Wat hiermee doen
maandag 20 mei 2019 om 03:12
Hallo mensen
Ik heb nu ruim 7 of 8 keer met een man afgesproken die ik ken via Tinder, we zijn met name uit eten geweest en leuke dingen gedaan.
Hij laat ook merken dat hij mij zeker leuk vind als we samen zijn.
Alleen hij heeft nog steeds tinder ook elke dag nog online ? Ik krijg een beetje mijn vraagtekens erbij.
Ik weetniet of dit raar is? Ik wil mijn energie niet zomaar ergens in steken.
Wat vinden jullie?
Liefs x
Ik heb nu ruim 7 of 8 keer met een man afgesproken die ik ken via Tinder, we zijn met name uit eten geweest en leuke dingen gedaan.
Hij laat ook merken dat hij mij zeker leuk vind als we samen zijn.
Alleen hij heeft nog steeds tinder ook elke dag nog online ? Ik krijg een beetje mijn vraagtekens erbij.
Ik weetniet of dit raar is? Ik wil mijn energie niet zomaar ergens in steken.
Wat vinden jullie?
Liefs x
maandag 20 mei 2019 om 06:26
maandag 20 mei 2019 om 07:44
Dit.ReginaMills schreef: ↑20-05-2019 06:26Jij hebt dus ook nog steeds tinder en bent ook elke dag online.
Jullie daten en hebben geen exclusieve relatie. Wanneer jullie een relatie hebben is het een ander verhaal. Lekker verder daten en zien waar het schip strandt.
Als jullie het nog niet over exclusiviteit hebben gehad (en dat nog niet expliciet hebben afgesproken), geeft het toch niet dat jullie beide nog online zijn?
Als het voor jou belangrijk is, kun je het gesprek over exclusiviteit beginnen.
maandag 20 mei 2019 om 08:42
Hebben jullie officieel "verkering"?
Ja: Dan is het niet zo netjes van hem om nog op Tinder te zitten. Het is ook niet netjes van jou om dat te controleren, want een relatie is gebaseerd op wederzijds vertrouwen.
Nee: Zolang je geen verkering hebt, ben je vrijgezel. Tinder is toch voor vrijgezellen? Jij zit er toch ook nog op?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-05-2019 11:09
Reden: op gequote
Reden: op gequote
34.19% gewijzigd
maandag 20 mei 2019 om 09:30
En ondertussen zegt hij tegen zijn vrienden “Ik heb toch een aantal leuke dates gehad, ik zie daar echt wel potentie in, maar ze zit wel nog steeds actief op Tinder. Wat moet ik daar nou mee? Zal ik verder daten met haar, of ook nog maar even rondkijken net als zij?”
Als je exclusief wil zijn, moet je dat gewoon aangeven.
Als je exclusief wil zijn, moet je dat gewoon aangeven.