Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 7 juni 2019 om 17:41
Maman is briljant. Je vergroot het zelfvertrouwen en de zelfwaardering van je kind, de kamer wordt opgeruimd zonder frustratie en je put je kind uit dus slaapt lekker
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 7 juni 2019 om 17:45
Herkenbaar... was op de basisschool, niks van geleerd, bleef een zooitje.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 7 juni 2019 om 17:46
Mijn ouder was van de grote vuilniszaktheorie. Die bracht zo ook graag in de praktijk. Het is de reden waarom ik geen basisschoolrapporten, zwemdiploma's, kleuterknutselwerkjes en cijferlijsten uit het VO heb.
Dus als al die mensen jengelen dat ik een strenge ouder ben en dat ik veel te veel vraag, dan denk ik terug aan mijn opvoeding, die honderd keer harder was en dan vind ik mezelf eigenlijk gewoon best wel een lieve moeder, jaaa!
Dus als al die mensen jengelen dat ik een strenge ouder ben en dat ik veel te veel vraag, dan denk ik terug aan mijn opvoeding, die honderd keer harder was en dan vind ik mezelf eigenlijk gewoon best wel een lieve moeder, jaaa!
vrijdag 7 juni 2019 om 17:48
Echt laat ze maar lullen, je komt op mij over als een lieve zorgzame moeder.Betty_Slocombe schreef: ↑07-06-2019 17:46Mijn ouder was van de grote vuilniszaktheorie. Die bracht zo ook graag in de praktijk. Het is de reden waarom ik geen basisschoolrapporten, zwemdiploma's, kleuterknutselwerkjes en cijferlijsten uit het VO heb.
vrijdag 7 juni 2019 om 17:50
Zo was mijn oma ook. Mijn moeder heeft daardoor ALLES bewaard en dat kreeg ik allemaal mee toen ik uit huis ging. 15 of 0 verhuisdozen vol. Dat is nu allemaal weg en voor het kind een grote curverbox. Gelukkig knutselde hij alleen onder dwang.Betty_Slocombe schreef: ↑07-06-2019 17:46Mijn ouder was van de grote vuilniszaktheorie. Die bracht zo ook graag in de praktijk. Het is de reden waarom ik geen basisschoolrapporten, zwemdiploma's, kleuterknutselwerkjes en cijferlijsten uit het VO heb.
vrijdag 7 juni 2019 om 17:50
vrijdag 7 juni 2019 om 17:51
Ja, ik moet ook echt maat houden bij het bewaren, maar ik denk dat het lukt.
vrijdag 7 juni 2019 om 17:52
De laatste 10 jaar dat mijn moeder in haar hele grote huis woonde, ruimde ze voortdurend op. Elke keer als ik langskwam stonden er weer dozen die ik mee moest nemen want: ' Van jou en het moet weg'. Moeder had wat veel dochters en geloofde niet als ik zei dat dit echt niet van mij was maar van x. Hop meenemen! (naar mijn mini-flatje).
Toen ze naar het verzorgingstehuis ging was ik wel blij met die opruimactie! Geen troep meer, alleen nog meubels en noodzakelijke dingen om op te ruimen.
Toen ze naar het verzorgingstehuis ging was ik wel blij met die opruimactie! Geen troep meer, alleen nog meubels en noodzakelijke dingen om op te ruimen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 7 juni 2019 om 18:00
vrijdag 7 juni 2019 om 18:00
vrijdag 7 juni 2019 om 18:01
Staat het bij de schoonmaakmiddelen of bij de klusspullen?GenieInABottle schreef: ↑07-06-2019 18:00Klopt, maar is wel veel beter in combinatie met schilderwerk! En nu ook verkrijgbaar bij de action zag ik gisteren. Ik dacht een grote fles voor €3,50.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:02
Orișa schreef: ↑07-06-2019 18:00Wat een bizar slecht geschreven artikel:
https://www.viva.nl/samenwerking/4-vagi ... er-hebben/
De reclame druipt nog harder dan de schaamlippen.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:09
Bedankt! Morgen even kijken, is dichterbij dan de Wibra en de hatelijke Jumbo.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:09
vrijdag 7 juni 2019 om 18:10
Oh.
vrijdag 7 juni 2019 om 18:13
Neuj, ik had gewoon een mensje in een action shirtje aan dat shirtje getrokken, foto laten zien en hen voor me laten zoeken.GenieInABottle schreef: ↑07-06-2019 18:12Ik was in een hele grote nieuwe, daar had je met jouw gok lang kunnen zoeken gok ik![]()