Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
19-05-2019 11:22
Ik heb haar ook niet meer gezien. Ik kan me zo voorstellen dat ze er wel klaar mee is, als ze piep zegt heeft ze een ban aan haar broek voor het schofferen van een kuiken. Of iets anders idioots.
Dat is waar (en van de zotte natuurlijk). Maar zou ik echt heel jammer vinden :|
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
19-05-2019 11:22
Ik heb haar ook niet meer gezien. Ik kan me zo voorstellen dat ze er wel klaar mee is, als ze piep zegt heeft ze een ban aan haar broek voor het schofferen van een kuiken. Of iets anders idioots.
@( Ik weet van niks.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
19-05-2019 11:34
@( Ik weet van niks.

:proud:
Grobbekuiken_ schreef:
@( Ik weet van niks.
:rofl:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Grobbekuiken_ schreef:
@( Ik weet van niks.
:biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tormenta¿ schreef:
19-05-2019 11:09
1x per jaar groot feest! Dan vieren ze dat in de middeleeuwen mijn voorouders met pek en veren de stad uitgegooid werden. Toegegeven, erg lief waren ze destijds niet. They had it coming.
Maar Malagueña gaat vandaag.........
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Kan iemand me even bijpraten over welke permabanneling het topic over de mooie assistente van dr man had geopend en nu ook geband is?
Pipi een ban voor haar post van 11:05. Superfly wil niet geassocieerd worden met een oude nick blijkbaar.

Wat betreft flymetothemoon, ik heb alles gelezen maar niet echt gedacht dat het een specifieke banneling was. Ik vraag me nu ze geband is af of ze met hetzelfde IP-adres heeft gepost als BonnieM afgelopen week. Maar dat is speculatie van mijn kant.
Marana schreef:
19-05-2019 13:13
Pipi een ban voor haar post van 11:05. Superfly wil niet geassocieerd worden met een oude nick blijkbaar.

Wat betreft flymetothemoon, ik heb alles gelezen maar niet echt gedacht dat het een specifieke banneling was. Ik vraag me nu ze geband is af of ze met hetzelfde IP-adres heeft gepost als BonnieM afgelopen week. Maar dat is speculatie van mijn kant.
Ach, alsof dat niet extreem voor de hand ligt, dat eerste.

Was Bonnie ook geband dan? Dat heb ik gemist
Oh ik zie het in het bantopic, dat was ook een terugkerende permabanneling
Marana schreef:
19-05-2019 13:13

Superfly is sowieso niet vies van een stafje.
Solomio schreef:
19-05-2019 12:39
Maar Malagueña gaat vandaag.........
Ja, zonde!
Ranveig schreef:
19-05-2019 13:15

Bonnie ging op anoniem en kreeg zo ongeveer op hetzelfde moment een perma.
Ranveig schreef:
19-05-2019 13:15

Bonnie is op anoniem gegaan toch?

Edit: wat Star zegt.
solomio wijzigde dit bericht op 19-05-2019 13:19
4.93% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ranveig schreef:
19-05-2019 13:17
Oh ik zie het in het bantopic, dat was ook een terugkerende permabanneling

Ja en dat was wel duidelijk wie, hebben we het afgelopen week hier nog over gehad. Anyways, we zullen niet weten of dit dezelfde noorderling is.
Ik vind woonst echt het allerstomste woord uit de Belgische taal. Ik word daar bijna écht boos om als ik dat lees.

Zeg HUIS! Woonst is een raar niet-af woord.

En verder was Bonnie toch gewoon onze Groningse grachtengordelkoningin?
En die topics van Bonnie gaan toch altijd hetzelfde? ‘Iedereen doet het zo, ik vind dat stom, ik doe het anders, waarom doen jullie het zo stom? Hé, lever eens geen commentaar op mij, dat is niet leuk, jullie zijn stom, niet ik. Einde’
Ranveig schreef:
19-05-2019 13:25
En die topics van Bonnie gaan toch altijd hetzelfde? ‘Iedereen doet het zo, ik vind dat stom, ik doe het anders, waarom doen jullie het zo stom? Hé, lever eens geen commentaar op mij, dat is niet leuk, jullie zijn stom, niet ik. Einde’

Nou ja, in dit geval deed d'r man stom. Tenminste, dat vond zij.
Ranveig schreef:
19-05-2019 13:23
Ik vind woonst echt het allerstomste woord uit de Belgische taal. Ik word daar bijna écht boos om als ik dat lees.

Zeg HUIS! Woonst is een raar niet-af woord.

En verder was Bonnie toch gewoon onze Groningse grachtengordelkoningin?

Trouw vind ik een goede tweede. Ik heb een trouw dit weekend. Flikker ooooop.
Star² schreef:
19-05-2019 13:36
Trouw vind ik een goede tweede. Ik heb een trouw dit weekend. Flikker ooooop.
Oh die is minstens zo erg.
Zetel.
Living
19-05-2019 13:28
Nou ja, in dit geval deed d'r man stom. Tenminste, dat vond zij.
Bonnie en flyme2themoon zijn toch niet dezelfde ?
Nou zeg, vanwaar een rondje Belgen bashen? Ik ben er geen maar woon er vlakbij. En inmiddels sluipen er hier veel Belgische termen in (Jij nog een koffietje?) :mrgreen:
Basket sloefkes of turn pantoffels (gymschoenen). Dat vind ik nou wel leuke woorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven