Relatie perikelen, leuke soap verhalen alles is welkom!
maandag 30 maart 2009 om 21:02
Hoi allemaal,
ik mis hier op het forum een beetje een klets topic. Weer een vervelende situatie met vriend, en je wil het gewoon even kwijt of advies? Alle dagelijkse dingen die je tegenkomt in een relatie, of daten, of single bestaan. Even kijken of dit werkt. Gewoon om van je af te schrijven, of juist leuke dingen delen!
ik mis hier op het forum een beetje een klets topic. Weer een vervelende situatie met vriend, en je wil het gewoon even kwijt of advies? Alle dagelijkse dingen die je tegenkomt in een relatie, of daten, of single bestaan. Even kijken of dit werkt. Gewoon om van je af te schrijven, of juist leuke dingen delen!
maandag 30 maart 2009 om 21:21
Jeetje Parnell, dat klinkt gezellig. Pas alleen op met die ingeplugde krultang, dat zou nog es een perikel zijn. Alleen zou je het hier niet kunnen navertellen en dan missen wij weer die perikelen.
Ik heb Grey's Anatomy aanstaan. Dat zijn nog es perikelen.
Idee: misschien moet je gaan twitteren miepjee?
Ik heb Grey's Anatomy aanstaan. Dat zijn nog es perikelen.
Idee: misschien moet je gaan twitteren miepjee?
maandag 30 maart 2009 om 21:22
Mijn vriend wou mijn nieuwe H&M aanwinstjes eigenlijk niet zien omdat hij heeel hard moest studeren. Maar ik heb hem gewoon meegesleept. Hij vond ze leuk. Toen gingen we nog even lekker zoenen, lachte hij me een beetje uit omdat het buurmanverhaal waarmee ik zo had meegeleefd nep bleek te zijn en toen ging hij aan de studie.
Boeiender dan dat wordt het niet vandaag
Voor wie het interesseert: ik heb écht een relatie met mijn buurman, dat mogen jullie komen controleren
Boeiender dan dat wordt het niet vandaag
Voor wie het interesseert: ik heb écht een relatie met mijn buurman, dat mogen jullie komen controleren
maandag 30 maart 2009 om 21:23
maandag 30 maart 2009 om 21:46
quote:Miepjee schreef op 30 maart 2009 @ 21:02:
Hoi allemaal,
aan de voorgaand reacties heb ik toch het idee dat dit niet helemaal je bedoeling was, heb ik het mis? om al die dingen in 1 topic te bundelen is niet mogelijk ben ik bang, het gaat een warboel worden en je kunt niet goed op elkaar reageren.
al de dingen die jij opnoemt zijn al bestaande (aparte) topics van.
je zegt dat je leuk wilt kletsen over relaties/daten/single bestaan, waarom wil je juist hier over kletsen. wat is je doel van dit topic?
Hoi allemaal,
aan de voorgaand reacties heb ik toch het idee dat dit niet helemaal je bedoeling was, heb ik het mis? om al die dingen in 1 topic te bundelen is niet mogelijk ben ik bang, het gaat een warboel worden en je kunt niet goed op elkaar reageren.
je zegt dat je leuk wilt kletsen over relaties/daten/single bestaan, waarom wil je juist hier over kletsen. wat is je doel van dit topic?
dinsdag 31 maart 2009 om 15:13
quote:newstylista schreef op 30 maart 2009 @ 21:46:
[...]
Inderdaad dat bedoelde ik niet, ik bedoel gewoon alle dagelijkse dingen die gebeuren in een relatie of single bestaan, die je even kwijt wilt maar het niet waard is om een heel topic voor te openen.
Maar zo te zien moeten sommige hier meteen vervelend reageren en nergesn serieus over kunnen doen... dus never mind!
[...]
Inderdaad dat bedoelde ik niet, ik bedoel gewoon alle dagelijkse dingen die gebeuren in een relatie of single bestaan, die je even kwijt wilt maar het niet waard is om een heel topic voor te openen.
Maar zo te zien moeten sommige hier meteen vervelend reageren en nergesn serieus over kunnen doen... dus never mind!