Napraattopic deel 111
maandag 29 april 2019 om 15:24
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 19 mei 2019 om 11:27
Dat is waar (en van de zotte natuurlijk). Maar zou ik echt heel jammer vindenthe_Wicked_Witch schreef: ↑19-05-2019 11:22Ik heb haar ook niet meer gezien. Ik kan me zo voorstellen dat ze er wel klaar mee is, als ze piep zegt heeft ze een ban aan haar broek voor het schofferen van een kuiken. Of iets anders idioots.

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zondag 19 mei 2019 om 11:34
the_Wicked_Witch schreef: ↑19-05-2019 11:22Ik heb haar ook niet meer gezien. Ik kan me zo voorstellen dat ze er wel klaar mee is, als ze piep zegt heeft ze een ban aan haar broek voor het schofferen van een kuiken. Of iets anders idioots.

There is always something happening, and it's usually right now

zondag 19 mei 2019 om 11:38

Dierproeven.
zondag 19 mei 2019 om 11:40

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 mei 2019 om 12:39
Maar Malagueña gaat vandaag.........
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 19 mei 2019 om 13:13
Pipi een ban voor haar post van 11:05. Superfly wil niet geassocieerd worden met een oude nick blijkbaar.
Wat betreft flymetothemoon, ik heb alles gelezen maar niet echt gedacht dat het een specifieke banneling was. Ik vraag me nu ze geband is af of ze met hetzelfde IP-adres heeft gepost als BonnieM afgelopen week. Maar dat is speculatie van mijn kant.
Wat betreft flymetothemoon, ik heb alles gelezen maar niet echt gedacht dat het een specifieke banneling was. Ik vraag me nu ze geband is af of ze met hetzelfde IP-adres heeft gepost als BonnieM afgelopen week. Maar dat is speculatie van mijn kant.

zondag 19 mei 2019 om 13:15
Ach, alsof dat niet extreem voor de hand ligt, dat eerste.Marana schreef: ↑19-05-2019 13:13Pipi een ban voor haar post van 11:05. Superfly wil niet geassocieerd worden met een oude nick blijkbaar.
Was Bonnie ook geband dan? Dat heb ik gemist

zondag 19 mei 2019 om 13:17
Marana schreef: ↑19-05-2019 13:13Pipi een ban voor haar post van 11:05. Superfly wil niet geassocieerd worden met een oude nick blijkbaar.
Superfly is sowieso niet vies van een stafje.

zondag 19 mei 2019 om 13:19
Bonnie is op anoniem gegaan toch?
Edit: wat Star zegt.
solomio wijzigde dit bericht op 19-05-2019 13:19
4.93% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 19 mei 2019 om 13:28
Nou ja, in dit geval deed d'r man stom. Tenminste, dat vond zij.

zondag 19 mei 2019 om 13:36
Trouw vind ik een goede tweede. Ik heb een trouw dit weekend. Flikker ooooop.

zondag 19 mei 2019 om 13:51
Bonnie en flyme2themoon zijn toch niet dezelfde ?the_Wicked_Witch schreef: ↑19-05-2019 13:28Nou ja, in dit geval deed d'r man stom. Tenminste, dat vond zij.