Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Het verhaal van Kjeld is denk ik wel wat eenzijdig belicht nu hoor. Ik ken ze natuurlijk niet, maar er wordt van alles ingevuld.
Als de relatie is geëindigd omdat zij niet tegen zijn topsportleven kon is dat ook wel iets dat ze altijd heeft kunnen weten. Volgens mij weet iedereen dat zo'n relatie dan jaren om hem en zijn carrière draait. Of en waarom ze voor een kindje hebben gekozen weet ik dan ook niet.

Ik zie er overigens ook niet pers iets negatiefs in dat hij zegt dat zij huilend aan de telefoon hangt. Ja het is persoonlijk, maar niet negatief toch?
Ach ja arme Kjeld :cry: . Nee, zijn ex vindt het vast helemaal prima en leuk om te lezen dat hij geen liefdesverdriet heeft. Ook leuk voor hun zoon om later terug te lezen.
En nee, tuurlijk zijn het alleen maar valse geruchten over arme kjeld dat hij meteen bovenop een 19-jarige is gesprongen. Is vast helemaal niets van waar.
Takkie1 schreef:
23-05-2019 13:41
Het verhaal van Kjeld is denk ik wel wat eenzijdig belicht nu hoor. Ik ken ze natuurlijk niet, maar er wordt van alles ingevuld.
Als de relatie is geëindigd omdat zij niet tegen zijn topsportleven kon is dat ook wel iets dat ze altijd heeft kunnen weten. Volgens mij weet iedereen dat zo'n relatie dan jaren om hem en zijn carrière draait. Of en waarom ze voor een kindje hebben gekozen weet ik dan ook niet.

Ik zie er overigens ook niet pers iets negatiefs in dat hij zegt dat zij huilend aan de telefoon hangt. Ja het is persoonlijk, maar niet negatief toch?
Kjeld Nuis is gewoon een ordinaire vreemdganger die keer op keer zijn vaste relaties inruilt voor zijn nieuwe fuckbuddy. Jill is zelf ook aan hem gekomen doordat hij het zusje van Sven Kramer met haar bedroog. Ook die liet hij van de een op de andere dag zitten en ook toen moest hij in de media natrappen. Het is gewoon een nare lul, die Kjeld.
Alle reacties Link kopieren
Takkie1 schreef:
23-05-2019 13:41

Ik zie er overigens ook niet pers iets negatiefs in dat hij zegt dat zij huilend aan de telefoon hangt. Ja het is persoonlijk, maar niet negatief toch?
Maar het draait allemaal om zijn gevoelens, want Jill belt alleen als er iets in de krant staat over hem en Joy.
En dus deelt hij dit nu, want de kranten moeten stoppen daarover te schrijven, want dan belt Jill hem niet meer huilend op. Dat zal hij wel rete irritant vinden. Want hij heeft haar verlaten zonder opgaaf van reden.

Ik zou er niet echt blij mee zijn als mijn ex dit met de landelijke pers deelt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
23-05-2019 14:32
Maar het draait allemaal om zijn gevoelens, want Jill belt alleen als er iets in de krant staat over hem en Joy.
En dus deelt hij dit nu, want de kranten moeten stoppen daarover te schrijven, want dan belt Jill hem niet meer huilend op
. Dat zal hij wel rete irritant vinden. Want hij heeft haar verlaten zonder opgaaf van reden.

Ik zou er niet echt blij mee zijn als mijn ex dit met de landelijke pers deelt.
Precies dit vind ik zo storend.
En dan gewoon dit soort supergevoelige en persoonlijke informatie delen over iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Katja Schuurman heeft haar vrijgezellenfeest gehad

https://www.instagram.com/p/ByAEFm6I5Yj ... e=ig_embed
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
28-05-2019 17:35
Katja Schuurman heeft haar vrijgezellenfeest gehad

https://www.instagram.com/p/ByAEFm6I5Yj ... e=ig_embed
Wat een sneue vergaande glorie bij elkaar. Ouwe gebakken!

Gut de mensen op Instagram zijn nog aardiger dan wij hier O_o
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
28-05-2019 19:15
Wat een sneue vergaande glorie bij elkaar. Ouwe gebakken!

Gut de mensen op Instagram zijn nog aardiger dan wij hier O_o
:rofl:

Beetje trieste opmerkingen vind ik dat.
Waarom zou die foto sneu zijn? Ik zie gewoon een leuke foto van een groep vrouwen die het blijkbaar leuk heeft met elkaar.
EHR schreef:
23-05-2019 12:27
Nou ja, de keuze was niet tussen Kjeld en zijn zoontje, maar de keus tussen Kjeld en Max Verstappen.

En daar reageerde ze op.

Evengoed een domme actie. En - zeker als zij de reden is van de breuk - nogal ongevoelig.

Ik moest alledrie Googlen. Zijn ex is een prachtvrouw, Joy 13 in een dozijn. En hij niet heel bijzonder.
Ik vind de ex niet heel sympathiek, dat is geen excuus natuurlijk.
minnimouse schreef:
28-05-2019 19:16
:rofl:

Beetje trieste opmerkingen vind ik dat.
Waarom zou die foto sneu zijn? Ik zie gewoon een leuke foto van een groep vrouwen die het blijkbaar leuk heeft met elkaar.
Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
28-05-2019 19:16
:rofl:

Beetje trieste opmerkingen vind ik dat.
Waarom zou die foto sneu zijn? Ik zie gewoon een leuke foto van een groep vrouwen die het blijkbaar leuk heeft met elkaar.
Boven de 40 ben je vergane glorie volgens zo iemand, denk ik.
Dan ben ik dat dus ook :proud:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
28-05-2019 19:50
Boven de 40 ben je vergane glorie volgens zo iemand, denk ik.
Dan ben ik dat dus ook :proud:
:rofl:

Oh jee, dan heb ik nog een paar jaar!

Gelukkig zie ik Katja niet met zo'n diadeem met piemels op d'r hoofd. Dit ziet er gewoon gezellig uit.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met de vrouwen op Katjas feestje. Maar een vrijgezellenfeest vind ik wel een beetje kinderachtig. Zeker als je al een keer getrouwd bent geweest en moeder bent.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
28-05-2019 21:00
Niks mis met de vrouwen op Katjas feestje. Maar een vrijgezellenfeest vind ik wel een beetje kinderachtig. Zeker als je al een keer getrouwd bent geweest en moeder bent.
Waarom?
Ze zitten gewoon te eten onder het mom van 'vrijgezellenfeest'. Wat is daar anders aan dan gewoon met vriendinnen eten?

Ik zie trouwens wel wat bekenden: Daphne Bunskoek, Babette van Veen ...
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
28-05-2019 17:35
Katja Schuurman heeft haar vrijgezellenfeest gehad

https://www.instagram.com/p/ByAEFm6I5Yj ... e=ig_embed
ziet er gezellig uit.

waar halen mensen de tijd vandaan trouwens om hierop te reageren dan heb je echt niks tedoen :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
28-05-2019 19:15
Wat een sneue vergaande glorie bij elkaar. Ouwe gebakken!

Gut de mensen op Instagram zijn nog aardiger dan wij hier O_o
:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
29-05-2019 00:14


waar halen mensen de tijd vandaan trouwens om hierop te reageren dan heb je echt niks tedoen :-?
net zo weinig als wij dus
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
29-05-2019 00:17
net zo weinig als wij dus
Eens. Achja lekker voor het slapen gaan nog effe een rondje viva. Maar ik scheld niet. ;)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
minnimouse schreef:
28-05-2019 17:35
Katja Schuurman heeft haar vrijgezellenfeest gehad

https://www.instagram.com/p/ByAEFm6I5Yj ... e=ig_embed

Ik verwachtte wat pikante foto's, maar nee..
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
29-05-2019 05:24
Ik verwachtte wat pikante foto's, maar nee..

Ze zitten daar omdat het hun feestje is. Dus niet jouw feestje. Misschien dat de salade pikant was.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Wesley Sneijder en Yolanthe gaan weer samenwonen.
:sun:

6 uur geleden: Privé: ‘Yolanthe en Wesley gaan weer samenwonen’ http://a.msn.com/07/nl-nl/AAC3S8p?ocid=se
missie_m wijzigde dit bericht op 29-05-2019 12:22
41.70% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Maleficent schreef:
28-05-2019 19:15
Wat een sneue vergaande glorie bij elkaar. Ouwe gebakken!

Gut de mensen op Instagram zijn nog aardiger dan wij hier O_o

Ouwe gebakken? :rofl: Belg zeker.
Alle reacties Link kopieren
2 uur geleden

Wesley en Yolanthe nog steeds uit elkaar http://a.msn.com/07/nl-nl/AAC4Ej0?ocid=se

:?:
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
29-05-2019 12:19
2 uur geleden

Wesley en Yolanthe nog steeds uit elkaar http://a.msn.com/07/nl-nl/AAC4Ej0?ocid=se

:?:
:rofl: Trump be like: fake news
Relax we're all crazy, it's not a competition
minnimouse schreef:
28-05-2019 21:05
Waarom?
Ze zitten gewoon te eten onder het mom van 'vrijgezellenfeest'. Wat is daar anders aan dan gewoon met vriendinnen eten?

Ik zie trouwens wel wat bekenden: Daphne Bunskoek, Babette van Veen ...
Dat is volgens mij niet Daphne Bunskoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven