Madeliefjes aka Isa

30-03-2009 19:29 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier verder praten dan?
en nu?? *valt in een diep gat*

bedankt voor je topic, ik was de weg heel even kwijt
Jaaa daar zat ik net aan te denken! Ik voel me genaaid!!

Isabel, kan je niet even een berichtje posten hier? Ik ben wel benieuwd naar hoe/wat/waarom...
die kan 2 weken niet posten gok ik zo
Ik geloof niet dat Isabel/Madeliefjes dat durft!!!! Het was gewoon een grote grap van iemand met teveel vrije tijd...
Vertel...
gaat dit over het verhaal waar ik denk dat het over gaat? Kom ik uit mn werk, denk ik, goh eens lekker verder lezen. En ineens kan ik het verhaal nergens terugvinden. Iemand enig idee waarom dat is? Is er iets fout gelopen??
Posten gaat denk ik moeilijk met een ban
was het een grap? was het verhaal niet echt??
quote:tulpje21 schreef op 30 maart 2009 @ 19:32:

gaat dit over het verhaal waar ik denk dat het over gaat? Kom ik uit mn werk, denk ik, goh eens lekker verder lezen. En ineens kan ik het verhaal nergens terugvinden. Iemand enig idee waarom dat is? Is er iets fout gelopen??Je kan het gesloten topic teruglezen helemaal onderdaan....
correctie: permaban
Viva Angel5 in "Verliefd op mijn buurman!"
Isabelinlove en Madeliefjes waren 1 persoon. En Madeliefjes postte in de tijd dat de buurman zogenaamd op bezoek was. Het hele verhaal was dus nep.
Ik ook! Ik snap gewoon niet wat hier zo leuk aan is. En ook: de volgende keer neem ik een dergelijk topic maar met een korreltje zout. Doe ik soms sowieso wel, maar dit was zo ongelooflijk geloofwaardig. En als alle lieve mensen die hier advies hebben gegeven, óók sceptisch worden, is dat wel heel zonde en jammer voor forummers die wél serieus zijn (en hun liefdesstory hier posten)..
Oh thank god Lalotta...

Ik was even verdwaald in mijn eigen doolhof met vraagtekens.... een nieuw topic. Madeliefjes is dus geband. Zou Isa zich ooit nog melden?
Waar kan ik mij geld terugvragen GRRR
Als iemand dubbelnickt krijgt er 1 nick een ban. Isabel kan dus nog gewoon op het forum posten met 1 nick.
...
Wel grappig dat ze zelf gevraagd heeft om het topic te laten sluiten, wat een afgang. Eerst veel blabla en dan via de achterdeur het topic laten sluiten, beetje zielug, dat wel.
Het lijkt wel of alles fake is hier momenteel
Ik zoek nog steeds naar het juiste adres voor de rekeningen...
quote:kathykatinka schreef op 30 maart 2009 @ 19:36:

Oh thank god Lalotta...

Ik was even verdwaald in mijn eigen doolhof met vraagtekens.... een nieuw topic. Madeliefjes is dus geband. Zou Isa zich ooit nog melden?

Als ze niet met uitleg komt, hoop ik eerlijk gezegd dat ze zich nooit meer KAN melden hier. Dus ook geen nieuwe inlognaam aanmaken etc. Maar zoiets kun je niet voorkomen natuurlijk...

Echt triest dat ik zó teleurgesteld ben
Tja, eerst die hele trolleninvasie waardoor je alle nieuwe forummers als trollen ziet. En nu dit waardoor er dus een tijd weer argwanend naar nieuwe topics wordt gekeken. Misschien is een permaban niet alleen voor de tweede nick, de dubbelnick dus, maar ook voor de "hoofdnick" terecht.
quote:Mizzzi schreef op 30 maart 2009 @ 19:38:

Het lijkt wel of alles fake is hier momenteel

Veel, niet alles, de computerproblemen op Digi pijler zijn wel echt.

oa.
Op het blokkadetopic staat dat madeliefjes een permaban heeft. Over Isa wordt niets gezegd. Ik neem aan hetzelfde.
Ik ben vast een naieve muts, maar bedenk je zo'n verhaal van tevoren en ga je dan stukje bij beetje posten? Ik vind dat eigenlijk best wel raar...

Veel trol-berichten zijn toch wel vrij snel duidelijk, die posten iets bizars en melden zich vervolgens nooit meer.... Isa had een hele schare fans die 11 dagen lang meeleefden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven