Entertainment alle pijlers

Married at first sight 2019

02-04-2019 20:43 1306 berichten
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.

Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.

Wie kijkt er mee?

De matches:

Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly

Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het zo'n afknapper toen Pasal zei dat hij iets heel erg boeverigs ging doen en haar een kus gaf. Gadverdamme, iets boeverigs, pfff.
Toen zij terughoudend reageerde zei hij ook iets van dat een man zijn vrouw wilde kussen, zo van we zijn wel getrouwd hoor, je bent van mij.
Oh-happy-day schreef:
20-05-2019 12:52
Ik vond het zo'n afknapper toen Pasal zei dat hij iets heel erg boeverigs ging doen en haar een kus gaf. Gadverdamme, iets boeverigs, pfff.
Toen zij terughoudend reageerde zei hij ook iets van dat een man zijn vrouw wilde kussen, zo van we zijn wel getrouwd hoor, je bent van mij.
Je vult nu wel heel veel in.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me dat Peter van die kinderen schrok omdat dat betekent dat Paul een ( of 2,3,4,) hetero seksuele relaties heeft gehad?
En dan is 4 best een aantal waarvan je denkt "Oh, juist, ja".

Nou ja ook een homoseksuele man kan natuurlijk 4 kinderen hebben, dat dan ook weer wel, maar niet echt ( zeker niet op die leeftijd) heel erg voor de hand liggend.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 20-05-2019 13:13
29.95% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
20-05-2019 12:52
Ik vond het zo'n afknapper toen Pasal zei dat hij iets heel erg boeverigs ging doen en haar een kus gaf. Gadverdamme, iets boeverigs, pfff.
Toen zij terughoudend reageerde zei hij ook iets van dat een man zijn vrouw wilde kussen, zo van we zijn wel getrouwd hoor, je bent van mij.
ik moet wel lachen om Pascal. Hij is net een overenthousiaste puppy die zich geen houding weet te geven. maar ik kan het van hem wel hebben. ik hoop Mirjam ook, hij is duidelijk blij met haar.
Don't cry, buy a bag and move on.
Oh-happy-day schreef:
20-05-2019 12:52
Ik vond het zo'n afknapper toen Pasal zei dat hij iets heel erg boeverigs ging doen en haar een kus gaf. Gadverdamme, iets boeverigs, pfff.
Toen zij terughoudend reageerde zei hij ook iets van dat een man zijn vrouw wilde kussen, zo van we zijn wel getrouwd hoor, je bent van mij.
Ik vond dat ook een afknapper. Sowieso vind ik het een afknapper als mannen ongewenste seksuele handelingen omschrijven als "boeverig" of "ondeugend" of meer van dat soort eufemismen. Het is gewoon aanranding, eikel.
Alle reacties Link kopieren
Peter heeft trouwens niet gezegd waarom hij schrok van die kinderen. het ligt gewoon niet zo voor de hand denk ik. maar hij danste al een beetje met de kleindochter van Paul. ik denk niet dat dat een probleem wordt. die zoons lijken me ook heel aardig en staan ook open voor de nieuwe partner van pa.
Don't cry, buy a bag and move on.
Tróia schreef:
19-05-2019 21:04
Wat Monique aan heeft! :woa:
Zeker, zo'n stoeipakje.
Maar Ronald is gelukkig kleurendoof, zo te zien aan de twee verschillende kleuren blauw die hij draagt....
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
20-05-2019 14:55
Zeker, zo'n stoeipakje.
Maar Ronald is gelukkig kleurendoof, zo te zien aan de twee verschillende kleuren blauw die hij draagt....
das ton sur ton
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
20-05-2019 11:51
Als ik een man ontmoet en hij verteld 4 kinderen plus kleinkinderen te hebben moet ik ook wel even slikken.

Ook uitwonende kinderen kunnen voor gedoe zorgen. Het ligt er maar net aan hoe ze met elkaar omgaan.
Alles kan toch voor gedoe zorgen? Ik ben zelf volledig overtuigd bewust kinderloos, maar zou dan liever iemand met vijf kinderen hebben dan iemand met n hekel aan dieren. Bijvoorbeeld. Of met een midlifecrisis, of n heeeel vervelende moeder.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En ja, honden gaan de deur NIET uit.
Kinderen en kleinkinderen wel.
Maar ben je opeens een STIEFopa!!!
STIEFvader en .... Ja, wat ben je dan opeens allemaal?


Gewoon maar even een gedachte. N.a.v. een gezin met 4 honden zonder kinderen, want honden luisterden tenminste.
Kinderen niet echt en die puberen. Nou, grote honden. Deense Dog in viervoud. Zie je het voor je?
Hoef je géén hekel te hebben aan dieren. Moet je wel voor thuis blijven en rekening mee houden.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2019 09:29
Reden: Off topic
49.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het net terug gekeken en ik vind dat pakje van Monique wel meevallen. Ja het is leuk als je 20 bent en mooi is anders, maar door jullie had ik een soort sm-pakje verwacht :rolling:

Boehoe
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het net terug gekeken en ik vind dat pakje van Monique wel meevallen. Ja het is leuk als je 20 bent en mooi is anders, maar door jullie had ik een soort sm-pakje verwacht :rolling:

Boehoe
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
20-05-2019 12:05
Pascal lijkt erg verliefd op Miriam. Vind het eigenlijk wel grappig. De man lijkt daarin zijn grenzen niet te kunnen bewaken, dat kan hij best leren. Ik vind het een lieve en oprecht man die zich kwetsbaar durft op te stellen. Type man die zichzelf wegcijfert ten gunste van een vrouw. Je kunt het slechter treffen!
Eens.
Gewoon een leuke man die laat zien dat hij de vrouw leuk vindt en niet zo afstandelijk is.
Ik vind Pascal ook leuk. Idd een enthousiaste pup, staat positief in t leven en in het AD staat dat Mirjam de eerste indruk van Pascal een “opluchting” vond dus dat komt wel goed denk ik.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
20-05-2019 12:55
Je vult nu wel heel veel in.
Hoe zie jij het dan?
Alle reacties Link kopieren
SuperflySister schreef:
20-05-2019 13:15
Ik vond dat ook een afknapper. Sowieso vind ik het een afknapper als mannen ongewenste seksuele handelingen omschrijven als "boeverig" of "ondeugend" of meer van dat soort eufemismen. Het is gewoon aanranding, eikel.
Zwaar overdreven dit, jeetje
Bergje65 schreef:
20-05-2019 21:02
Zwaar overdreven dit, jeetje
nou idd. Nog even en hij mag haar al niet eens meer aankijken.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
20-05-2019 18:51
Ik vind Pascal ook leuk. Idd een enthousiaste pup, staat positief in t leven en in het AD staat dat Mirjam de eerste indruk van Pascal een “opluchting” vond dus dat komt wel goed denk ik.
Ja en hij toont interesse in haar. Zou ik liever hebben dan een afstandelijk type.
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
20-05-2019 21:34
nou idd. Nog even en hij mag haar al niet eens meer aankijken.
Nou, je kent elkaar niet he. Dus je moet het effe rustig aftasten en opbouwen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Pascal ook overkomen als een goede man die gewoon wat enthousiast is. Ik zou dat liever hebben dan eh... Een mannelijke versie van Monique (sorry, iets met een tang en een varken).
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
20-05-2019 21:51
Nou, je kent elkaar niet he. Dus je moet het effe rustig aftasten en opbouwen lijkt me.
Is toch precies hetzelfde als dat je een man tegenkomt in de kroeg die je na wat geklets probeert te zoenen?
Kan dat je dat dan ook niet wilt, maar om dan meteen met termen als 'aanranding' te gooien en iemand uit te schelden voor 'lul' of 'klootzak' vind ik erg ver gaan. Het is niet alsof hij met zijn stijve tegen haar aan stond te rijden ofzo.
Dat pakje van Monique? Ik hoop dat ze haar rug goed had ingesmeerd.
Die was nogal wit en waarom mag ze geen bruine benen krijgen?

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2019 09:28
Reden: Off topic
49.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaahoor schreef:
20-05-2019 17:37
Ik heb het net terug gekeken en ik vind dat pakje van Monique wel meevallen. Ja het is leuk als je 20 bent en mooi is anders, maar door jullie had ik een soort sm-pakje verwacht :rolling:

Boehoe
Haha, ik was ook op het ergste voorbereid, maar viel me best mee
Frankly my dear, I don"t give a damn
Van die Pascal krijg ik écht de kriebels. Vanaf de geluidloze 'wow' toen de bruid binnenkwam....brrrrr....op de 1 of andere manier vind ik z'n maniertjes afschuwelijk....
minnimouse schreef:
20-05-2019 21:52
Is toch precies hetzelfde als dat je een man tegenkomt in de kroeg die je na wat geklets probeert te zoenen?
Kan dat je dat dan ook niet wilt, maar om dan meteen met termen als 'aanranding' te gooien en iemand uit te schelden voor 'lul' of 'klootzak' vind ik erg ver gaan. Het is niet alsof hij met zijn stijve tegen haar aan stond te rijden ofzo.
Een wildvreemde vrouw zomaar vol op d'r bek pakken terwijl ze geen enkel signaal heeft gegeven dat ze dat wil is nu eenmaal feitelijk gezien aanranding. Dat wij vrouwen zulk soort dingen zo vaak meemaken dat we het allemaal normaal vinden maakt het nog niet okee, natuurlijk. En dat een man dat lacherig afdoet met "boevig" of "ondeugend" maakt het ook niet okee.

Ik zou er zelf net zo op reageren als Mirjam deed, en als vrijwel elke vrouw doet, maar nogmaals: dat maakt het nog niet okee. En dat hij "verliefd" op haar is ook niet.

Ik vind het in ieder geval een enorme afknapper, ik heb zo vaak allerlei ongewenste intimiteiten gepikt maar ben gelukkig inmiddels zo oud dat ik dat van mezelf niet meer hoef te pikken om de lieve vrede te bewaren. Opzouten, kwal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven