Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juni 2019 om 15:58
Ik heb vanaf gisteren mee zitten lezen maar zo veel bijzonders las ik niet.doornroosje9 schreef: ↑03-06-2019 15:55Heel zeker niet. Ik zou wel eens willen weten hoeveel 'meelezers' (je moet natuurlijk wel lid zijn) hier staffen.
Meer het gewoonlijke.
In feite hadden ze beter het topic meteen kunnen verwijderen het is nu onleesbaar geworden.
maandag 3 juni 2019 om 16:05
doornroosje9 schreef: ↑03-06-2019 15:55Heel zeker niet. Ik zou wel eens willen weten hoeveel 'meelezers' (je moet natuurlijk wel lid zijn) hier staffen.
Wat een dieptriest leven moet je dan hebben.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 3 juni 2019 om 16:45
Pfft, nou zeg, hier valt gewoon niet tegenop te forummen.
maandag 3 juni 2019 om 16:50
Dat staat idd in de huisregels, maar in het bantopic staat: permaban alleen bij ernstige misdragingen en spam
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 17:04
Volgens mij is er een andere cm, een voorgaande had nog wat redelijkheid, degene die nu aan de knoppen zit niet.
Het zijn hier volgens mij altijd vrouwen he? Ze zouden ns een proef moeten doen met volwassen mannen aan de knoppen, ben benieuwd of die ook zo'n ridicuul banbeleid zouden handhaven.
maandag 3 juni 2019 om 17:20
Ik vind haar vooral inhoudelijk kortzichtig, hysterisch en onaardig ook al hoeft ze dat niet te zijn. Maar goed ik staf niet en misschien is ze buiten het forum wel een een lieverd, dat kan ik niet beoordelen.
maandag 3 juni 2019 om 17:41
Ik weet bijna zeker dat niemand die daar in dat topic schrijft gestaft heeft.
maandag 3 juni 2019 om 17:59
the_Wicked_Witch schreef: ↑03-06-2019 17:58DMM heeft in dat topic gestaft zei ze. Geen idee of ze daar nu nog mee bezig is.
Maar er zit een mod vastgelijmd aan het knopje vandaag, lijkt het.
Ja dat was een absurde actie.
maandag 3 juni 2019 om 18:07
Willekeur in de zin dat het volledig onvoorspelbaar is welke teksten er getolereerd worden en welke niet.Lucifer2018 schreef: ↑03-06-2019 18:05Dat is geen willekeur. Zijn altijd dezelfde.
Soms echt terecht en vaak ook niet.
.
maandag 3 juni 2019 om 18:14
Mee eens.
Ik verbaas me sowieso regelmatig over wie hier als 'lief' bestempeld worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 18:15
Te veel.doornroosje9 schreef: ↑03-06-2019 15:55Heel zeker niet. Ik zou wel eens willen weten hoeveel 'meelezers' (je moet natuurlijk wel lid zijn) hier staffen.
maandag 3 juni 2019 om 18:16
maandag 3 juni 2019 om 18:22
Volgens mij is ze hier uit de bocht gevlogen, helaas niet meer in een quote te lezen.
psyche/intuitive-eating/list_messages/4 ... #p29988809
maandag 3 juni 2019 om 18:27
Pipistrello schreef: ↑03-06-2019 18:22Volgens mij is ze hier uit de bocht gevlogen, helaas niet meer in een quote te lezen.
psyche/intuitive-eating/list_messages/4 ... #p29988809
Ik denk eerder in het huidskleur topic.