Stafvrije week
vrijdag 31 mei 2019 om 23:15
Het valt me nu echt op dat er dagelijks bannen uitgedeeld worden. Dat vind ik best jammer, zeker wanneer het bannen zijn van een 48 uur of langer.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?
Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.
Uitzonderingen zijn spam en NAW.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?
Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.
Uitzonderingen zijn spam en NAW.
zaterdag 1 juni 2019 om 12:03
Ja wie niet.
In het begin ging ik nog wel eens hele discussies aan. Of eigenlijk, ik schreef hele mails waar ik altijd een kort antwoord op kreeg dat me alleen maar meer frustreerde. Nu klik ik op akkoord en haal mijn schouders op.
Ik zie het maar positief, ik heb hierdoor geleerd om zaken beter los te kunnen laten. Ik zou bijna zeggen: bedankt mods!
.
zaterdag 1 juni 2019 om 12:22
zaterdag 1 juni 2019 om 14:18
D.m.v. het bantopic natuurlijk.
zaterdag 1 juni 2019 om 17:17
Ik heb nog nooit iemand gestaft en ga er ook niet aan beginnen, dus ik hoef het niet in mijn motto te zetten. Ben ook nog nooit geband ook.
Het is maar een forum. Ik zit hier voor mijn lol en zodra ik het niet leuk meer vind ga ik er weer vanaf. Zo simpel kan het ook zijn.
Het is maar een forum. Ik zit hier voor mijn lol en zodra ik het niet leuk meer vind ga ik er weer vanaf. Zo simpel kan het ook zijn.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 01-06-2019 17:24
3.75% gewijzigd
zaterdag 1 juni 2019 om 17:30
Lang niet altijd. Totale willekeur.
Edit: kijken of het er nu wel bij staat.
Edit edit: nee dus.
.
himalaya wijzigde dit bericht op 03-06-2019 20:19
14.16% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 1 juni 2019 om 18:16
zaterdag 1 juni 2019 om 21:49
Nee hoor, die stafjes worden bekeken door de mods.
Maar het beeld is wel een beetje dat er enigszins subjectief gemodereerd wordt.
Don't compare yourself to others. You've got no chance.
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 25 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 3 juni 2019 om 19:00
Waarom zou je de mods daarop willen attenderen?
Laat discussies lekker z'n gang gaan. Als er gestaft wordt dan wordt er ook geband en dan wordt de post gewist, waardoor het niet meer na te lezen is.
maandag 3 juni 2019 om 19:05
Eens!Blondie456 schreef: ↑01-06-2019 09:54Ik denk dat het vaak dezelfde mensen zijn die staffen. Ik ben er ook een voorstander van om het openbaar te maken wie er staft. Dan zou er veel minder gestaft worden om kinderachtige dingen en staffen omdat je een persoon niet mag.
Schrikbarend hoeveel procent aangeeft te blijven staffen trouwens.
maandag 3 juni 2019 om 19:11
.redbulletje schreef: ↑03-06-2019 19:03Er zouden beter duimpjes up/down bij elke post staan zonder verdere consequenties dan dat jezelf ziet hoe goed of slecht bepaalde reacties vallen.
Het gaat er niet om of een bericht populair is of niet, maar of het volgens de regels is. Dat bedoel ik met functioneel staffen.
Ik zou geen bezwaar hebben tegen openbaar staffen, laat maar zien.
maandag 3 juni 2019 om 20:14
Jah... ik begrijp net dat het doel van dit topic gemist is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 3 juni 2019 om 20:15
maandag 3 juni 2019 om 20:20
De grootste staffers zijn waarschijnlijk ook nog degenen die om de haverklap een nieuwe nick nemen dus vrij zinloos.Anoniem262821034 schreef: ↑03-06-2019 20:15Ik vermoed dat dat alleen maar meer gezeik op zou leveren.