Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:Vinyl schreef op 29 maart 2009 @ 14:41:

Geen idee hoelaat... Maar ik denk als de kids op bed liggen. Dus na half 8 ofzo?

Pfft.... ellende dit

Dat duurt dus nog even, voordat hij gaat bellen. Wel 'grappig' dat jij vandaag in ongeveer hetzelfde schuitje zit als ik vorige week

Oh, en Erwt, wat vervelend dat Xan lag te snurken afgelopen nacht. Verkassen naar de logeerkamer is dan inderdaad de beste oplossing lijkt me maar echt gezellig is het niet natuurlijk.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 maart 2009 @ 16:00:

Ik had dezelfde weekenddiscipline Drift, maar sinds vorig weekend (verjaardag Xan) is het mis . Is geloof ik een combi van veel snaaien tijdens verjaardag, veel snaaisels overhebben, niet helemaal vrolijk zijn (en dat oplossen met eten ), etc...

Maar goed... vandaag ga ik volhouden! En ik heb daarnaast Xan geinstrueerd mij te Steunen, Motiveren ende Stoppen wanneer ik wil snaaien

Snaai overhebben is wel lastig inderdaad. Dan MOET het toch op ofzo...

Wel goed Xan er een beetje bij te betrekken, dat kan best een extra stimulans zijn om het goed vol te houden.
Oh en heb mezelf ook opgedragen álles in de Caloriechecker in te voeren (in't kader van 'je zonden onder ogen zien' ), want dat doe ik ook niet met al die koekjes, snoepjes, chipjes en kroepoekjes als ik teveel snaai
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 29 maart 2009 @ 16:01:

Dat duurt dus nog even, voordat hij gaat bellen. Wel 'grappig' dat jij vandaag in ongeveer hetzelfde schuitje zit als ik vorige week

Dit bedoel ik trouwens niet als in dat jij voor altijd het contact zou moeten gaan verbreken zoals ik gedaan heb, maar meer dat je dus een beetje zit te wachten tot het avond is.
Beetje jammer dit: heb ik lekkere receptjes gezocht, waaronder soep als voorgerecht. Alle boodschappen gedaan... kan ik 't recept niet meer terugvinden op ah.nl
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 29 maart 2009 @ 16:01:

[...]

Nou, inderdaad... het nagelbijten is begonnen.

op de een of andere manier vind ik dit gesprek ook al belangrijk.

Want:

- belt hij, wisselen we beleefdheden uit, noemt hij een datum om af te spreken en hangen we op: gesprek van 5 minuten.

of

- belt hij, wisselen we beleefdheden uit, raken we gezellig aan de babbel en prikken we daarna een datum...

Hoe zal het voelen om zijn stem weer te horen?

Ai, ik was helemaal weg van zijn stem.... dat wordt wat... Aaaargh!!!

Gedachtenknop UIT!

@ Erwt: hierbij een virtuele shop onder je kont

Morgen een nieuwe dag, nieuwe week, en nieuwe motivatie! Je kunt het!
Even een snelle zwaai

Age, ben benieuwd naar het huisje. We krijgen wel verslag toch? Zou wel een opluchting zijn als het iets is en gaat lukken.

Vinyl, dat is zeker spannend! Pfff... Snap dat je vandaag wat afleiding hebt gezocht in huishoudelijke activiteiten. Ik hoop in elk geval dat het gesprek je wat duidelijkheid brengt.

MdK, gelukkig had je een engeltje op je schouder dit weekend en was je tas er nog. Ideaal joh, dat je ook met kunt en blijft slapen in Waterfiets-stad.

Erwt, goed dat je vandaag weer op de gezonde toer bent! Een goed begin van de week staat ook vaak garant voor een goede week. Bij mij tenminste.

Drift, lukt het studeren en administreren een beetje vandaag? Ik had eigenlijk vandaag mijn IB aangifte willen doen. Bedenk ik me eigenlijk nu ... shit, dat gaat niet meer lukken denk ik.

Tien, kon je wel een beetje je bed uitkomen gezien het tijdstip van je bericht? Kan me voorstellen dat het even moeilijk was, eigenlijk was het nog een uur later, gezien de zomertijd.

Moos, al thuis? Goede reis gehad en alles goed gegaan in Wenen?

Ik heb ook een stuk of 5 aangebroken flessen douchegel en bodylotion die ik van mezelf eerst op moet maken. Typisch iets voor vrouwen denk ik!

Ga er weer vandoor. Misschien tot vanavond!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 maart 2009 @ 16:04:

Oh en heb mezelf ook opgedragen álles in de Caloriechecker in te voeren (in't kader van 'je zonden onder ogen zien' ), want dat doe ik ook niet met al die koekjes, snoepjes, chipjes en kroepoekjes als ik teveel snaai Dat is een goeie Erwt. Zo kwam ik erachter hoeveel calorieen feta bevat! Schrok me het leblazarus! Vind het erg lekker, maar neem nu gewoon wat minder voortaan. Nu hoorde ik van iemand hier dat er ook een light variant bestaat dus misschien moet ik die eens proberen.
Wat zijn jullie allemaal goed bezig: lijn- en poetstechnisch!! Ben zelf ook niet slecht bezig geweest - al zeg ik het zelf- maar altijd leuk om te zien dat er meer mensen aan de poets zijn!

Age, ik ben erg benieuwd hoe het huisje was?!

Vinyl, ook voor jou een spannend avondje, ik denk wel aan je hoor!

Ik heb vannacht echt klote geslapen. Ik denk dat ik het hoe en wat nog wel even deel per mail, is iets te privé om via hier te doen. Ik ga me even op mijn visite richten
Vinyl, ik kan me goed voorstellen dat je aardig wat scenario's in je hoofd hebt zitten. Makkerlijker gezegd dan gedaan maar wacht het maar gewoon even af.

Ik zou er geloof ik geen heel erg lang gesprek van maken, je moet je eigen gevoel en grenzen wel in de gaten houden. Ook na een gesprek van bijvoorbeeld een half uurtje heb je waarschijnlijk al genoeg om over na te denken

Ik heb net een beetje een vreemd telefoongesprek met een goede vriendin achter de rug. Zij is echt de meest rationele vriendin die ik heb en was afgelopen week op vakantie. Ze was per sms op de hoogte van mijn definitieve breuk van afgelopen weekend maar ik heb haar nu dus ook gesproken. Ze was een beetje verbaasd over mijn heftige emotie en ging alles eens flink rationaliseren. Ze bedoelt het allemaal heel goed maar gaat daarbij wel af en toe flink voorbij aan mijn gevoel. En dat vind ik lastig

Ze ging wel meteen op zoek naar haar agenda om later deze week wat met me af te spreken dus dat is wel lief maar ik vind het toch lastig dat mensen zo reageren. Ik weet ook echt wel dat dit het beste is, het voelt alleen lang niet altijd zo.
Floor, mijn administratie enzo lukken niet echt. Maar dat is dan maar zo... Wil straks nog wel even mijn belastingaangifte invullen. Bleh...heb ik een hekel aan en schuif ik al weken voor me uit. Maar moet toch echt even.

En een knuffel voor Tien Weet niet wat er gebeurd is maar de knuffel verdien je sowieso!
Nou, inderdaad, ik moet maar gewoon afwachten... Wil het ook niet te lang houden, en denk dat dat ook niet zal gebeuren. Maar voor hetzelfde geld klets je zo weer een eind weg?

Lastig hoor...

ik laat het maar gewoon gebeuren denk ik. Typisch vrouw-eigen om er zo over te denken, terwijl hij gewoon belt om wat af te spreken

@ Drift: lastig he, mensen die te rationeel denken. Daar kan ik ook nooit zo goed tegen. Ik ben een enorm gevoelsmens en ik kan ook niet te rationeel denken als het over mijn eigen gevoel gaat.

Ik heb ook een vriendin/collega die als ik over mijn gevoel praat me steeds terecht wijst.

Zo van:

'ik weet wel dat ik hem nu los moet laten, maar het voelt zo klote'.

En voor ik uit ben gepraat brult zij al: 'niks maar!!!!' Hou eens op met die maar.

En dan voel ik me net en klein kind. Kan mijn ei dan niet kwijt.

@ Tientje:
quote:Vinyl schreef op 29 maart 2009 @ 17:34:

ik laat het maar gewoon gebeuren denk ik. Typisch vrouw-eigen om er zo over te denken, terwijl hij gewoon belt om wat af te spreken

Ja, erg he?! En wij maar denken wat er nou bedoeld werd met dat ene woordje...

@Vinyl, precies wat jij schrijft over dat rationele is waar ik niet zo goed tegen kan. Ik snap heus wel dat dit beter is, maar daar hoef ik door haar niet op een superrationele manier van overtuigd te worden.
anoniem_77227 wijzigde dit bericht op 29-03-2009 17:53
Reden: woordje te veel
% gewijzigd
Nee, inderdaad, je mag je ook gewoon rot voelen. Ookal was hij bezet, ookal is het niet ideaal, je hebt toch gevoel (gehad) en daar fiets je niet zomaar voorbij!

pfft... hoelaat gaan kinderen naar bed? 7 uur? Half 8?

Ik ga er maar vanuit dat ik over 2 uur telefoon heb...
quote:Vinyl schreef op 29 maart 2009 @ 18:07:

pfft... hoelaat gaan kinderen naar bed? 7 uur? Half 8?

Ik ga er maar vanuit dat ik over 2 uur telefoon heb...

Hoe oud zijn zijn kinderen ongeveer?

Ik zou er vanuit gaan dat ze ergens tussen 7 en 8 naar bed gaan geloof ik.
Ze zijn 2,5...

Ik heb geen idee van de bedtijden! Grinnik...
Oh, daar heb ik ook geen idee van....

Mijn vriendin heeft een kind van 2,5 en die gaat tussen 7 en half 8 naar bed. Beetje afhankelijk van hoe laat ze gegeten hebben.
Nou ja, dan wacht ik maar rustig af.

Nou ja... rustig.....
Ik denk aan je Vinyl!
Zo zenuwachtig.... pfft...
quote:Vinyl schreef op 29 maart 2009 @ 19:46:

Zo zenuwachtig.... pfft...

Ik hoopte dat hij inmiddels wel gebeld zou hebben...
Nee, nog niet...
Dat is jammer! Kan me namelijk voorstellen dat je er nu echt een beetje op zit te wachten.
Ik? Nee joh, zit hier heel ontspannen!

(je moet me eens zien zitten.. strak van de spanning, 2 telefoons binnen handbereik)
Dan ben je in ieder geval bereikbaar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven