Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
woensdag 22 mei 2019 om 14:22

woensdag 22 mei 2019 om 19:52
Of hou gewoon je kop erover, in plaats van te gaan lopen vertellen dat je eigenlijk helemaal geen liefdesverdriet hebt. Hoe pijnlijk wil je het maken.poppetje2006 schreef: ↑22-05-2019 14:22Het is natuurlijk obvious dat hij echt wat heeft met Joy.. Zeg het dan gewoon!!
Hij zegt dat Jill elke keer huilde.. Ja logisch ze is aan de kant geschoven zonder dat ze wist waarom. Heb dan de ballen om gewoon de waarheid te vertellen.

woensdag 22 mei 2019 om 21:35
Respectloos om even naar buiten te brengen dst zijn ex hem elke keer huilend opbelt. Dat is al pijnlijk genoeg, en al helemaal als het een andere vrouw betreft. En dan nog zeggen dat zij eigenlijk niet kon dealen met zijn sportcarrere want ze wilde leuke dingen doen. Joh! Enorm denigrerend allemaal! Hij is zelf iets met haar aangegaan en heeft er een kind mee gekregen.
woensdag 22 mei 2019 om 21:40

woensdag 22 mei 2019 om 22:03
Ik ben blij dat jullie al boos zijn. Ik ben normaal niet zo'n moraalridder, maar dat vond ik zo wegwuivend en kwetsend ("dan heb ik haar wel een half uur huilend aan de lijn") voor Jill. Hij kon nog wel eens bij die categorie profsporters horen die denken dat zij een soort geschenk voor de mensheid zijn en dat iedereen zijn/haar leven moet opofferen voor hem. Meh. Arme Jill en arm kind.

woensdag 22 mei 2019 om 22:09
Kjell Kneus.
Jill mag blij zijn dat ze hier vanaf is en of ze idd belt vraag ik mij af. Hij heeft het misschien ook wel érg graag want hij is namelijk zo mooi, zo geweldig, en aardig dat zie je in 1 ogenblik....
Jill mag blij zijn dat ze hier vanaf is en of ze idd belt vraag ik mij af. Hij heeft het misschien ook wel érg graag want hij is namelijk zo mooi, zo geweldig, en aardig dat zie je in 1 ogenblik....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 22 mei 2019 om 22:16
’Zoë Kravitz in geheim getrouwd’
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... m-getrouwd
Zoë Kravitz en haar vriend Karl Glusman zouden alvast voor de wet getrouwd zijn zonder daar publiciteit aan te geven, vooraf aan hun grote bruiloftsfeest in juni. Dat schrijft US Weekly.
De 30-jarige dochter van Lenny Kravitz is vooral bekend om haar hoofdrol in de serie Big Little Lies, naast Reese Witherspoon en Nicole Kidman. Haar 31-jarige echtgenoot was te zien in Tom Fords Nocturnal Animals waarin Jake Gyllenhaal de hoofdrol speelt.
De twee daten al sinds 2016 met elkaar. Hij mocht haar in februari nog vergezellen op de rode loper bij het Oscarfeest van Vanity Fair, waar zij boven haar zwarte lange rok slechts een gouden bh droeg. In oktober vorig jaar onthulde Zoë dat ze verloofd waren.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... m-getrouwd
Zoë Kravitz en haar vriend Karl Glusman zouden alvast voor de wet getrouwd zijn zonder daar publiciteit aan te geven, vooraf aan hun grote bruiloftsfeest in juni. Dat schrijft US Weekly.
De 30-jarige dochter van Lenny Kravitz is vooral bekend om haar hoofdrol in de serie Big Little Lies, naast Reese Witherspoon en Nicole Kidman. Haar 31-jarige echtgenoot was te zien in Tom Fords Nocturnal Animals waarin Jake Gyllenhaal de hoofdrol speelt.
De twee daten al sinds 2016 met elkaar. Hij mocht haar in februari nog vergezellen op de rode loper bij het Oscarfeest van Vanity Fair, waar zij boven haar zwarte lange rok slechts een gouden bh droeg. In oktober vorig jaar onthulde Zoë dat ze verloofd waren.
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 22 mei 2019 om 22:37
Dat kindje was dus pas 1,5 jaar toen hij zijn gezin verliet voor een 19 jarig grietje. En die laatste vindt het ook nog nodig op social media aandacht te trekken dat ze hem zo leuk vindt. Geen wonder dat Jill zo verdrietig is, die werd van de ene op de andere dag verlaten.Abundance-of-Freedom schreef: ↑22-05-2019 22:07Wat een kwallebal, je vrouw en jong kind in de steek laten en nog natrappen ook![]()
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
woensdag 22 mei 2019 om 22:49
"Ik heb liever zijn papa" had Joy onder een instafoto van Kjeld met zijn zoontje gezetSweetFirefly schreef: ↑22-05-2019 22:37Dat kindje was dus pas 1,5 jaar toen hij zijn gezin verliet voor een 19 jarig grietje. En die laatste vindt het ook nog nodig op social media aandacht te trekken dat ze hem zo leuk vindt. Geen wonder dat Jill zo verdrietig is, die werd van de ene op de andere dag verlaten.

Dan ben je toch wel een hele domme doos

Frankly my dear, I don"t give a damn

woensdag 22 mei 2019 om 23:59
Inderdaad, en wel een gevoelloze eikel. Eigenlijk is het een belediging voor alle eikels in het bos als we 'zo iemand' een eikel noemen.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 23 mei 2019 om 08:46
Het kind is 19.
Inderdaad niet slim, maar tja, dat krijg je er van als papa de voorkeur heeft voor amper meerderjarige vrouwen.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 23 mei 2019 om 09:49

donderdag 23 mei 2019 om 10:01
Hij doet me denken aan Thomas Dekker.Betty_Slocombe schreef: ↑22-05-2019 22:03Ik ben blij dat jullie al boos zijn. Ik ben normaal niet zo'n moraalridder, maar dat vond ik zo wegwuivend en kwetsend ("dan heb ik haar wel een half uur huilend aan de lijn") voor Jill. Hij kon nog wel eens bij die categorie profsporters horen die denken dat zij een soort geschenk voor de mensheid zijn en dat iedereen zijn/haar leven moet opofferen voor hem. Meh. Arme Jill en arm kind.
donderdag 23 mei 2019 om 10:11
Hij gaf eerder aan dat hij zich volledig op topsport moet richten en dat niet lukt als er iemand thuis op je zit te wachten, en dat hij nu gewoon voor de sport moet kiezen.
Ok maar bedenk dat dan voor je een kind neemt
Hij komt echt over als een over het paard getild kind. Ik snap het ook wel, hij is ongetwijfeld volwassen geworden in een omgeving waarin alles om hem draaide. Daar komen niet de leukste mensen uit voort.
Ok maar bedenk dat dan voor je een kind neemt

Hij komt echt over als een over het paard getild kind. Ik snap het ook wel, hij is ongetwijfeld volwassen geworden in een omgeving waarin alles om hem draaide. Daar komen niet de leukste mensen uit voort.

donderdag 23 mei 2019 om 12:27
Nou ja, de keuze was niet tussen Kjeld en zijn zoontje, maar de keus tussen Kjeld en Max Verstappen.
En daar reageerde ze op.
Evengoed een domme actie. En - zeker als zij de reden is van de breuk - nogal ongevoelig.
Ik moest alledrie Googlen. Zijn ex is een prachtvrouw, Joy 13 in een dozijn. En hij niet heel bijzonder.