Cbd olie hond
vrijdag 7 juni 2019 om 22:19
Nee geen ervaring mee. Wel met glucosamine. Mijn hond kreeg op zijn 11de de diagnose en ook metacam maar tegelijk ben ik met glucosamine gestart en toen de metacam gaan afbouwen en uiteindelijk weggelaten. Hij is zonder pijn nog 18,5 geworden.
Nu heb ik sinds 3 maanden een 14 jarige hond ook met artrose en hem gelijk glucosamine gegeven. Hij zakt niet meer door zijn pootjes heen, loopt veel soepeler en wil weer met plezier buiten een rondje lopen ( vanwege z’n leeftijd loopt hij niet langer dan 15 min meer). Hij kan weer op de bank springen en is niet meer stijf als hij wakker wordt.
Cbd olie vind ik nogal bullshit trouwens. Mensen denken dat het overal voor werkt maar dat is helemaal niet zo. En sowieso werkt het ook niet pijnstillend en ook niet spierverslappend. Dan zou je THC olie moeten hebben.
Nu heb ik sinds 3 maanden een 14 jarige hond ook met artrose en hem gelijk glucosamine gegeven. Hij zakt niet meer door zijn pootjes heen, loopt veel soepeler en wil weer met plezier buiten een rondje lopen ( vanwege z’n leeftijd loopt hij niet langer dan 15 min meer). Hij kan weer op de bank springen en is niet meer stijf als hij wakker wordt.
Cbd olie vind ik nogal bullshit trouwens. Mensen denken dat het overal voor werkt maar dat is helemaal niet zo. En sowieso werkt het ook niet pijnstillend en ook niet spierverslappend. Dan zou je THC olie moeten hebben.
vrijdag 7 juni 2019 om 22:24
Welke glucosamine gebruik je?Whatsinaname1988 schreef: ↑07-06-2019 22:19Nee geen ervaring mee. Wel met glucosamine. Mijn hond kreeg op zijn 11de de diagnose en ook metacam maar tegelijk ben ik met glucosamine gestart en toen de metacam gaan afbouwen en uiteindelijk weggelaten. Hij is zonder pijn nog 18,5 geworden.
vrijdag 7 juni 2019 om 22:32
In het begin van de dierenarts zelf maar daarna gewoon van de kruidvat. Merk zo’n enorm verschil zowel bij mijn vorige hond als bij de hond die ik nu heb.
zaterdag 8 juni 2019 om 09:48
Heb je deze van Kruidvat eigen merk of van lucovitall? En mocht jij je verdiept hebben in de dosering, hoeveel geef je?Whatsinaname1988 schreef: ↑07-06-2019 22:32In het begin van de dierenarts zelf maar daarna gewoon van de kruidvat. Merk zo’n enorm verschil zowel bij mijn vorige hond als bij de hond die ik nu heb.
Ik geef nu groenlipmossel maar merk geen verschil.
zaterdag 8 juni 2019 om 10:26
Whatsinaname1988 schreef: ↑07-06-2019 22:19Nee geen ervaring mee. Wel met glucosamine. Mijn hond kreeg op zijn 11de de diagnose en ook metacam maar tegelijk ben ik met glucosamine gestart en toen de metacam gaan afbouwen en uiteindelijk weggelaten. Hij is zonder pijn nog 18,5 geworden.
Glucosamine werkt echt goed. Ik heb het ook aan mijn hond gegeven. Een jaar lang ongeveer, toen gestopt om te kijken hoe het ging en ook omdat ik dacht dat de Glucosamine op een gegeven moment niet meer zou helpen (immuun voor zou worden ofzo). Ik ben nu zo een 8 maanden geleden gestopt en de hond heeft (nog steeds) geen pijn. Terwijl voor de Glucasomine hij echt wel pijn had bij het nemen van een sprint. Dus hij geeft het wel aan en natuurlijk haal ik het dan weer gelijk maar vooralsnog loopt het allemaal weer gesmeerd lijkt het wel.
zaterdag 8 juni 2019 om 10:30
winkelfanaat schreef: ↑08-06-2019 09:48Heb je deze van Kruidvat eigen merk of van lucovitall? En mocht jij je verdiept hebben in de dosering, hoeveel geef je?
Ik geef nu groenlipmossel maar merk geen verschil.
Ik heb deze: https://www.vitstore.com/glucosamine-vo ... oCwOTw_wcB
Literfles is verkrijgbaar vanaf euro of 25 ongeveer.