De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Wát, heb je Jasper gegeten? :whip:
Hoe moet ik nou nog post krijgen van Lolly?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
07-06-2019 17:24
Wát, heb je Jasper gegeten? :whip:
Hoe moet ik nou nog post krijgen van Lolly?
Mark! De (menselijke) postbode. Die is lekkâh. :love:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Jullie hebben het mis hoor, over Sjoerd en Jasper. Die zijn op vakantie namelijk. Zometeen gaan ze in een grote vrachtwagen bus met ál hun duivenvriendjes en -vriendinnetjes helemaal naar Frankrijk. Vinden ze leuk, doen ze een wedstrijdje wie het eerst weer thuis is en zo.
Ik kan er niet teveel over uitweiden, maar heb het uit zeer betrouwbare zoon bron. Zoon Bron rijdt n.l. het eerste stuk naar de grens.
There is always something happening, and it's usually right now
Wat leuk voor zoon Grobje! Maar eh.... die vriendinnetjes gaan niet mee hoor. Die blijven op til want de mannetjes vliegen niet naar de til maar naar het vrouwtje.
Hmmm misschien heb ik toch kwartel gegeten dan...
oudblond wijzigde dit bericht op 07-06-2019 17:35
47.08% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Kia•Ora schreef:
07-06-2019 17:27
Ik heb zo'n ontzettend charmante pakketbezorger! Een dezer dagen biedt ik hem koffie aan... of toch maar niet :D
Grobbekuiken_ schreef:
07-06-2019 17:28
Jullie hebben het mis hoor, over Sjoerd en Jasper. Die zijn op vakantie namelijk. Zometeen gaan ze in een grote vrachtwagen bus met ál hun duivenvriendjes en -vriendinnetjes helemaal naar Frankrijk. Vinden ze leuk, doen ze een wedstrijdje wie het eerst weer thuis is en zo.
Ik kan er niet teveel over uitweiden, maar heb het uit zeer betrouwbare zoon bron. Zoon Bron rijdt n.l. het eerste stuk naar de grens.
Aaaah je kuikentje is buschauffeur geworden voor zijn vriendjes. :heart:
Oudblond schreef:
07-06-2019 17:34
Ik heb zo'n ontzettend charmante pakketbezorger! Een dezer dagen biedt ik hem koffie aan... of toch maar niet :D
Ik zou het doen! Ik heb hier echt een chagrijnige rotzak, die geef ik geen koffie. Maar de pakketbezorger bij het oude huis ook weleens limo aangeboden in de zomer.
Oudblond schreef:
07-06-2019 17:33
Wat leuk voor zoon Grobje! Maar eh.... die vriendinnetjes gaan niet mee hoor. Die blijven op til want de mannetjes vliegen niet naar de til maar naar het vrouwtje.
Hmmm misschien heb ik toch kwartel gegeten dan...
Wissikwel (ahum :A: ). Was vanwege herkenbaarheid, je weet wel, dat niet iedereen weet wie zoon bron is, en ehm...nou eh.... :whistle:
Lieffies, ik heb een beetje gescrold en ik zag dat heel veel gebeurt is. Hier ook, maar dat komt nog wel een keer. Ik merk dat het me nog niet lukt om echt naar hier te komen. Soms roep ik eens iets in een topic, maar eigenlijk heb ik een beetje moeite met het forum (en over het algemeen geen idee waarom). MAAR!!!! Ik denk heel vaak aan jullie en kom dan ook even binnenvliegen om allemaal knussels, hartjes, bloemetjes, vlindertjes, glittertjes (speciaal voor Pop roze en zilver... en ook speciaal voor mij want ooit bouw ik zelf een cobra en die wordt roze met een zilveren draak erop) liefde & mooie dingen rond en ruim ondertussen even alle traantjes op.
En mochten jullie me nodig hebben om mensen in mijn lamp te laten verdwijnen, iets in de fik te zetten of gewoon om lekker onder mijn vleugels te schuilen... roep wrijf over de lamp, doe een wens en ik zal verschijnen (en deel het ook even hier, dan komt het ook nog wel via de post) :lips: :lips: :lips:
Oh en de pakketbezorger weet mijn huis niet te vinden en de buren van de buren gooien het gewoon weg. Dus ik bestel maar geen pakketjes :idee:
Genie!!! :hello: Long time, no see read!
Grobje, hoe is het mop?
Zo goed als het kan zijn en dat bevalt me wel. Bijna saai en gezapig, maar hey! mij hoor je niet hoor :)
Met jou? Ik was je al kwijt op het forum, leuk je hier te treffen :bigkiss:
Altijd goed als het gaat zoals het gaat op een fijne manier :heart:

Ik ben niet veel op het forum. Enerzijds heel veel dingen die ik aan het doen ben, anderzijds omdat ik merk dat mijn hum dusdanig is, dat ik mijn mesjes te scherp geslepen heb. Ik merk dat ik erg gevoelig ben voor taal op dit moment en dat is hier niet zo handig.
Een paar blz terug bijvoorbeeld... dan komen wat mensen binnen vallen om even te oordelen, zonder de context te lezen of de achtergrond te weten. Mensen die zelf zitten te zeuren dat de mods nooit de context meenemen. Die dubbele moraal, waarvan ze zichzelf niet eens bewust zijn, maakt de moraalridder in mij los :mrgreen:

En als laatste reden de terugkomst van die minion. Mènnn dat geschreeuw van hem ook, zijn nick doet gewoon pijn aan mijn ogen :whip: :A:
Oh en als je me kwijt bent... niet treuren hon, gewoon roepen, kom ik je even knusselen :smooch:
GenieInABottle schreef:
07-06-2019 18:07
Oh en als je me kwijt bent... niet treuren hon, gewoon roepen, kom ik je even knusselen :smooch:
Maar dat vergeet ik steeds :'(

Maar zonder gekheid, goed dat je weet wanneer je (beter) niet kan reageren, ook voor je eigen gemoedsrust. Toch mis ik die klauwtjes van je wel. Ik ben gek op hoe jij scherp kan zijn maar toch de humor erin weet te houden :heart:
Grobbekuiken_ schreef:
07-06-2019 18:13
Maar dat vergeet ik steeds :'(

Maar zonder gekheid, goed dat je weet wanneer je (beter) niet kan reageren, ook voor je eigen gemoedsrust. Toch mis ik die klauwtjes van je wel. Ik ben gek op hoe jij scherp kan zijn maar toch de humor erin weet te houden :heart:
Ohhh hier word ik verlegen van. Tnx, wat een leuk compliment!!! :$ :love:
Oh en ik ben bereid je dit te leren hoor, is stiekem heel makkelijk ;-D

Oh en lieve ex, ik weet dat je hier soms leest. Cool hè, mensen vinden dat ik humor heb :jump: :P
GenieInABottle schreef:
07-06-2019 18:17
Ohhh hier word ik verlegen van. Tnx, wat een leuk compliment!!! :$ :love:
Oh en ik ben bereid je dit te leren hoor, is stiekem heel makkelijk ;-D

Oh en lieve ex, ik weet dat je hier soms leest. Cool hè, mensen vinden dat ik humor heb :jump: :P
Wie weet...ooit....kan zo al sarcastisch genoeg zijn geloof ik.
(Mensen zeggen dat ik lief ben hè, onbegrijpelijk, maar suh segguhn ut steeds, dat moesten we er maar in houden).
Kia•Ora schreef:
07-06-2019 17:27
Whut, jij cannibaal! :HA: Hebben ze het over de mogelijk opgegeten postduif, vertel jij hoe lekkâh de menselijke postbode is!

Genie, ik vind je geweldig. Wij allemaal vinden je geweldig. Dat je ex het maar weet, zo.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
07-06-2019 18:25
Whut, jij cannibaal! :HA: Hebben ze het over de mogelijk opgegeten postduif, vertel jij hoe lekkâh de menselijke postbode is!

Genie, ik vind je geweldig. Wij allemaal vinden je geweldig. Dat je ex het maar weet, zo.
Jep, sorry, heb mijn tanden even in hem gezet. :A:
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
07-06-2019 18:25

Tnx lieve Nanny. :smooch:

Ahhhh, ik moet nu echt weer werken. Een project waar ik nul ervaring in heb en plots tot coördinator en baas ben uitgeroepen @(
Erg leuke uitdaging, maar geen idee hoe dit te overleven :rofl:
Maar goed: over 8 weken weet ik zeker dat ik sta te genieten van het uiterst gezellige en succesvolle eindresultaat (en mijn bankrekening hoop ik...)

Tot snel :bigkiss: :bigkiss:
Succes Geestje! Jij bent zo inventief, pragmatisch, creatief, inspirerend, positief dwingend en manipulatief energiek en stoer: Dat lukt je echt! Mijn handen kriebelen om mee te werken, maar hier zit de focus elders jammer genoeg :bigkiss:
Oudblond schreef:
07-06-2019 18:38
Succes Geestje! Jij bent zo inventief, pragmatisch, creatief, inspirerend, positief dwingend en manipulatief en stoer: Dat lukt je echt! Mijn handen kriebelen om mee te werken, maar hier zit de focus elders jammer genoeg :bigkiss:
Tnx mop. Maar even voor jou info: zonder al die dingen die ik van jou heb afgekeken en geleerd, was ik er niet eens aan begonnen. Dus het komt helemaal goed.
En jouw focus ligt daar waar deze nu hoort te liggen. Geef je maman een onwijs dikke knussel van me? Zonder haar had ik nl. niet bij je kunnen afkijken ;-)
Doe ik spiekerT! :-D
Zie je nou? Maman is de basis van alles!!

*Hallo Maman, ik vind u de basis. Dat mag wel hè? :bigkiss: *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven