Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
03-06-2019 10:12
Nou Nous, zullen we? :hihi:

contact/gezellig-borrelen-in-amsterdam- ... ges/443601
Leuk! :heart: :thumbsup: :daisy: Ik ben erbij :flirting: B-) :loveys: :bigkiss: :smooch: :puppy: :cheers:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
RikM schreef:
03-06-2019 19:53
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welk banbeleid jullie dan voorstellen?

Regel 1 : als je de humor van Rik niet snapt krijg je een ban

Dat kan eigenlijk niemand onterecht vinden.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 03-06-2019 20:13
10.02% gewijzigd
redbulletje schreef:
03-06-2019 20:01
Enkel spam en naw.

En dingen zoals discriminatie dan? En obsceniteit, laster, bedreiging. Illegale toestanden. Je moet toch ergens een grens stellen.
RikM schreef:
Alleen bannen op bedreigingen (ook in PB's), spam, anti-grondwettelijke zooi (haatzaaien en oproepen tot geweld, bijvoorbeeld) en delen van NAW-gegevens.
Ik ben zo benieuwd wie de graftak uit Nouschi’s motto is
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
03-06-2019 20:16
Ik ben zo benieuwd wie de graftak uit Nouschi’s motto is

Dat ben ik zelf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gezeur.
RikM schreef:
NAW, hengelen, spam en wettelijk verboden dingen.
En voor zuigen openbare waarschuwing en vervolgens een 24 uur. Daarna weer waarschuwing + daarna weer 24 uur. Na tien keer waarschuwing dat je een treetje hoger komt in bansysteen.

Off-topic, rellen en tot op zekere hoogte op de man toestaan. Sowieso op de man alleen (behalve bij grove overschrijdingen) beoordelen als ‘de man’ zélf aangeeft bij modteam dat hij/zij daar last van heeft.
Ja, dan krijg je weer een enorme club van zieligenieuweforummers die het hier helemáál niet lief en gezellig vinden. Die gaan dat weer borrelen met hun dinnetjes in de hoofdstad, of mailen met hun penvrienden. Of (waarschijnlijker) met rooie oortjes meelezen en het na een tijdje opnieuw proberen met een nieuwe Nick. En roepen dat ze het zo fijn vinden dat het hier recht voor z’n raap is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Blaise* schreef:
03-06-2019 20:20
Gezeur.
Oké, speciaal voor jou: ook reden voor een ban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
03-06-2019 20:23
Oké, speciaal voor jou: ook reden voor een ban.
Ik lees niet anders hier. Mensen zijn te druk daarmee ipv forummen.
feow schreef:
03-06-2019 20:22
NAW, hengelen, spam en wettelijk verboden dingen.
En voor zuigen openbare waarschuwing en vervolgens een 24 uur. Daarna weer waarschuwing + daarna weer 24 uur. Na tien keer waarschuwing dat je een treetje hoger komt in bansysteen.

Off-topic, rellen en tot op zekere hoogte op de man toestaan. Sowieso op de man alleen (behalve bij grove overschrijdingen) beoordelen als ‘de man’ zélf aangeeft bij modteam dat hij/zij daar last van heeft.
Ja, dan krijg je weer een enorme club van zieligenieuweforummers die het hier helemáál niet lief en gezellig vinden. Die gaan dat weer borrelen met hun dinnetjes in de hoofdstad, of mailen met hun penvrienden. Of (waarschijnlijker) met rooie oortjes meelezen en het na een tijdje opnieuw proberen met een nieuwe Nick. En roepen dat ze het zo fijn vinden dat het hier recht voor z’n raap is.
Waarom valt hengelen voor jou onder banwaardig? Zolang het geen stalken wordt heeft niemand daar toch last van?
redbulletje schreef:
03-06-2019 20:27
Waarom valt hengelen voor jou onder banwaardig? Zolang het geen stalken wordt heeft niemand daar toch last van?
Je hebt hengelen en héngelen.
Dat eerste is niet zo erg, dat is een beetje paaien ofzo.
Dat tweede is meer met een paal als hengel met een lullig pikkie in plaats van een worm aan het haakje. Dat de vieze hijgerige adem uit het beeldscherm van je iPad omhoog walmt. Als de leesook die je van rechts bespringt nadat je het al een paar keer hebt weggedrukt.
redbulletje schreef:
03-06-2019 20:27
Ik wil niet gehengeld worden. Nooit. Wil ik dat wel ga ik wel naar een datingsite.

Dus graag lekker bannen, zeker als het hengelen via PB's gaat. Opbokken.
Blaise* schreef:
03-06-2019 20:25
Ik lees niet anders hier. Mensen zijn te druk daarmee ipv forummen.

Nou, ga zelf eens forummen zou ik zeggen.
feow schreef:
03-06-2019 20:32
Dat tweede is meer met een paal als hengel met een lullig pikkie in plaats van een worm aan het haakje. Dat de vieze hijgerige adem uit het beeldscherm van je iPad omhoog walmt. Als de leesook die je van rechts bespringt nadat je het al een paar keer hebt weggedrukt.
Ik kan jou niet altijd volgen, maar als ik je wel kan volgen, ben je best grappig ;-D
feow schreef:
03-06-2019 20:32
ah okee, alleen de extreme vunzigheid dus
Lucifer2018 schreef:
03-06-2019 20:34
Ik wil niet gehengeld worden. Nooit. Wil ik dat wel ga ik wel naar een datingsite.

Dus graag lekker bannen, zeker als het hengelen via PB's gaat. Opbokken.
Zolang ik zo iemand dan zelf kan blokken op PB boeit 't me niet zo eerlijk gezegd. Bovendien werkt de PB functie toch vrijwel nooit ;-D
the_Wicked_Witch schreef:
03-06-2019 20:37

idd
Nouschi schreef:
03-06-2019 20:18
Dat ben ik zelf.

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
the_Wicked_Witch schreef:
03-06-2019 20:37
Je zeurt.
Phineas schreef:
03-06-2019 20:38
Ik kan jou niet altijd volgen, maar als ik je wel kan volgen, ben je best grappig ;-D
:rofl:

Ik vind het erg grappig dat je me wél kunt volgen als ik het heb over walmen die uit mijn iPad opstijgen.

Ik heb trouwens een tijdje een serieuze poging gedaan om korte zinnen te schrijven. Ik vond daar niks aan.
Zo. Ik mag mijn steentje weer bijdragen.
feow schreef:
03-06-2019 20:47
:rofl:

Ik heb trouwens een tijdje een serieuze poging gedaan om korte zinnen te schrijven. Ik vond daar niks aan.
Ik lange! Wordt hem niet.
Orișa schreef:
Gezellig onder Nouschi!!!
Orișa schreef:

:jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven