwemmen er hoogst waarschijnlijk niet in zit. Lijkt me ook niet zo prettig qua infectiegevaar enzo. Heb je al lekker gewandeld met mini?? Het ziet er mooi uit buiten.

Missc, even een pas op de plaats! Je bent met z'n 2-en in 1 lichaam he, dus gewoon af en toe nee zeggen. Is moeilijk weet ik ook wel hoor... dikke voor jouw baaldag!
inderdaad rustig zeg...

rossia de lekkage is over. heb nog niet gewandeld, het trekt hier weer helemaal dicht nu.

missc, zoals rossia al zegt, rust houden hoor. je komt jezelf vanzelf tegen. Dus niet te hard werken vandaag.
Mimpje: lekker laten stromen hoor, die kraamtranen! Die horen er gewoon helemaal bij en hoewel ze vervelend zijn heb je ze denk ik gewoon nodig om de gebeurtenissen van de afgelopen tijd te verwerken.

Teddy: vervelend dat je nog steeds pijn hebt! Hopelijk maken ze wat moois van de wond, ik zou ook gewoon ff vragen of een platsisch chirurg er naar kan kijken als het op een plek zit die je neit makkelijk kunt bedekken. Zou ook heel jammer zijn als je donderdag nog niet mag gaan babyzwemmen! Trouwens nog een vraagje...mag ik vragen wat jullie ongeveer kwijt zijn aan de bruidsfotograaf? (als je het niet wilt zeggen ook prima hoor!) Wij zitten nogal in dubio of we de ene nemen, waarbij we ook een dvd met de foto's krijgen, of de ander, die denk ik wat mooiere foto's maakt, maar ook wat duurder is...

Floortje: kop op hoor! Volgens mij ben je een hartstikke goede vlos en moet je gewoon proberen om de kritiek niet als kritiek op te vatten maar als feedback. (ik weet het, kan moeilijk zijn, maar het kan wel zorgen dat je weer wat positiever tegenover het hele gedoe komt te staan) Dikke voor jou!

Rossia: nog niet ongesteld?!

Missc: rustig aan doen hoor! Je lichaam werkt nu voor 2 mensen, dus kosten dingen al snel wat teveel energie. En die energie heb je nu juist nodig om dat minimensje in je buik goed te laten groeien.

Even een vraagje aan de bv-meiden...slapen jullie gewoon op je buik? Ik durf dat niet zo goed omdat ik bang ben dat mijn productie dan terugloopt. Misschien onzin, maar die ene keer dat ik sinds de bevalling wel op mijn buik heb geslapen, had ik opeens bijna geen melk meer. Waarschijnlijk toeval, maar ik wil toch even jullie ervaringen weten. Ik zou zo graag weer eens op mijn buik willen slapen!
OGG dat mag je best vragen hoor. Wij betalen 950 euro voor de hele dag. Van 's morgens 10 tot 's avonds 11. Wij hebben geen echte reportage, maar gewoon een impressie van de dag. Dus we gaan niet poseren op een bruggetje in het park of tegen een boom. Dat past niet bij ons. Hij loopt gewoon met ons mee de hele dag en schiet maar raak. Daarnaast krijgen we alle foto's op dvd. We laten ook een boek maken van ongeveer 40 pagina's. Dit wordt een kleine A3 liggend (40x30 cm) Met een melkglazen omslag. Heel gaaf vind ik. Dat kost nog eens 450 euro. Hier zit ook bewerking van de foto's bij. Totaal zijn we dus 1400 euro kwijt. Voor een hele dag icl boek is dat gemiddeld. Tenminste in deze regio. Heb verschillende offertes opgevraagd. Vind het heel fijn om een dvd met foto's te krijgen. Als je voor familie iets wilt laten afdrukken ben je zonder dvd vaak 15 euro kwijt voor een foto van 13x18.

goed on topic: dat van op je buik slapen heb ik nog nooit gehoord. Nu ben ik zelf helemaal geen buikslaper, maar kan me niet voorstellen dat het kwaad kan hoor. Ben je bang dat je wat afkneld? Met die campina productie kun je wel wat leiden toch? sorry flauw...nee heb geen idee
anoniem_62387 wijzigde dit bericht op 30-03-2009 13:18
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hee meiden, ben ik ook weer even!

Hier tot nu toe een leuke dag. De kleine is de hele dag al erg vrolijk. Net heeft ze veel gelachen en werd pas na anderhalf uur moe en ligt al een uur heerlijk te pitten. Straks maar weer wakker maken voor de voeding.

Rossia, vind je het zelf niet vreemd dat je overtijd bent? Of durf je niet te hopen? Hadden de artsen iets gezegd over de mogelijkheid dat de spuiten je cyclus beinvloeden? Of misschien de vruchtbaarheid??? Spannend joh!

Teddy, klinkt niet fijn die wond. Ik weet inderdaad niet of het verstandig is om donderdag al te gaan zwemmen, maar dat zullen ze je wel kunnen vertellen dinsdag.

Wel goed van je dat je je probeert neer te leggen bij de beslissing om op kv over te gaan, ook al is het moeilijk. Als je kleine meid zo goed reageert heb je inderdaad alleen jezelf ermee. !

Bep, wat een goed nieuws van jouw kant. Heel fijn om te horen dat het met je familie ook redelijk goed gaat en dat jullie met z'n allen kunnen genieten. Blijf dat vooral doen!

Mamadeb, ik begrijp je volkomen. Onze kleintjes schelen natuurlijk maar 1 dag en ik moet er echt niet aan denken om haar nu al achter te laten. Ik hoop voor je dat het vandaag is meegevallen en dat je snel weer in je ritme zit. Laat de tranen maar vloeien, dat zal mij ook zeker gaan gebeuren over 6 weken.

Mimpje, jij ook de tranen laten gaan hoor. Ik heb er gelukkig niet heel veel last van gehad, maar het is volkomen normaal. Geniet lekker van alles! Enne... inderdaad venkelthee proberen misschien?

Ellein, dank je voor je lieve woorden. Het valt soms inderdaad niet mee als zo'n kleintje alleen maar huilt. Daar word je behoorlijk moedeloos van op een gegeven moment. Maar als ze dan zo'n hele ochtend aan het lachen is, zijn die dagen snel vergeten.

Wat leuk dat je je ukkie al wortels geeft. Ik dacht inderdaad ook pas na 6 maanden hiermee te beginnen, maar het klinkt logisch om ze er alvast aan te laten wennen.

OGG, jullie mini is ook niet echt dol op verjaardagen dus?

Vervelend zo'n sprongetje. Ik heb ook het idee dat onze kleine dat had vorige week. Maar het gaat weer voorbij en intussen blijf je gewoon verliefd he?

Wij waren trouwens 750 euro kwijt voor de fotograaf. Wij kregen hiervoor een fotograaf vanaf vertrek bruidegom thuis (9:00) tot eind van de middag (na de kerkdienst). Verder een groot album met 100 creatief ingeplakte foto's (die we zelf mochten uitzoeken). Ik zou je aanraden om een goede fotograaf te kiezen die een beetje jullie stijl heeft. En al kost het een beetje extra, het is het waard! Trouwens, onze fotograaf zei dat de goede fotografen nooit hun foto's op dvd geven, maar die in eigen beheer houden. Of dat waar is weet ik niet.

En ik slaap niet op mijn buik omdat mijn borsten dan pijn doen. Volgens mij ben ik wel 1x op mijn buik in slaap gevallen, meer niet.

Floortje, hoe is het gegaan vannacht? Gewoon jezelf blijven en je best doen. Dan komt het allemaal goed!!

Missc, een hele dikke voor jou! Denk aan jezelf en neem voldoende tijd om te rusten. Je lichaam krijgt echt een hoop te verduren en dat merk je.

Voor wie ik vergeten ben: zwaai, zwaai!

Ik ga de kleine uit bed halen en de badkamer poetsen. Of eerst een stukje wandelen, want hier is het strakblauw!!
Teddy, cross!

Wij hadden trouwens wel een buitenreportage. Zo'n dvd is inderdaad wel handig, maar gelukkig rekende onze fotograaf iets schappelijkere prijzen.

Dat album wat je beschrijft heb ik gezien! Mooi!!
OGG, ik zou toch wel graag een dvd willen met foto's, zodat je inderdaad bij kan bestellen voor vrienden en familie. Verder zou ik van elke fotograaf een voorbeeld van zo'n boek vragen, dan kun je een beetje kijken of het jouw stijl is. Niet te kitscherig bijvoorbeeld.

Missc, vandaag maar een dagje op halve kracht werken dan. Goed voor jezelf zorgen he, des te harder groeit je kind.

Teddy, wat naar van die open wond, lijkt me echt eng. En ook jammer van het zwemmen. Hoop dat ze hem mooi kunnen dichtmaken.

Vera, lekker wandelen met de kleine. Hier is het ook supermooi weer. Fijn dat ze zo vrolijk is. Krijg je zelf ook weer energie van.

Floortje hoe gaat het nu op je werk? Weet je precies waarin je moet groeien dan (waar je leidinggevende het over had)?

Wanneer loopt je proeftijd af?

Rossia, wat spannend dat je nog steeds niet ongesteld bent. Kan het door de spuiten komen of weet je dat niet? Anders wordt het wel heel spannend!

Hoef vanaf morgen nog maar 4 weken te werken!! Dinsdag 28 april is mijn laatste dag! Heb het nog wel heel druk tot die tijd en vind het werken ook nog steeds leuk, maar lekker een tijdje vrij zijn om alles goed voor te bereiden is ook wel fijn. Moet nog zoveel kopen van de uitzetlijst...
Oh ja, we gaan als ik net met verlof ben (zeg maar vanaf koninginnedag) een paar daagjes naar zee. Laatste keer met z'n tweeen. We durfden alleen niet meer buiten Nederland te gaan en ook niet naar een waddeneiland. Stel je voor dat ik te vroeg beval...
jobje wat heerlijk zeg een paar dagen naar zee. Vooral met dit mooie weer krijg ik daar helemaal zin in. en jeetje nog maar 4 weken werken. Gaat snel he?

mini is de hele dag al aan het kletsen. tegen haar mobile, tegen mij, tegen de knuffels in haar bed, in de kinderwagen. Ze is veels te druk om te slapen. Ze lijkt op haar moeder denk ik. Klets ook veels te veel. Denk dat ze vanavond bekaf is. Ze gaat nu ook dingen vastpakken. Mijn haar is favoriet, maar ook haar dekentje of spuugdoekje grijpt ze vast.

net even naar de stad geweest en zo nog even boodschappen doen in het lentezonnetje. Word er helemaal vrolijk van.

Ga de kletskous uit de box halen en op pad. tot later!
Teddy, zijn de meiden uitgekletst ! Buiten verder gekletst of was het snurken? Was zeker wel heerlijk he.

Jobje, wat gaat het snel!!!!! Nog maar 4 weken. En wat klinkt die semi-vakantie heerlijk. Ik zou denk ik ook niet naar de wadden durven, dus goed gedaan. Dat wordt vast heerlijk genieten.

OGG, dus ook lekker bruiloft aan het plannen. Ik kan je geen advies geven helaas.

Vera, ben je uitgepoetst of ben je toch gaan wandelen? Zo te horen heb je een super leuke dag achter de rug. Van dit mooie weer moet je ook vrolijk worden! Ik vind het zelf wel een beetje vreemd ja, maar hoop nog nergens op. Van de hormonen wordt je volgens mij niet vruchtbaarder omdat het juist je cyclus stil legt. In de bijsluiter staat dat je na ongeveer een week ongesteld wordt. Ik wacht het maar gewoon rustig af. Zal morgen wel komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven