Napraattopic deel 111

29-04-2019 15:24 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Phineas schreef:
18-05-2019 21:26
Weet je zeker dat het een baby is? Ik dacht een vis te zien.
:HA:

O jemig dat had ik er zelf nog nooit in gezien!
Een zebra is geen paard met strepen
Solomio schreef:
18-05-2019 21:22
Denk je dat het 'verrassend lekker' de functie had van een compensatiesmiley na een rotopmerking?

Ja een soort ‘ :heart:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Een rotopmerking?
Echt?

Echt niet! Ik heb echt lang moeten zoeken naar een gerecht wat recht doet aan Solo
Een zebra is geen paard met strepen
Jamaarhoe schreef:
18-05-2019 21:31
:HA:

O jemig dat had ik er zelf nog nooit in gezien!
Echte moederliefde :love: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ja, het zal wel weer mijn slechte humeur zijn, maar de Italiaanse schoenen zijn echt erg slecht voor mijn humeur. Ik weet dat daar een negeerfunctie voor bestaat, maar ik wilde het toch even zeggen.
Betty_Slocombe schreef:
19-05-2019 08:15
Ja, het zal wel weer mijn slechte humeur zijn, maar de Italiaanse schoenen zijn echt erg slecht voor mijn humeur. Ik weet dat daar een negeerfunctie voor bestaat, maar ik wilde het toch even zeggen.

Ik snap geen hout van wat ze schrijft.
Betty_Slocombe schreef:
19-05-2019 08:15
Negeerfunctie is zo'n ontkenning van het belang van een goede ergernis.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik haat Leiden zo erg :thunder:

Zo dat lucht op :)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Solomio schreef:
19-05-2019 08:24
Dát vind ik nou nog 's een mooie uitspraak!
Heerlijk soms, dat ergeren.
There is always something happening, and it's usually right now
Malagueña schreef:
19-05-2019 08:41
Ik haat Leiden zo erg :thunder:

Zo dat lucht op :)
Wat doe je daar dan ook?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
19-05-2019 08:52
Wat doe je daar dan ook?

Ik heb daar straks een afspraak, maar er is ook een marathon waardoor het nog slechter bereikbaar is dan normaal |-)
Ik begrijp niet wat de lol is van een topic overnemen en compleet verzieken. En nee, negeerknop heeft ook geen zin, want ze herhaalt het 100 keer dus veel reactie.
Nou, zeg dat. Er is geen lol meer aan zo.

Even wat anders. Moire komt toch wel terug hoop ik? Haar weekban is toch allang voorbij?
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
the_Wicked_Witch schreef:
19-05-2019 10:49
Ik begrijp niet wat de lol is van een topic overnemen en compleet verzieken. En nee, negeerknop heeft ook geen zin, want ze herhaalt het 100 keer dus veel reactie.
Laat Het Gaan. Echt.

Het heeft nog nooit geholpen dat iemand er iets van zei, alleen maar erger gemaakt.

Het enige wat je kunt doen is niet één van de ‘veel reactie’ worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
0h die tr0l weer?

Stomme doos.
feow schreef:
19-05-2019 11:02
Laat Het Gaan. Echt.

Het heeft nog nooit geholpen dat iemand er iets van zei, alleen maar erger gemaakt.

Het enige wat je kunt doen is niet één van de ‘veel reactie’ worden.

I know. Maar nu kon ik het niet laten.
Pipistrello schreef:
19-05-2019 11:03
0h die tr0l weer?

Stomme doos.

Ik heb de indruk dat het om iemand anders gaat. Het songfestivaltopic gisteravond Witch?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-05-2019 12:03
Reden: nickhinten
91.30% gewijzigd
Marana schreef:
19-05-2019 11:05
Ik heb de indruk dat het om iemand anders gaat. Het songfestivaltopic gisteravond Witch?

Ja, die.
Solomio schreef:
19-05-2019 08:24
Om daaraan tegemoet te komen worden berichten van genegeerden zo nu en dan - bovenaan een pagina - tóch geopend. Hoezee.
Solomio schreef:
19-05-2019 08:52
Wat doe je daar dan ook?
1x per jaar groot feest! Dan vieren ze dat in de middeleeuwen mijn voorouders met pek en veren de stad uitgegooid werden. Toegegeven, erg lief waren ze destijds niet. They had it coming.
Ik zit al een uurtje klaar met mijn popcorn bij een klassiek topic met alle triggers om uit de hand te lopen.

Maar Songfestival heeft er in gehakt denk ik, gebeurt bar weinig in dat topic Veranderen van school... Jammer. :cry:
Lucifer2018 schreef:
19-05-2019 11:17
Ik zit al een uurtje klaar met mijn popcorn bij een klassiek topic met alle triggers om uit de hand te lopen.

Maar Songfestival heeft er in gehakt denk ik, gebeurt bar weinig in dat topic Veranderen van school... Jammer. :cry:
Geduld... :hug:
Het is nog relatief vroeg.
the_Wicked_Witch schreef:
19-05-2019 10:49

Wat overdreven hoor. Het is nota bene een trashtopic. Hoezo mag je dan alleen nog maar juichen? En hoelang moet dat dan?
Such fun!1
Calamitycat schreef:
19-05-2019 10:55
Nou, zeg dat. Er is geen lol meer aan zo.

Even wat anders. Moire komt toch wel terug hoop ik? Haar weekban is toch allang voorbij?

Ik heb haar ook niet meer gezien. Ik kan me zo voorstellen dat ze er wel klaar mee is, als ze piep zegt heeft ze een ban aan haar broek voor het schofferen van een kuiken. Of iets anders idioots.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven