Ik (27) date vrouw (20) ??
zondag 2 juni 2019 om 23:33
Ik wil mijn eigen niet aanstellen, maar ik liep met wat gedachtes rond. Ik (27) heb een vrouw (20) leren kennen en ze heeft gevraagd of ik wat leuks met der wil doen. Ik twijfel.
Heb nog nooit een vrouw gedatet jonger dan 2 jaar als mij. Heb ook het gevoel dat ik op deze leeftijd toe ben aan iets wat heel serieus is. Ik weet het even niet. Ik vind haar wel leuk. Wat vinden jullie hiervan? Onverstandig? Zij zit misschien in een hele andere fase in der leven. Ik wil geen relatie die over 2 jaar strand, vanwege toch het leeftijdsverschil. Dat is mijn angst eigenlijk. En ik vind het ook wel een beetje gek. Ze komt wel over als een verstandige vrouw. Shit, twijfels.
Heb nog nooit een vrouw gedatet jonger dan 2 jaar als mij. Heb ook het gevoel dat ik op deze leeftijd toe ben aan iets wat heel serieus is. Ik weet het even niet. Ik vind haar wel leuk. Wat vinden jullie hiervan? Onverstandig? Zij zit misschien in een hele andere fase in der leven. Ik wil geen relatie die over 2 jaar strand, vanwege toch het leeftijdsverschil. Dat is mijn angst eigenlijk. En ik vind het ook wel een beetje gek. Ze komt wel over als een verstandige vrouw. Shit, twijfels.
zondag 2 juni 2019 om 23:48
Wat komt er goed?
Het gaat over een date, verder niks toch?
maandag 3 juni 2019 om 06:59
De officieuze formule toepassen voor je vraag:
([oudste leeftijd]/2)+6=laagst toelaatbare leeftijd van de jongste partner.
Toegepast: 27/2=13,5 13,5+6=19,5. Voor jou is de jongst toelaatbare leeftijd 19,5. Dus het antwoord is ja.
Al vond ik jonge vrouwen jonger dan 20 vroeger (want nu oud, samenwonend met kinderen) meestal erg afwachtend en zonder eigen mening. Dat was voor mij dan soms een afknapper.
([oudste leeftijd]/2)+6=laagst toelaatbare leeftijd van de jongste partner.
Toegepast: 27/2=13,5 13,5+6=19,5. Voor jou is de jongst toelaatbare leeftijd 19,5. Dus het antwoord is ja.
Al vond ik jonge vrouwen jonger dan 20 vroeger (want nu oud, samenwonend met kinderen) meestal erg afwachtend en zonder eigen mening. Dat was voor mij dan soms een afknapper.
maandag 3 juni 2019 om 10:03
pamelacourson schreef: ↑03-06-2019 02:39Gewoon kijken of ze leuk is. Ik was 21 toen ik mijn huidige man leerde kennen, hij 32. Dat was 20 jaar geleden.
Haha, bij mij precies hetzelfde.
En het schijnt dat mijn man altijd geroepen heeft dat 5 jaar jonger voor hem de max was.. en toen kwam hij mij tegen
Het gaat zo het gaat...
Ik wens je een gezellige date toe TO. En als het enkel bij 'gezellig' blijft, ook prima toch?
maandag 3 juni 2019 om 10:04
Joh, over 20 jaar kijk je terug en vragen jullie je af waarom je zo moeilijk deed.
Ja, ze is nog in een andere levensfase. Maar over 5 jaar is de situatie heel anders en zijn jullie beide nog van een leeftijd dat er nog van alles kan.
Ja, ze is nog in een andere levensfase. Maar over 5 jaar is de situatie heel anders en zijn jullie beide nog van een leeftijd dat er nog van alles kan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 4 juni 2019 om 12:15
En je onderschrift vind ik ook hilarisch
OT mijn man en ik begonnen ook met daten op precies die leeftijden.. nu al 20 jaar samen. Maar begin idd eens gewoon met n date
dinsdag 4 juni 2019 om 12:28
Idd, gewoon lekker op date. Het leeftijdsverschil is niet erg groot, beiden zijn jullie twintigers.
En besef ook, de eerste date is eigenlijk puur om te kijken of je elkaar leuk genoeg vind voor date nummer 2. Vind je haar leuk, heeft ze interesse in jou getoond etc. Meer dan dat is bij de eerste date niet belangrijk. Zorg dat je beiden een gezellige tijd hebt