Stafvrije week

31-05-2019 23:15 77 berichten
Het valt me nu echt op dat er dagelijks bannen uitgedeeld worden. Dat vind ik best jammer, zeker wanneer het bannen zijn van een 48 uur of langer.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?

Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.



Uitzonderingen zijn spam en NAW.

Doe je mee ja of nee

Totaal aantal stemmen: 61

Ja (43%)
Nee (57%)
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
01-06-2019 11:02
:HA:
Ik ken het gevoel. :rofl:
Ja wie niet.
In het begin ging ik nog wel eens hele discussies aan. Of eigenlijk, ik schreef hele mails waar ik altijd een kort antwoord op kreeg dat me alleen maar meer frustreerde. Nu klik ik op akkoord en haal mijn schouders op.
Ik zie het maar positief, ik heb hierdoor geleerd om zaken beter los te kunnen laten. Ik zou bijna zeggen: bedankt mods!
.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het voelt zo onrechtvaardig. Geen hoor/ wederhoor, je hebt al geluk als je überhaupt een reactie terugkrijgt.
Ik laat het er ook maar bij, het leert je inderdaad los te laten en te zien wat nou echt belangrijk is in het leven.
En dat is dus niet het modereerbeleid op Viva. :P
.
Ik heb de TO gestaft wegens opruiing.
Ooit was er hier een forummer die op hoge poten vroeg of de mods (angels) niet telefonisch te bereiken waren :nut:
chocolol schreef:
01-06-2019 11:58
Ja dat stond er eerst niet
Jawel hoor.
Anoniem262821034 schreef:
01-06-2019 09:54
Hoe had je dat ‘succes’ willen meten dan? :sarcastic:
D.m.v. het bantopic natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
01-06-2019 14:18
D.m.v. het bantopic natuurlijk.

Oh staat daar ook hoeveel er gestaft wordt dan?
.
Ja, op de tweede pagina.
Ik heb nog nooit iemand gestaft en ga er ook niet aan beginnen, dus ik hoef het niet in mijn motto te zetten. Ben ook nog nooit geband ook.
Het is maar een forum. Ik zit hier voor mijn lol en zodra ik het niet leuk meer vind ga ik er weer vanaf. Zo simpel kan het ook zijn.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 01-06-2019 17:24
3.75% gewijzigd
Ik heb wel eens gestaft, vooral idd voor spam (maar dan was ik nooit de eerste) of racisme.
Betekent een staf dat iemand meteen geband wordt? (aanpassen van het bericht of, als het uit de hand loopt, sluiten van een discussie lijkt me meer dan voldoende meestal)
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
01-06-2019 12:02
Volgens mij is de OP niet gewijzigd, want dan zou daar een melding bij staan.

Lang niet altijd. Totale willekeur.

Edit: kijken of het er nu wel bij staat.
Edit edit: nee dus.
.
himalaya wijzigde dit bericht op 03-06-2019 20:19
14.16% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niq schreef:
01-06-2019 15:35
Ja, op de tweede pagina.

Ja daar staat 'deze week is er 1828 keer gestaft'?
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
01-06-2019 17:30
Lang niet altijd. Totale willekeur.

Edit: kijken of het er nu wel bij staat.
Edit edit: nee dus.

Ligt eraan of er al een post achteraan gekomen is.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren
-jolijn- schreef:
01-06-2019 17:23
Ik heb wel eens gestaft, vooral idd voor spam (maar dan was ik nooit de eerste) of racisme.
Betekent een staf dat iemand meteen geband wordt? (aanpassen van het bericht of, als het uit de hand loopt, sluiten van een discussie lijkt me meer dan voldoende meestal)
Nee hoor, die stafjes worden bekeken door de mods.
Maar het beeld is wel een beetje dat er enigszins subjectief gemodereerd wordt.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Het gaat helemaal de mist in!
Alle reacties Link kopieren
Had je het topic maar omhoog moeten houden. Aaaight.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Solomio schreef:
31-05-2019 23:31
Ik staf zelden, maar ik vind het wel een prima manier om de mods te attenderen op vervelende posts. Mods kunnen nu eenmaal niet alles lezen.
Waarom zou je de mods daarop willen attenderen?
Laat discussies lekker z'n gang gaan. Als er gestaft wordt dan wordt er ook geband en dan wordt de post gewist, waardoor het niet meer na te lezen is.
Er zouden beter duimpjes up/down bij elke post staan zonder verdere consequenties dan dat jezelf ziet hoe goed of slecht bepaalde reacties vallen.
Blondie456 schreef:
01-06-2019 09:54
Ik denk dat het vaak dezelfde mensen zijn die staffen. Ik ben er ook een voorstander van om het openbaar te maken wie er staft. Dan zou er veel minder gestaft worden om kinderachtige dingen en staffen omdat je een persoon niet mag.
Eens!

Schrikbarend hoeveel procent aangeeft te blijven staffen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
03-06-2019 19:03
Er zouden beter duimpjes up/down bij elke post staan zonder verdere consequenties dan dat jezelf ziet hoe goed of slecht bepaalde reacties vallen.
.
Het gaat er niet om of een bericht populair is of niet, maar of het volgens de regels is. Dat bedoel ik met functioneel staffen.

Ik zou geen bezwaar hebben tegen openbaar staffen, laat maar zien.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
01-06-2019 00:58
Als ik vermoed dat ik bij een beroepsstaffer in de buurt ben dan staf ik mijn eigen berichten. Dus ik staf wel maar dan mijzelf.
Slim
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
03-06-2019 20:11
Slim
Jah... ik begrijp net dat het doel van dit topic gemist is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
erizito schreef:
03-06-2019 19:11
.
Het gaat er niet om of een bericht populair is of niet, maar of het volgens de regels is. Dat bedoel ik met functioneel staffen.

Ik zou geen bezwaar hebben tegen openbaar staffen, laat maar zien.

Ik vermoed dat dat alleen maar meer gezeik op zou leveren.
.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
01-06-2019 18:16
Ligt eraan of er al een post achteraan gekomen is.

Getest, je hebt gelijk. Weer wat geleerd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Anoniem262821034 schreef:
03-06-2019 20:15
Ik vermoed dat dat alleen maar meer gezeik op zou leveren.
De grootste staffers zijn waarschijnlijk ook nog degenen die om de haverklap een nieuwe nick nemen dus vrij zinloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven