Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 29 maart 2009 om 20:20

zondag 29 maart 2009 om 20:24
Dat is het ook Xen. Hebben we het ook over gehad - mijn lijf wil heus wel meer maar mijn hoofd wil ook dat laatste erbij hebben. Hij noemde me vannacht 'veilig', een plek waar hij heen kan en waar hijweet dat er van hem gehouden wordt, dat er geluisterd wordt en niet geoordeeld. Dat wil ik niet zijn, ja, eigenlijk natuurlijk ook wel, maar niet nu al. Pff, lekker duidelijk ben ik he? Nouja en zoalng ik die duidelijkheid niet voor mzelf heb wordt het dus niet meer dan knieënverwekend zoenen en heerlijk knuffelen.
Volgend weekend zeilen. Sja. Ik ben een kudt.
Volgend weekend zeilen. Sja. Ik ben een kudt.
zondag 29 maart 2009 om 20:35
@MP: Wauw! dat klinkt goed! Ik vind het knap dat je het alleen bij zoenen houdt
@LM: Ai..vervelend dat je ongelukkig gevallen bent..Gaat het nu wel iets beter?? Enne..jammer dat je je kans niet hebt gegrepen bij de skileraar
@BE: Ik deed dat eerder ook niet hoor, maar dan wordt het snel een kant- en klaarmaaltijd en daar heb ik niet zoveel zin meer in...
Wil ik gaan afwassen..laat ik de glazen deksel van de wok vallen.. Kon ik ook nog gaan stofzuigen..nou ja.. Keuken is weer netjes en de afwas ruim ik morgen wel op..Bedenk me nu net dat ik vanavond eigenlijk niet heb gegeten..denk ook niet dat ik dat nu nog ga doen...
@LM: Ai..vervelend dat je ongelukkig gevallen bent..Gaat het nu wel iets beter?? Enne..jammer dat je je kans niet hebt gegrepen bij de skileraar
@BE: Ik deed dat eerder ook niet hoor, maar dan wordt het snel een kant- en klaarmaaltijd en daar heb ik niet zoveel zin meer in...
Wil ik gaan afwassen..laat ik de glazen deksel van de wok vallen.. Kon ik ook nog gaan stofzuigen..nou ja.. Keuken is weer netjes en de afwas ruim ik morgen wel op..Bedenk me nu net dat ik vanavond eigenlijk niet heb gegeten..denk ook niet dat ik dat nu nog ga doen...

zondag 29 maart 2009 om 20:37
Hij ook niet voor mrsGE. De chemie is er niet, de tienvoudige telefoonrekening, het gevoel door de weeks desnoods op en neer te rijden om even te knuffelen.
Hij is leuk, gezellig, grappig, lief, mooi, slim, ik smelt van zijn stem (barry white, zegmaar) en hij heeft een ontstellend lekker lijf maar we zijn niet verliefd.
Is Q bij jullie online?
Hij is leuk, gezellig, grappig, lief, mooi, slim, ik smelt van zijn stem (barry white, zegmaar) en hij heeft een ontstellend lekker lijf maar we zijn niet verliefd.
Is Q bij jullie online?

zondag 29 maart 2009 om 20:48