De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ben Black Earth Rising aan het kijken, het intronummer van Lennard Cohen, steeds weer kippenvel 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Grobbekuiken_ schreef:
06-06-2019 17:51

Ik geloof zoals gezegd niet in (een) god, maar dat er iets is, wat dat dan ook is (eigen interpretatie waarschijnlijk, maar who cares), dat geloof ik wel.
Ik praat ook tegen ze, gewoon omdat ik dat fijn vind. Toen de man van mijn vriendin was overleden deed ik dat ook.
Als ik ergens niet goed uitkom is het vaak 'máhááám, hellup!'.
Niet goed uit te leggen maar het troost me dus.
Grobje, dit heb ik ook wel. Mijn vader is er ook al 31 jaar niet meer, maar als ik het niet weet heb ik innerlijke conversaties met hem. En dan hoor ik in mijn hoofd zijn stem. Ooit was ik bang om de klank van zijn stem kwijt te raken, maar dat is gelukkig niet gebeurd al heb ik geen enkele geluidsopname van hem. :heart: En natuurlijk 'vul' ik zijn stuk in maar wel heel strikt naar hoe ik hem kende en naar zijn basiswaarden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
06-06-2019 18:33
Alhoewel er kaas bij komt kijken vind ik dit echt heeeel vies: met een soort jus en kaas en bleh.... Beetje kapsolon idee.
Geef mij maar the real thing, met de zoutpot en de sausen ernaast! En van al dit gepraat wil ik friet stoofvlees. Endahebiknie :'(
zo te lezen, wil ik ook geen friet poutine brrrr slappe natte friet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
06-06-2019 18:36
Grobje, er zit een duifje op je schuurtje
Is het Sjoerd? Die is niet heel betrouwbaar, maar ik heb wel de indruk dat hij - sinds zijn laatste reprimande en de dreiging dat hij werkloos en thuisloos zou worden - iets beter zijn best doet. Maar niet voeren, niet voeren! Want dan gaat hij weer achterover hangen.
Oudblond schreef:
06-06-2019 18:40
Is het Sjoerd? Die is niet heel betrouwbaar, maar ik heb wel de indruk dat hij - sinds zijn laatste reprimande en de dreiging dat hij werkloos en thuisloos zou worden - iets beter zijn best doet. Maar niet voeren, niet voeren! Want dan gaat hij weer achterover hangen.
Sjoerd krijgt een nieuw huisje, dus die is druk met inpakken, heb zijn broer gestuurd
rosanna08 schreef:
06-06-2019 18:41
Sjoerd krijgt een nieuw huisje, dus die is druk met inpakken, heb zijn broer gestuurd
Ook al niet betrouwbaar. Hij laat niet eens een nummertje voor me achter :'(

Maar goed, dat zat er dik in dus ben zelf maar gaan kijken :mail:
There is always something happening, and it's usually right now
Oudblond schreef:
06-06-2019 18:33
Alhoewel er kaas bij komt kijken vind ik dit echt heeeel vies: met een soort jus en kaas en bleh.... Beetje kapsolon idee.
Geef mij maar the real thing, met de zoutpot en de sausen ernaast! En van al dit gepraat wil ik friet stoofvlees. Endahebiknie :'(
'kOok!
'kOoknieh!
There is always something happening, and it's usually right now
Is er nog taart?
Κιττεηs schreef:
06-06-2019 18:52
Is er nog taart?
Beetje wel. ;-D
Afbeelding
Oudblond schreef:
06-06-2019 18:54
Beetje wel. ;-D
Afbeelding

Haha, die is leuk.

Er zijn nog wel koekjes ergens!
Oh, oeps...

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
:'(
Ik heb het even opgezet Lolly, ik snap dat je dit mooi vindt. En die laatste zin van het liedje zal wel speciaal voor je zijn. :winkie:

Gelukkig heb ik net gekookt (spinazie, gehakt, rijst, rozijnen), want ik krijg honger van jullie berichten.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Κιττεηs schreef:
06-06-2019 19:13
:'(

Wacht!
Ik heb een nieuwe voorraad gevonden!

Afbeelding
Coerage schreef:
06-06-2019 19:14
Ik heb het even opgezet Lolly, ik snap dat je dit mooi vindt. En die laatste zin van het liedje zal wel speciaal voor je zijn. :winkie:

Gelukkig heb ik net gekookt (spinazie, gehakt, rijst, rozijnen), want ik krijg honger van jullie berichten.
Op de rozijnen na klinkt het heerlijk :P

Ik ben al jaren fan van die man , zelfs nog live gezien in het olympisch stadion 😊 waar ik overigens ruim 30 jaar jonger was dan de rest :P

Ik weet nog hoeveel indruk zijn laatste plaat en zeker dit nummer op mij maakte. Een van mijn ouders vond zijn muziek ook prachtig, mijn ouder die dat jaar was gediagnosticeerd met kanker en die ik inmiddels heb verloren. Dat geeft dat nummer nog meer betekenis voor mij.

Grappig genoeg heb ik, ondanks dat ik die zin anders had kunnen interpreteren, daar altijd een religieuze betekenis aangekoppeld. Waarschijnlijk ook door het Hineni en Cohen niet veel later overleed, al wist niemand dat hij ziek was.
Ik lees en hoor de tekst als zijn gebed naar God en een flirt met de naderende dood.

Overigens heeft hij wel andere nummers waar mijn foute kronkels bij aan het werk gaan :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Is trouwens dit nummer

https://youtu.be/v0nmHymgM7Y
Coerage schreef:
06-06-2019 19:15
Wacht!
Ik heb een nieuwe voorraad gevonden!

Afbeelding
Afbeelding
Kan ik mijn gijzelaar ook weer vrij laten.
Afbeelding
Kssst Sjoerd..
je lijkt altijd zo'n lief aardig poesje Kitkat....
rosanna08 schreef:
06-06-2019 19:53
je lijkt altijd zo'n lief aardig poesje Kitkat....
Totdat je ‘mijn’ taart/koekjes opeet ;-D
lollypopje schreef:
06-06-2019 19:22

Overigens heeft hij wel andere nummers waar mijn foute kronkels bij aan het werk gaan :P
Shit, ik heb foute kronkels :@@: :-o :lol:
Bovendien, ik had Sjoerd ook op kunnen eten...
Κιττεηs schreef:
06-06-2019 19:30
Afbeelding
Zo'n situatie had ik net met Witje. Jonge vrouw collectant aan de deur (Slachtofferhulp). Ik sta met haar te praten en aan de overkant van de hal staat een andere collectante met leuke buurman te praten. Witje spurt richting buurman. Ik grijp hem halverwege, sorry zeggend omdat ik het gesprek onderbrak. Zet Witje weer in eigen huis en leg uit dat ik me vrijwillig inzet voor doelen, bepaalde doelen steun, maar geen commitment aan ga aan de deur. En terwijl ik collectante pols en prijs spurt Witje weer naar buurman. Die hem opvangt en zich op zijn buurt excuseert bij zijn gesprekspartner. Witje springt uit zijn armen en gaat midden in de hal klagelijk mauwen. Twee collectanten op hun knieën.... voor dit Witte slachtoffer :biggrin:
oudblond wijzigde dit bericht op 06-06-2019 20:25
2.19% gewijzigd
Κιττεηs schreef:
06-06-2019 19:56
Bovendien, ik had Sjoerd ook op kunnen eten...
Vals dreigement, vals dreigement. Vega-new-time-kitten ben je!
@Blond :lol:

Ik zie het helemaal voor me

En heel fijn jouw foute kronkels, vooral houden ;)
:rofl: die kat Kitty, die is leuk!

Ik ben makkelijk in de war te brengen vandaag Lolly (het is een gave, ik weet het). Dat linkje dat je net post, dat is het nummer dat ik heb zitten luisteren. Maar dat is niet het nummer van die intro, van eh dinges, die je eerder noemde?
Want dan zitten we weer op de same page toevallig. @(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven