Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:16
Nou ja, ik dacht aan dieetpillen en condooms ofzo.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-06-2019 18:16Zolang het maar geen combi wordt van McD's en schimmelkutten(zalf) vind ik het best.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:24
Mijn beeld was wat romantischer, dat je al die Mac kan eten dankzij je goedwerkende dieetpillen en je volop kan rondneuken met je goddelijke lijf en de condooms van merk Z.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-06-2019 18:18Dat je schijt in een condoom of zo? Dat mag dan wel. Scheelt wel heel veel wc schoonmaken.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:26
Best een creatief gevonden niche van de Mac danGrobbekuiken_ schreef: ↑07-06-2019 18:16Zolang het maar geen combi wordt van McD's met schimmelkutten(zalf) vind ik het best.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:27
Grobbekuiken_ schreef: ↑07-06-2019 18:18Dat je schijt in een condoom of zo? Dat mag dan wel. Scheelt wel heel veel wc schoonmaken.
Denk even aan het milieu, wil je? Sught
vrijdag 7 juni 2019 om 18:29
Hmmm... moeten condooms bij het plastic, klein chemisch of bij het restafval?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 7 juni 2019 om 18:30
Oh! Ja, tuurlijk! Niet aan gedacht.
Daar moet je wat mee doen joh, volgens mij kan dat grof geld opleveren.
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 7 juni 2019 om 18:30
Hoezo? Ze zegt toch niet dat ze de condoom na één keer gebruiken weggooit. Condooms kun je prima uitwassen en opnieuw gebruiken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:32
vrijdag 7 juni 2019 om 18:33
Doen we biologisch afbreekbare. Goed idee.
Orisa, twee ideeën. Inschrijven voor 'Beste idee van Nederland' (of hoe dat dan ook heet) dan maar?
vrijdag 7 juni 2019 om 18:35
En dan hang je hem 2 minuten te lang in die schimmelloze kut en is je condoom verweekt.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-06-2019 18:33Doen we biologisch afbreekbare. Goed idee.
Orisa, twee ideeën. Inschrijven voor 'Beste idee van Nederland' (of hoe dat dan ook heet) dan maar?
vrijdag 7 juni 2019 om 18:36
Die van vroegâh, darmen van beestjes, zijde, linnen of een visblaas?Grobbekuiken_ schreef: ↑07-06-2019 18:33Doen we biologisch afbreekbare. Goed idee.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:37
Ik opteer voor condooms van bananenblad of zo.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-06-2019 18:33Doen we biologisch afbreekbare. Goed idee.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:38
vrijdag 7 juni 2019 om 18:41
Spoel je het om in de zee, kun je toch niet drinken.GenieInABottle schreef: ↑07-06-2019 18:38Zoals ik al zei: denk even aan het milieu zeg.
Pfff alsof dat uitwassen niet hartstikke errug is zeg, al dat drinkwater ...
vrijdag 7 juni 2019 om 18:42
Kan niet, dat biologische. Orisa heeft gelijk, werkt niet met de schimmelkuttenzalf.
Godsamme zeg. Dacht ik dat we een goed idee hadden. Valt weer vies tegen.
Dan toch maar schijten in een condoom van bananenblad proberen. Als het de wc maar niet volspettert.
Godsamme zeg. Dacht ik dat we een goed idee hadden. Valt weer vies tegen.
Dan toch maar schijten in een condoom van bananenblad proberen. Als het de wc maar niet volspettert.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:45
vrijdag 7 juni 2019 om 18:47
Ja, ik vraag me soms ook af waarom ik sommige feitjes ken maar niet meer weet wat ik vanmiddag bij de lunch heb gegeten..
vrijdag 7 juni 2019 om 18:50
Dank je voor de tip, dan ga ik die halen. Action zit hier vlakbij.GenieInABottle schreef: ↑07-06-2019 18:00Klopt, maar is wel veel beter in combinatie met schilderwerk! En nu ook verkrijgbaar bij de action zag ik gisteren. Ik dacht een grote fles voor €3,50.