Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 juni 2019 om 18:30
Oh die heb ik niet gelezen. Maar een opeenstapeling zal me ook niet verbazen. Erg genuanceerd is ze nooit.
maandag 3 juni 2019 om 18:33
Pipistrello schreef: ↑03-06-2019 18:30Oh die heb ik niet gelezen. Maar een opeenstapeling zal me ook niet verbazen. Erg genuanceerd is ze nooit.
Ik heb haar ook niet zo heel hoog zitten maar als nuance een vereiste is kun je het forum wel opdoeken.
maandag 3 juni 2019 om 18:35
Dat was tenminste nog een normale forummer en die worden hier steeds verder uitgeroeid...Pipistrello schreef: ↑03-06-2019 18:30Oh die heb ik niet gelezen. Maar een opeenstapeling zal me ook niet verbazen. Erg genuanceerd is ze nooit.
maandag 3 juni 2019 om 18:36
redbulletje schreef: ↑03-06-2019 18:35Dat was tenminste nog een normale forummer en die worden hier steeds verder uitgeroeid...
Normaal? Niet echt, rellende schreeuwlelijk. Maar goed, dan nog klopt de perma niet.
maandag 3 juni 2019 om 18:38
redbulletje schreef: ↑03-06-2019 18:35Dat was tenminste nog een normale forummer en die worden hier steeds verder uitgeroeid...
Nodig haar uit om lekker samen op Bokt verder te gaan
maandag 3 juni 2019 om 18:40
Goede tip!
maandag 3 juni 2019 om 18:49
Als je goed had gelezen, heb ik het topic gestaft en geen forummers, en daarbij, ik was niet in eens in discussie met Cateau.the_Wicked_Witch schreef: ↑03-06-2019 17:58DMM heeft in dat topic gestaft zei ze. Geen idee of ze daar nu nog mee bezig is.
Maar er zit een mod vastgelijmd aan het knopje vandaag, lijkt het.
Even beter factchecken. Denkje nou echt dat ik überhaupt de tijd heb om hier de hele dag te hangen en mensen te staffen, ik was de hele dag aan het werk.
maandag 3 juni 2019 om 18:51
DuchessMeganMarkle schreef: ↑03-06-2019 18:49Als je goed had gelezen, heb ik het topic gestaft en geen forummers, en daarbij, ik was niet in eens in discussie met Cateau.
Even beter factchecken. Denkje nou echt dat ik überhaupt de tijd heb om hier de hele dag te hangen en mensen te staffen, ik was de hele dag aan het werk.
Dan heb je toch óók in het topic gestaft? Tis maar net hoe letterlijk je het neemt.
maandag 3 juni 2019 om 18:57
Dit geldt voor mij ook. Ik vind het jammer dat ze bij een andere mening dan die van haar direct vijandig wordt.
maandag 3 juni 2019 om 19:02
karin een perma??? doe normaal? Wat heeft ze gedaan behalve op de voor haar weergaloze manier van direct en zonder bloemlezingen reageren?doornroosje9 schreef: ↑03-06-2019 13:45Forummer karin6789 heeft een perma ban i.v.m. ongepast en off topic reageren.
Is dit niet een beetje overdreven? Waarom meteen een perma? Ik dacht dat dat alleen gegeven werd als iemand totaal over de schreef gaat?
maandag 3 juni 2019 om 19:31
Ook een inkoppertje kan leuk zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 19:38
Antwoord van volwassen man: Nee, dat zou ik niet handhaven.redbulletje schreef: ↑03-06-2019 17:04Volgens mij is er een andere cm, een voorgaande had nog wat redelijkheid, degene die nu aan de knoppen zit niet.
Het zijn hier volgens mij altijd vrouwen he? Ze zouden ns een proef moeten doen met volwassen mannen aan de knoppen, ben benieuwd of die ook zo'n ridicuul banbeleid zouden handhaven.
maandag 3 juni 2019 om 19:40
Maar komt dat dan doordat je een man bent?ThunderassMan schreef: ↑03-06-2019 19:38Antwoord van volwassen man: Nee, dat zou ik niet handhaven.
Ik zou dat banbeleid ook niet handhaven.
Tenminste, ik denk dat ook de cm dat opgelegd krijgt, zal wel met advertentie-inkomsten te maken hebben.
Dus dan heb je als cm twee opties: je voert het uit, of je vertrekt.
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 19:41
Schei toch uit...redbulletje schreef: ↑03-06-2019 18:35Dat was tenminste nog een normale forummer en die worden hier steeds verder uitgeroeid...
Normale forummer......
David Dunning
David Dunning
maandag 3 juni 2019 om 19:44
TAS for mod/cm!!ThunderassMan schreef: ↑03-06-2019 19:38Antwoord van volwassen man: Nee, dat zou ik niet handhaven.
maandag 3 juni 2019 om 19:49
Uiteraard.
Het helpt wel dat ik snel kan lezen en mijn iq waarschijnlijk hoger dan 80 is.
Als het met inkomsten te maken heeft is het huidige banbeleid juist contra-productief: het wordt hier maar een saaie bedoening op deze manier en saaie bedoeningen trekken geen volk.
maandag 3 juni 2019 om 19:52
Tsjezus RB!
Ik zit hier verdorie al bijna tien TIEN 10 jaar onder de zelfde nick, iedereen noemt me TAM en wat doe jij?
TAS? Really?
maandag 3 juni 2019 om 19:53
ThunderassMan schreef: ↑03-06-2019 19:52Tsjezus RB!
Ik zit hier verdorie al bijna tien TIEN 10 jaar onder de zelfde nick, iedereen noemt me TAM en wat doe jij?
TAS? Really?![]()
![]()
maandag 3 juni 2019 om 19:59
Haha sorry foutje TAMThunderassMan schreef: ↑03-06-2019 19:52Tsjezus RB!
TAS? Really?![]()
![]()
maandag 3 juni 2019 om 20:02
Ik geloof niet dat ik je begrijp.
Het zou toch juist iets opleveren als het forum levendig is en goed loopt?
Laat ik het voorzichtig formuleren: Viva is niet meer het grote en zéker niet meer het spraakmakende forum. De enige die dat nog durft te zeggen is een hoofdredactrice bij koffietijd o.i.d.. Maar ik denk dat die dat zegt uit commercieel belang, ik kan me echt niet voorstellen dat ze dat echt gelooft.
De voorgaande cm heb ik echt alleen het forum zien verzieken, en de huidige cm heeft geschreven dat de overdracht van vorige naar huidige niet goed verlopen is. Tot mijn spijt (meen ik serieus) vind ik de huidige cm ook geen waardevolle aanwinst, ik heb haar (m.u.v. enige goodwill in het begin) nog niet kunnen betrappen op een constructieve of verbeterende bijdrage in het belang van het forum.
En mannen zijn er hier in het modteam zeker wel geweest. Dat viel pas op toen bekend werd dat ze man waren, niet door verschil in modereren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.