Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ook nog in het zhuis beland? tjeetje...maar de apres-ski's waren vwel vermakelijk dus :-)

Met mij gaat t heel goed, beetje moe nu na drukke - maar leuke - week, maar mentaal pirma!
nee hoe kan ik lid worden van de group?
MP, wat een goed weekend voor jou en de kinderen zeg! Toch blijf ik het bijzonder vinden dat een man en een vrouw die elkaar leuk vinden, hartstochtelijk knieeenwekend kunnen zoenen, toch niet verder gaan dan dat

Volgend weekend zeilen toch?
LM welkom thuis !

Vervelend dat je bent gevallen ! Maar gelukkig is het goed afgelopen.

Xen, yep, weekend in het teken van de (sport) club, en gezellig ook. Binnenkort begint de competitie weer, heerlijk.

MP, klinkt goed !

Welkom terug Scorpia. Ik ken je nog niet zo goed geloof ik.
Hi miran! Alles goed?

Xen, ja het was een fijne vakantie ondanks alles, apres-ski's ook .

Drukke week dus achter de rug, vanavond vroeg naar bed dan maar? Fijn dat het mentaal in elk geval goed met je gaat!
LM en Scorpia, op Overige staat een topic over Q.

Het topic gaat over de Verantwoording die Viva heeft.
Dat is het ook Xen. Hebben we het ook over gehad - mijn lijf wil heus wel meer maar mijn hoofd wil ook dat laatste erbij hebben. Hij noemde me vannacht 'veilig', een plek waar hij heen kan en waar hijweet dat er van hem gehouden wordt, dat er geluisterd wordt en niet geoordeeld. Dat wil ik niet zijn, ja, eigenlijk natuurlijk ook wel, maar niet nu al. Pff, lekker duidelijk ben ik he? Nouja en zoalng ik die duidelijkheid niet voor mzelf heb wordt het dus niet meer dan knieënverwekend zoenen en heerlijk knuffelen.

Volgend weekend zeilen. Sja. Ik ben een kudt.
oh dank je, miran. begrijp dat er nogal wat opschudding is....
Het laatste stukje ontbreekt dus, MP, das jammer maar dat kun je niet dwingen natuurlijk. Jij gaat niet voor mrGoodEnough begrijp ik er uit.
Ja best wel schrikken, maarja, wat er nu exact gebeurt is, is lastig om te achterhalen als Q zelf niet aan het woord komt.

Maar goed, waar rook is, is vuur meestal
@MP: Wauw! dat klinkt goed! Ik vind het knap dat je het alleen bij zoenen houdt

@LM: Ai..vervelend dat je ongelukkig gevallen bent..Gaat het nu wel iets beter?? Enne..jammer dat je je kans niet hebt gegrepen bij de skileraar

@BE: Ik deed dat eerder ook niet hoor, maar dan wordt het snel een kant- en klaarmaaltijd en daar heb ik niet zoveel zin meer in...

Wil ik gaan afwassen..laat ik de glazen deksel van de wok vallen.. Kon ik ook nog gaan stofzuigen..nou ja.. Keuken is weer netjes en de afwas ruim ik morgen wel op..Bedenk me nu net dat ik vanavond eigenlijk niet heb gegeten..denk ook niet dat ik dat nu nog ga doen...
Hij ook niet voor mrsGE. De chemie is er niet, de tienvoudige telefoonrekening, het gevoel door de weeks desnoods op en neer te rijden om even te knuffelen.

Hij is leuk, gezellig, grappig, lief, mooi, slim, ik smelt van zijn stem (barry white, zegmaar) en hij heeft een ontstellend lekker lijf maar we zijn niet verliefd.

Is Q bij jullie online?
Ik kan het niet vinden. Iemand een link?
Indie, doe en tostie ofzo! Je moet wel even iets eten, anders kan je niet mee met de rosé
Alsjeblieft scorpia!
euh...ik heb geen tosti-apparaat en geen spullen daarvoor..

Toch een restje stamppot denk ik maar.

hahaha..
Ik ben 3 kg afgevallen zag ik vandaag op weegschaal en dat wil ik graag zo houden, zit nu aan de rose en de chips en ga maar niet meer eten vanavond :-)
tosti kan je ook in de pan maken toch?

Wordt het een wentelteefff...
Dat is ook geen slecht idee, xen! ik denk dat het hier ook zoiets wordt
Kun je de goedgevormde Barry white niet aan mij doorschuiven, MP? smelt nu al...

Enne allemaal!
Ik heb geen wit brood.. en geen zin in nog meer afwas...

Ik ga toch maar voor een beetje stamppot denk ik..
Maar Miranda, dan moet je wel wit brood in huis hebben en laat ik dat nou nooit kopen
quote:Xenia66 schreef op 29 maart 2009 @ 20:45:

Kun je de goedgevormde Barry white niet aan mij doorschuiven, MP? smelt nu al...

Anders ik wel...
De hele dag is ze aan het koken en nu weet ze niet wat ze kan gaan eten..... Daar klopt iets niet Indi!
wentelteefjes...mjummieeeeee!!

indi, ja wel jammer, anderzijds vond ik de aandacht wel leuk, maar misschien even beter om geen mannen aan mijn hoofd te hebben al was het wel een lekker hapje!! haha En vond hij mij ook wel erg leuk geloof ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven