Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kia: mijn moeder noemde het ook niet opruimen. Het spel heette trapje rennen :P
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
07-06-2019 17:40
Kia: mijn moeder noemde het ook niet opruimen. Het spel heette trapje rennen :P
Maman is briljant. Je vergroot het zelfvertrouwen en de zelfwaardering van je kind, de kamer wordt opgeruimd zonder frustratie en je put je kind uit dus slaapt lekker :proud: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Mijn moeder deed het raam open, schoof alles op een hoop, kieperde het het raam uit en deed mijn raam weer dicht.
Middelbare school, heeft heel lang geduurd voordat ik haar dat vergeven had :rofl:
Orișa schreef:
07-06-2019 17:42
Mijn moeder deed het raam open, schoof alles op een hoop, kieperde het het raam uit en deed mijn raam weer dicht.
Middelbare school, heeft heel lang geduurd voordat ik haar dat vergeven had :rofl:
Herkenbaar... was op de basisschool, niks van geleerd, bleef een zooitje.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Mijn ouder was van de grote vuilniszaktheorie. Die bracht zo ook graag in de praktijk. Het is de reden waarom ik geen basisschoolrapporten, zwemdiploma's, kleuterknutselwerkjes en cijferlijsten uit het VO heb.
Dus als al die mensen jengelen dat ik een strenge ouder ben en dat ik veel te veel vraag, dan denk ik terug aan mijn opvoeding, die honderd keer harder was en dan vind ik mezelf eigenlijk gewoon best wel een lieve moeder, jaaa!
Kia•Ora schreef:
07-06-2019 17:45
Herkenbaar... was op de basisschool, niks van geleerd, bleef een zooitje.
Nou, ik heb wel geleerd om net voor het kookpunt toch heel snel op te ruimen :proud:
Betty_Slocombe schreef:
07-06-2019 17:46
Mijn ouder was van de grote vuilniszaktheorie. Die bracht zo ook graag in de praktijk. Het is de reden waarom ik geen basisschoolrapporten, zwemdiploma's, kleuterknutselwerkjes en cijferlijsten uit het VO heb.
Dus als al die mensen jengelen dat ik een strenge ouder ben en dat ik veel te veel vraag, dan denk ik terug aan mijn opvoeding, die honderd keer harder was en dan vind ik mezelf eigenlijk gewoon best wel een lieve moeder, jaaa!
Echt laat ze maar lullen, je komt op mij over als een lieve zorgzame moeder. :hug:
Betty_Slocombe schreef:
07-06-2019 17:46
Zo was mijn oma ook. Mijn moeder heeft daardoor ALLES bewaard en dat kreeg ik allemaal mee toen ik uit huis ging. 15 of 0 verhuisdozen vol. Dat is nu allemaal weg en voor het kind een grote curverbox. Gelukkig knutselde hij alleen onder dwang.
Orișa schreef:
07-06-2019 17:48
Nou, ik heb wel geleerd om net voor het kookpunt toch heel snel op te ruimen :proud:
Ja, dat wel, dat punt heeft ze idd nooit meer bereikt. :rofl:
Orișa schreef:
07-06-2019 17:50
Zo was mijn oma ook. Mijn moeder heeft daardoor ALLES bewaard en dat kreeg ik allemaal mee toen ik uit huis ging. 15 of 0 verhuisdozen vol. Dat is nu allemaal weg en voor het kind een grote curverbox. Gelukkig knutselde hij alleen onder dwang.
Ja, ik moet ook echt maat houden bij het bewaren, maar ik denk dat het lukt.
De laatste 10 jaar dat mijn moeder in haar hele grote huis woonde, ruimde ze voortdurend op. Elke keer als ik langskwam stonden er weer dozen die ik mee moest nemen want: ' Van jou en het moet weg'. Moeder had wat veel dochters en geloofde niet als ik zei dat dit echt niet van mij was maar van x. Hop meenemen! (naar mijn mini-flatje).
Toen ze naar het verzorgingstehuis ging was ik wel blij met die opruimactie! Geen troep meer, alleen nog meubels en noodzakelijke dingen om op te ruimen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jawlensky schreef:
07-06-2019 17:33
Ik zie dat ze die hier ook hebben, maar die is wel erg duur in vergelijking met ammoniak.
Klopt, maar is wel veel beter in combinatie met schilderwerk! En nu ook verkrijgbaar bij de action zag ik gisteren. Ik dacht een grote fles voor €3,50.
Wat een bizar slecht geschreven artikel:

https://www.viva.nl/samenwerking/4-vagi ... er-hebben/
GenieInABottle schreef:
07-06-2019 18:00
Klopt, maar is wel veel beter in combinatie met schilderwerk! En nu ook verkrijgbaar bij de action zag ik gisteren. Ik dacht een grote fles voor €3,50.
Staat het bij de schoonmaakmiddelen of bij de klusspullen?
Orișa schreef:
07-06-2019 18:00
Wat een bizar slecht geschreven artikel:

https://www.viva.nl/samenwerking/4-vagi ... er-hebben/

De reclame druipt nog harder dan de schaamlippen.
Star² schreef:
07-06-2019 18:02
De reclame druipt nog harder dan de schaamlippen.
Vind je?

:proud:
Orișa schreef:
07-06-2019 18:01
Volgens mij bij de klusspullen.
GenieInABottle schreef:
07-06-2019 18:08
Bedankt! Morgen even kijken, is dichterbij dan de Wibra en de hatelijke Jumbo.
Orișa schreef:
07-06-2019 18:01
Ik gok bij schoonmaak, maar niet alle actions hebben dezelfde inventaris.
GenieInABottle schreef:
07-06-2019 18:08
Oh. :rofl:
Okeeee, verwarring.

Nee hoor, loop er morgen even heen :D
Kia•Ora schreef:
07-06-2019 18:09
Ik gok bij schoonmaak, maar niet alle actions hebben dezelfde inventaris.
Ik was in een hele grote nieuwe, daar had je met jouw gok lang kunnen zoeken gok ik ;-)
GenieInABottle schreef:
07-06-2019 18:12
Ik was in een hele grote nieuwe, daar had je met jouw gok lang kunnen zoeken gok ik ;-)
Neuj, ik had gewoon een mensje in een action shirtje aan dat shirtje getrokken, foto laten zien en hen voor me laten zoeken. :A:
Maar Viva maakt nu reclame voor MacDonalds, Schimmelkuttenzalf, wat nog meer?
Zolang het maar geen combi wordt van McD's met schimmelkutten(zalf) vind ik het best.
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven