Madeliefjes aka Isa

30-03-2009 19:29 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier verder praten dan?
@LaLotta: volgens mij mag je geen topics openen over andere forummers. Misschien kun je vragen of de angel even de titel aanpast...
The time is now
quote:Jaschenca schreef op 30 maart 2009 @ 19:40:

Tja, eerst die hele trolleninvasie waardoor je alle nieuwe forummers als trollen ziet. En nu dit waardoor er dus een tijd weer argwanend naar nieuwe topics wordt gekeken. Misschien is een permaban niet alleen voor de tweede nick, de dubbelnick dus, maar ook voor de "hoofdnick" terecht.Eigenlijk is de hoofdnick gebanned, tenminste madelief was meer dan 150 dagen lid en isabelle, maar 11
Nee banba, ze is geen forummer meer dus het mag!
quote:Mizzzi schreef op 30 maart 2009 @ 19:38:

Het lijkt wel of alles fake is hier momenteel Hoezo alles?
Ik ben stiekem een beetje verbaasd dat ik zó teleurgesteld ben
quote:Zwieber schreef op 30 maart 2009 @ 19:41:

Nee banba, ze is geen forummer meer dus het mag!Oh ja, dat is natuurlijk waar .
The time is now
Net 20 pagina's doorgeworsteld om erachter te komen dat het niet waar is?! Dacht ik werkelijk even dat er nog romantiek bestond, zijn we gewoon genept

Je bent een kneus Isa/Madeliefjes, bah! Als je je voortaan nog eens verveelt, ga dan lekker parkjes aanharken of zo.

Sterkte met je persoonlijkheidsstoornis....
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Banba schreef op 30 maart 2009 @ 19:43:

[...]

Oh ja, dat is natuurlijk waar .Voor dit soort gevallen heb ik nou rechten gestudeerd
Net in grote lijnen het topic gelezen, was toch wel benieuwd toen dit topic hier verscheen ;)

Ik snap nooit zo goed de lol van fake account aanmaken en fake berichten / verhalen etc op forums plaatsen... maarja gelukkig denken er meer zo over :D
Ik denk echt dat het een 1-april-viva-grap is.

Verhaal was goed bedacht en ook al te mooi/ leuk om waar te zijn, goed geschreven.
Tss.. maar ze wil dus zelf dat het topic gesloten wordt. Jeetje wat een domper.

Van angel : Aangezien TO en Madeliefjes idd dezelfden zijn, én TO inmiddels heeft verzocht om het topic te verwijderen, sluit ik het topic.
Heb sowieso al even gevraagd om de titel te veranderen in 'Madeliefjes alias Isabelinlove' vanwege de duidelijkheid.

Hoop dat het gewoon mag, omdat ze geen forummer meer is.

Alleen de titel aanpassen, verandert niks aan de inhoud van dit topic, dus ben benieuwd of het dan wel mag...
Oh ja, ik was de trollenjacht en retecool ff vergeten...
Wat een theefh zeg... Ons een beetje foppen met een spannend verhaal dat beter was dan een soap. Maar ja, that says it all - soap=nep.
quote:kathykatinka schreef op 30 maart 2009 @ 19:41:

Ik ben vast een naieve muts, maar bedenk je zo'n verhaal van tevoren en ga je dan stukje bij beetje posten? Ik vind dat eigenlijk best wel raar...

-|Tja, ik denk echt dat het zo gegaan is......
Eigenlijk best een prestatie om je als trol 11 dagen staande te houden met hordes fans!!

Aangezien ik niet meer steeds hoef te F5-en kan ik best even eten gaan maken dacht ik zo
Ik zou nog steeds graag het vervolg willen lezen, erg he.
Er had toch al een belletje moeten rinkelen toen ze die reservesleutel was gaan brengen en haar eigen sleutel vergeten was... Maar nee, wij hopeloos romantische mutsen zwijmelden allemaal mee zonder er verder te veel vraagtekens bij te plaatsen (eh, ik spreek over mezelf in de eerste plaats hoor;-))

Mocht ik in haar schoenen staan zou ik me nu doodschamen, ook al blijft het zeg maar anoniem...
quote:lilly80 schreef op 30 maart 2009 @ 19:53:

Er had toch al een belletje moeten rinkelen toen ze die reservesleutel was gaan brengen en haar eigen sleutel vergeten was... Maar nee, wij hopeloos romantische mutsen zwijmelden allemaal mee zonder er verder te veel vraagtekens bij te plaatsen (eh, ik spreek over mezelf in de eerste plaats hoor;-))

Mocht ik in haar schoenen staan zou ik me nu doodschamen, ook al blijft het zeg maar anoniem...Ik ben zo'n oen, mij zou dat ook kunnen overkomen. Waarom denk je dat ik bij mijn ouders de reservesleutel heb liggen. Niet omdat het niet nodig is
Het klinkt een beetje enorm mosterd, zeker omdat ik ook 2x gereageerd heb in het topic: maar ik heb dus wel een aantal keren gedacht dat het niet echt was. Maar omdat ik dacht 'doe niet zo achterdochtig Eow, niet álles is meteen verzonnen' heb ik er niets mee gedaan. Na heel veel jaren forummen is het meestal raak als dat belletje afgaat, en dat belletje ging dus af.

Heb op een ander forum al zoveel (ernstige) nepverhalen meegemaakt, van mensen die totale handicaps verzonnen, ongelukken, overleden kinderen en nepzwangerschappen dat ik redelijk achterdochtig ben.
Echt om te gillen eigenlijk. Vind mezelf best triest. Heb afgelopen 11 dagen weinig anders meer gedaan dan topic volgen.

Samen met anderen relatie op de klippen laten lopen maar tegelijkertijd weer hoop op beter door topic. Verse moeders die met kind aan de borst tijdens nachtelijke voeding topic checken. Moeders die hun kinderen laten overblijven, naar BSO sturen of gewoon op schoolplein laten staan.

Vannacht zelf toen ik moest plassen ook nog stiekem gekeken. Zegt misschien het meest over mezelf Snik!
Ze heeft 't verhaal wel echt realistisch gemaakt hoor, nu ik er zo over nadenk wat ze allemaal getypt heeft. Vooral dat getwijfel over zijn gedrag was erg goed uitgewerkt..bv dat nonchalant in de deurpost staan. Bedoel, hóe verzin je zulke dingen. Dat je verzint dat je bij buurman op bezoek gaat (voor mijn part 5x) eer er iets gebeurt, maar die kleine subtiele dingen tussendoor...zoals het niet brengen van zijn eigen sleutel, geen duidelijke flirts (op de laatste stapavond na...). Ik vind het knap.
@Lily80, ik denk dat die stunteldingen juist voor veel mensen herkenbaar zijn. Ik viel flauw de eerste keer dat ik bij mijn vriend (toen nog kennis) over de vloer kwam .
Ik heb een keer gedacht dat het nep was. Maar weggeschud onder het motto: niemand heeft zoveel tijd teveel en zo weinig leven dat te doen. En wat is de lol erin?

En toen ben ik vrolijk verder gaan lezen en adviseren. Geloven dat het waar is, is ook veel leuker. Bovendien ken ik wel vreemdere echte liefdesverhalen dus waarom zou dit niet waar zijn. Vind het erg jammer en ergens ben ik ook wel benieuwd naar haar motieven.
Tja, ik heb genoten van het topic. Dat het niet echt is maakt mij niet zoveel uit. Zielige verhalen over zieke kinderen, daar zou ik niet blij van worden.

Van mij zou dit verhaal wel verder mogen gaan. Een ander topic wat niet echt was, het trouwen in Las Vegas met een vriend van een vriendin, vond ik ook echt hilarisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven