Stafvrije week

31-05-2019 23:15 77 berichten
Het valt me nu echt op dat er dagelijks bannen uitgedeeld worden. Dat vind ik best jammer, zeker wanneer het bannen zijn van een 48 uur of langer.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?

Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.



Uitzonderingen zijn spam en NAW.

Doe je mee ja of nee

Totaal aantal stemmen: 61

Ja (43%)
Nee (57%)
Ik staf minder dan één keer per jaar een dat was toevallig van de week. Dus ik ga een week wel halen. Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
31-05-2019 23:29
Als ik soms lees waarom er is gestaft dan denk ik weleens straf de staffer.
Ik denk dat het een goed idee is dat wanneer iemand staft er een aantal opties zijn waarom je staft. Zit jouw optie er niet tussen dan valt er niets te staffen.
Dat zou het voor de mods wel makkelijker maken, hoeven ze ook geen rare banreden meer te bedenken en zijn meteen de definities duidelijk.
Op de man mag dan niet in het optielijstje wat mij betreft, die is duidelijk te moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
01-06-2019 08:01
Ik staf nooit en heb ook nog nooit een ban gehad, dus ik hoef mijn gedrag niet te veranderen :) Ik zou een groot voorstander zijn van openbaar/zichtbaar staffen in plaats van het huidige stiekeme/achterbakse gedoe.
Dit.
There is always something happening, and it's usually right now
chocolol schreef:
01-06-2019 02:06
Dus als iemand jouw persoonlijke gegevens online gooit dan maar gewoon laten staan? Oké.
Dit vind ik dus wel een goede reden om te staffen. Voor de rest vind ik het vaak te kinderachtig voor woorden. We zijn hier met allemaal volwassen mensen onder elkaar. Wat ik ook kleuterschoolgedrag vind is wanneer iemand een ban heeft gekregen van bv 24 uur. de mods er dan op gaan wijzen dat het 48 uur moet zijn want ze had de vorige keer ook al een ban van 24 uur. Ik vind dat ook zielig gedrag dat je dat bij gaat houden. Zulke mensen hebben volgens mij geen leuk eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geloof ik 1 keer gestaft vanwege racistische teksten. En dat is ook precies de reden dat ik niet ga beloven om 1 week niet te staffen. Als er verschrikkelijke teksten op het forum staan dan staf ik.
Enn schreef:
01-06-2019 00:58
Als ik vermoed dat ik bij een beroepsstaffer in de buurt ben dan staf ik mijn eigen berichten. Dus ik staf wel maar dan mijzelf.
En wat voor melding zet je daar dan bij?
Belg007 schreef:
01-06-2019 01:21
Hoe lang loopt die week?

Tot zondag? Of tot komende vrijdag?


Ik staf alleen Koreanen en Chinezen.
Vooral dan als ze in hun eigen taal leuteren.
Mag ik dan zo dadelijk gestaft worden als racistisch?
Vrijdagavond 7 juni, 23:15
Bij succes wordt het met een week verlengd.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er heel veel meelezers zijn die vaak staffen, meer dan je denkt. Die ergeren zich aan bepaalde personen en het is makkelijk en veilig om anoniem te kunnen staffen. Ik vermoed dat er dan heel veel onbekende namen omhoogkomen, waar we nog nooit van gehoord hebben.
...
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
01-06-2019 09:41
Vrijdagavond 7 juni, 23:15
Bij succes wordt het met een week verlengd.

Hoe had je dat ‘succes’ willen meten dan? :sarcastic:
.
Ik denk dat het vaak dezelfde mensen zijn die staffen. Ik ben er ook een voorstander van om het openbaar te maken wie er staft. Dan zou er veel minder gestaft worden om kinderachtige dingen en staffen omdat je een persoon niet mag.
Ik vind het toch zó sneu om iemand te staffen, kan me dat alleen voorstellen als iemand de naw gegevens van iemand online gooit, en anders: get a life!
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
01-06-2019 09:57
Ik vind het toch zó sneu om iemand te staffen, kan me dat alleen voorstellen als iemand de naw gegevens van iemand online gooit, en anders: get a life!

Je zit hier juist omdat je geen life hebt. Het is een vicieuze cirkel.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Doe mij maar een modvrije week. Of jaar. Of laat ze nooit meer terugkomen, we vechten het zelf wel uit.
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2019 10:30
0.97% gewijzigd
.
Solomio schreef:
31-05-2019 23:19
Het staffen is het probleem helemaal niet.
Het beoordelen van de stafjes is het probleem.
Nou dit. Ik kreeg een waarschuwing nadat er iemand een bericht van mij dat al anderhalve maand oud was had gestaft. Wat een onkunde vd mods.

Ik las laatst in het CM topic iemand die een ander even een langere ban aansmeerde, want op die en die datum had ze ook al een ban gehad dus of ze t even konden aanpassen. Zo’n iemand moet je gelijk van t forum bannen. Dat vind ik echt schandalig.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
01-06-2019 10:06
Nou dit. Ik kreeg een waarschuwing nadat er iemand een bericht van mij dat al anderhalve maand oud was had gestaft. Wat een onkunde vd mods.

Ik las laatst in het CM topic iemand die een ander even een langere ban aansmeerde, want op die en die datum had ze ook al een ban gehad dus of ze t even konden aanpassen. Zo’n iemand moet je gelijk van t forum bannen. Dat vind ik echt schandalig.
Dat gebeurt enorm vaak. Dan weet je dus dat er mensen zijn die daadwerkelijk bijhouden wie er wanneer geband wordt. :facepalm:
...
Gatekeeper* schreef:
01-06-2019 10:06
Nou dit. Ik kreeg een waarschuwing nadat er iemand een bericht van mij dat al anderhalve maand oud was had gestaft. Wat een onkunde vd mods.

Ik las laatst in het CM topic iemand die een ander even een langere ban aansmeerde, want op die en die datum had ze ook al een ban gehad dus of ze t even konden aanpassen. Zo’n iemand moet je gelijk van t forum bannen. Dat vind ik echt schandalig.
Ik vind zulk kinderachtig gedrag ook een permaban waard. Dit heeft iemand bij mij ook wel eens gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
01-06-2019 10:06
Nou dit. Ik kreeg een waarschuwing nadat er iemand een bericht van mij dat al anderhalve maand oud was had gestaft. Wat een onkunde vd mods.

Ik las laatst in het CM topic iemand die een ander even een langere ban aansmeerde, want op die en die datum had ze ook al een ban gehad dus of ze t even konden aanpassen. Zo’n iemand moet je gelijk van t forum bannen. Dat vind ik echt schandalig.

Oja, dat weet ik nog, schaamteloos inderdaad!

Een modvrije week, daar ben ik ook wel voor.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
01-06-2019 10:11
Dat gebeurt enorm vaak. Dan weet je dus dat er mensen zijn die daadwerkelijk bijhouden wie er wanneer geband wordt. :facepalm:
Afbeelding
There is always something happening, and it's usually right now
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
01-06-2019 10:14
Afbeelding

OMG die hebben we! :rofl:
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
01-06-2019 10:14
Afbeelding
:rofl: :rofl:
.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
01-06-2019 08:01
Ik staf nooit en heb ook nog nooit een ban gehad, dus ik hoef mijn gedrag niet te veranderen :) Ik zou een groot voorstander zijn van openbaar/zichtbaar staffen in plaats van het huidige stiekeme/achterbakse gedoe.
Prima idee.

Ik staf wel af en toe, bij van die spammers die ladingen oude berichten weer naar boven halen, vooral.


Heb wel ooit een waarschuwing gekregen waar ik het zó mee oneens was dat ik het vertikte de ‘akkoord’ knop bij de waarschuwing aan te klikken, en andere opties heb je dan niet. Heb er een ander account voor aangemaakt :)
MarindaH schreef:
01-06-2019 10:01
Je zit hier juist omdat je geen life hebt. Het is een vicieuze cirkel.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
01-06-2019 10:19
Prima idee.

Ik staf wel af en toe, bij van die spammers die ladingen oude berichten weer naar boven halen, vooral.


Heb wel ooit een waarschuwing gekregen waar ik het zó mee oneens was dat ik het vertikte de ‘akkoord’ knop bij de waarschuwing aan te klikken, en andere opties heb je dan niet. Heb er een ander account voor aangemaakt :)

:HA:
Ik ken het gevoel. :rofl:
.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
01-06-2019 07:57
OP gelezen?

Ja dat stond er eerst niet
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
01-06-2019 11:58
Ja dat stond er eerst niet
Volgens mij is de OP niet gewijzigd, want dan zou daar een melding bij staan.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven