Madeliefjes aka Isa
maandag 30 maart 2009 om 19:33
quote:tulpje21 schreef op 30 maart 2009 @ 19:32:
gaat dit over het verhaal waar ik denk dat het over gaat? Kom ik uit mn werk, denk ik, goh eens lekker verder lezen. En ineens kan ik het verhaal nergens terugvinden. Iemand enig idee waarom dat is? Is er iets fout gelopen??Je kan het gesloten topic teruglezen helemaal onderdaan....
gaat dit over het verhaal waar ik denk dat het over gaat? Kom ik uit mn werk, denk ik, goh eens lekker verder lezen. En ineens kan ik het verhaal nergens terugvinden. Iemand enig idee waarom dat is? Is er iets fout gelopen??Je kan het gesloten topic teruglezen helemaal onderdaan....
maandag 30 maart 2009 om 19:34
Ik ook! Ik snap gewoon niet wat hier zo leuk aan is. En ook: de volgende keer neem ik een dergelijk topic maar met een korreltje zout. Doe ik soms sowieso wel, maar dit was zo ongelooflijk geloofwaardig. En als alle lieve mensen die hier advies hebben gegeven, óók sceptisch worden, is dat wel heel zonde en jammer voor forummers die wél serieus zijn (en hun liefdesstory hier posten)..
maandag 30 maart 2009 om 19:39
quote:kathykatinka schreef op 30 maart 2009 @ 19:36:
Oh thank god Lalotta...
Ik was even verdwaald in mijn eigen doolhof met vraagtekens.... een nieuw topic. Madeliefjes is dus geband. Zou Isa zich ooit nog melden?
Als ze niet met uitleg komt, hoop ik eerlijk gezegd dat ze zich nooit meer KAN melden hier. Dus ook geen nieuwe inlognaam aanmaken etc. Maar zoiets kun je niet voorkomen natuurlijk...
Echt triest dat ik zó teleurgesteld ben
Oh thank god Lalotta...
Ik was even verdwaald in mijn eigen doolhof met vraagtekens.... een nieuw topic. Madeliefjes is dus geband. Zou Isa zich ooit nog melden?
Als ze niet met uitleg komt, hoop ik eerlijk gezegd dat ze zich nooit meer KAN melden hier. Dus ook geen nieuwe inlognaam aanmaken etc. Maar zoiets kun je niet voorkomen natuurlijk...
Echt triest dat ik zó teleurgesteld ben
maandag 30 maart 2009 om 19:40
maandag 30 maart 2009 om 19:41
Ik ben vast een naieve muts, maar bedenk je zo'n verhaal van tevoren en ga je dan stukje bij beetje posten? Ik vind dat eigenlijk best wel raar...
Veel trol-berichten zijn toch wel vrij snel duidelijk, die posten iets bizars en melden zich vervolgens nooit meer.... Isa had een hele schare fans die 11 dagen lang meeleefden
Veel trol-berichten zijn toch wel vrij snel duidelijk, die posten iets bizars en melden zich vervolgens nooit meer.... Isa had een hele schare fans die 11 dagen lang meeleefden