Wat heb JIJ gedaan voor het contact vader-kind
dinsdag 18 september 2018 om 06:48
Wat heb JIJ gedaan om het contact tussen vader en kinderen te herstellen en om contact met hem te houden? Wat heb JIJ gedaan om toch steeds met hem in contact te blijven?
Dit waren de vragen die mijn advocate me gisteren stelde ikv onze rechtszaak tegen mijn ex mbt exlusief ouderlijk gezag.
Korte samenvatting:
(ex ziet onze twee kinderen al jaren niet meer, ondanks dat hij hier nog steeds recht op heeft. Ik vraag nu exclusief ouderlijk gezag, ex verzet zich hiertegen)
Dit waren de vragen die mijn advocate me gisteren stelde ikv onze rechtszaak tegen mijn ex mbt exlusief ouderlijk gezag.
Korte samenvatting:
(ex ziet onze twee kinderen al jaren niet meer, ondanks dat hij hier nog steeds recht op heeft. Ik vraag nu exclusief ouderlijk gezag, ex verzet zich hiertegen)
hanaa wijzigde dit bericht op 02-03-2019 15:11
Reden: Privacy
Reden: Privacy
82.80% gewijzigd
maandag 20 mei 2019 om 22:24
Hoop dat ik straks kan slapen...
Mijn advocate heeft vandaag gezegd dat de tegenpartij geen verslag met tegenargumenten heeft gestuurd voor deze zitting (dat was toegestaan als een reactie op de vorige zitting of als reactie op het verslag met de inhoud van het hoorgesprek met de kinderen).
Ze gaf aan dat ze hun tegenargumenten in de rechtzaal zullen laten horen.
Dat vind ik wel balen want dan voel ik me zo overvallen en klap ik dicht.
Morgen een update!
Mijn advocate heeft vandaag gezegd dat de tegenpartij geen verslag met tegenargumenten heeft gestuurd voor deze zitting (dat was toegestaan als een reactie op de vorige zitting of als reactie op het verslag met de inhoud van het hoorgesprek met de kinderen).
Ze gaf aan dat ze hun tegenargumenten in de rechtzaal zullen laten horen.
Dat vind ik wel balen want dan voel ik me zo overvallen en klap ik dicht.
Morgen een update!

dinsdag 21 mei 2019 om 09:27
dinsdag 21 mei 2019 om 09:51
Daar dacht ik zelf ook aan. Nu komen de leugens op tafel. Hij beweert ze regelmatig te zien, beide kinderen hebben verklaard hem al 8 jaar niet gezien te hebben.Pinda-Kaas schreef: ↑21-05-2019 09:32die advocaat heeft misschien wel al een vermoeden wat de uitspraak gaat zijn en vond het de moeite niet
De vervangster heeft mijn ex niet eens ooit ontmoet. Ze vroeg mij hem aan te wijzen terwijl hij vlakbij haar stond, ze had hem nog nooit gezien...
Nog 1 zaak voor ons dan zijn wij
dinsdag 21 mei 2019 om 10:06
De kinderen waren begin maart al gehoord.