De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
You want it darker, We killed the flame, I am ready my lord...
Zo'n mooi nummer en dit stukje komt heel dichtbij.
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 22:32
You want it darker, We killed the flame, I am ready my lord...
Zo'n mooi nummer en dit stukje komt heel dichtbij.
:hug:

Kan me voorstellen dat het voor jou een andere betekenis heeft als voor mij 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
06-06-2019 22:34
:hug:

Kan me voorstellen dat het voor jou een andere betekenis heeft als voor mij 💋
Dat denk ik ook. Voor jou ook een :hug: wat kunnen liedjes toch een hoop emoties losmaken.
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 22:41
Dat denk ik ook. Voor jou ook een :hug: wat kunnen liedjes toch een hoop emoties losmaken.
ja, behoorlijk. Soms goed, maar ook erg confronterend
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
06-06-2019 22:43
ja, behoorlijk. Soms goed, maar ook erg confronterend
Ik weet het. Ik kan de muziek die we tijdens de crematie draaiden ook niet met droge ogen luisteren.
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 22:45
Ik weet het. Ik kan de muziek die we tijdens de crematie draaiden ook niet met droge ogen luisteren.
Herkenbaar, dit was zo'n nummer.

En de eerste keer dat ik een ander nummer voor het eerst onverwacht op de radio hoorde zat ik te janken op mijn werk.
lollypopje schreef:
06-06-2019 22:47
Herkenbaar, dit was zo'n nummer.

En de eerste keer dat ik een ander nummer voor het eerst onverwacht op de radio hoorde zat ik te janken op mijn werk.
Dat kan ik me zo goed voorstellen!
Zo herkenbaar.
En :hug: Popje, dit zijn zulke lastige emoties ... Die nummers en het huilen wat erbij komt is heel goed, maar vaak net op een moment dat het niet handig is - in de auto of in de bus, of op je werk. Ennuh ... ik zou je het liefst helemaal plat knuffelen en zo. En bluh, ik ben even niet goed met woorden, sorry.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
07-06-2019 09:21
Zo herkenbaar.
En :hug: Popje, dit zijn zulke lastige emoties ... Die nummers en het huilen wat erbij komt is heel goed, maar vaak net op een moment dat het niet handig is - in de auto of in de bus, of op je werk. Ennuh ... ik zou je het liefst helemaal plat knuffelen en zo. En bluh, ik ben even niet goed met woorden, sorry.
Lieve schat, je hoeft ook niet goed met woorden te zijn. Soms is een (digitale) arm om iemand heen al voldoende. :kiss:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dankje lieve Nanny, jouw woorden waren precies goed 💋
En gelukkig was ik alleen thuis tijdens mijn huilhui :P
lollypopje schreef:
07-06-2019 10:07
dankje lieve Nanny, jouw woorden waren precies goed 💋
En gelukkig was ik alleen thuis tijdens mijn huilhui :P
Had je Sebas buiten de deur gezet? :cry:
Kia•Ora schreef:
07-06-2019 10:08
Had je Sebas buiten de deur gezet? :cry:
Wie wil er nou vrijwillig een spin in huis hebben? :nope:
Oh en Nanny, wat Kia zegt: je hoeft niet goed met woorden te zijn. Een knuffel is vaak al genoeg.
@Kia die deed of hij er niet was :P

@Coco niet Sebas beledigen :(
lollypopje schreef:
07-06-2019 10:26
@Kia die deed of hij er niet was :P

@Coco niet Sebas beledigen :(
Oh, sorry! Euh, Sebas is bang van de piano in mijn woonkamer. Dus hij durft niet binnen te komen.
Coconuts12 schreef:
07-06-2019 10:30
Oh, sorry! Euh, Sebas is bang van de piano in mijn woonkamer. Dus hij durft niet binnen te komen.
ahhhh dat zal het zijn :proud:
lollypopje schreef:
07-06-2019 10:32
ahhhh dat zal het zijn :proud:
:proud:
Coconuts12 schreef:
07-06-2019 10:30
Wat voor piano heb jij in huis dan? @( Hier drukt hij graag op de toetsen.
Kia•Ora schreef:
07-06-2019 12:24
Wat voor piano heb jij in huis dan? @( Hier drukt hij graag op de toetsen.
Shoot. Euhm, een witte en daardoor steekt Sebas er teveel bij af en dat vindt hij eng.
Geen haast hoor Lolly, maar mocht de postduif het weer eens niet gehaald hebben:

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
07-06-2019 13:28
Geen haast hoor Lolly, maar mocht de postduif het weer eens niet gehaald hebben:

Afbeelding
ik zag hem ik stuur Jasper (broer van Sjoerd) dit weekend weer jouw kant op 💋
Zoals ik zei: geen haast. :) :bigkiss:
Die Jasper zal trouwens wel net zo betrouwbaar zijn als z'n broer. Stomme duiven.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Jasper en Sjoerd doen vast heul hard hun best ;-D Ze zijn alleen niet zo handig, dus ze verdwalen vaak.
Oh en dank jullie wel :kneel: ik moest weer eens teveel kunnen van mezelf, en dat hebben jullie heel knusselig de kop ingedrukt.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
07-06-2019 14:38
Jasper en Sjoerd doen vast heul hard hun best ;-D Ze zijn alleen niet zo handig, dus ze verdwalen vaak.

Oh, jij bent er zeker zo één die altijd het beste probeert te zien in een mens duif? :hamer: .... :loveys:
Coerage schreef:
07-06-2019 15:37
Oh, jij bent er zeker zo één die altijd het beste probeert te zien in een mens duif? :hamer: .... :loveys:
Ik vrees dat ik geluncht heb met duivensoep. Voelde me wat zwakjes en mijn oma trok dan altijd duivenbouillon voor me. Ik dacht nog: hij lijkt wel een beetje op Sjoerd.... zijn broer dus. :$
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven