Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juni 2019 om 16:42
Dat kun je aanvragen toch? Maar nogmaals, wie bepaalt of het grappig is en mag blijven staan?
nouschi wijzigde dit bericht op 08-06-2019 16:43
9.84% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 8 juni 2019 om 16:42
Ik vraag me vooral af waarom mensen de behoefte hebben om dit te melden.MotherEarth schreef: ↑08-06-2019 16:37Ik staf nooit behalve bij NAW of spam.
Neem aan dat men mansgenoeg is om zelf zijn/haar woordje te doen.
Vooral het staffen om iemand te "pakken" vind ik zo sneu gedrag ondanks dat ik ook best vind dat er hier rondlopen die weleens een toontje lager kunnen zingen.
We zijn toch geen kleuterschool hier.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 8 juni 2019 om 16:46
Wie bepaalt wat humor is en waarom zou wat ik niet grappig vind niet mogen blijven staan?
Een topic aanvragen heeft nog nooit gehoeven. Alleen een puppet moest vroeger en ook dat hoeft niet meer. Je mag tenslotte eindeloos veel nicks hebben.

zaterdag 8 juni 2019 om 16:48
zaterdag 8 juni 2019 om 16:52
Beste the_Wicked_Witch,the_Wicked_Witch schreef: ↑08-06-2019 16:31Wat is er off topic aan mijn vraag over jullie manier van communiceren? Lijkt me juist een vraag voor het modtopic eigenlijk. Ik begreep onlangs van jullie dat feedback op prijs werd gesteld?
Feedback wordt zeker op prijs gesteld, maar dan wel graag via de mail.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

zaterdag 8 juni 2019 om 16:54
Dus als ik een grapje wil maken moet ik eerst de CM een mail sturen waarin ik begeleid door een uitgebreide toelichting toestemming vraag voor mijn grapje en dan gaat de CM beoordelen of mijn grapje wel leuk genoeg is voor het forum en daar gaat dan een week overheen als ik überhaupt al antwoord krijg en bij een positieve beslissing van HM de CM mag ik dan mijn grapje plaatsen.
Ik vind het wel grappig eigenlijk, ik denk dat ik het eens ga uitproberen.
Ik vind het wel grappig eigenlijk, ik denk dat ik het eens ga uitproberen.
zaterdag 8 juni 2019 om 16:56
Ik bedoelde een puppet en dan kwam er uiteraard een topic. Geen idee of het niet meer zo werkt. Meerdere nicks kon toen ook al natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 8 juni 2019 om 17:05
Blijkbaar mag jij dat niet.MotherEarth schreef: ↑08-06-2019 16:53Omdat het mijn mening is.
Is een forum er niet om je meningen te kunnen verkondigen o.a ?

zaterdag 8 juni 2019 om 17:09
Alleen in deze context niet.MotherEarth schreef: ↑08-06-2019 17:09Tuurlijk mag ik dat.
Weet zeker dat Solo het daarmee eens is.
zaterdag 8 juni 2019 om 17:12
Nee hoor, ook staffen en bannen gebeurt op de man, en nu hebben ze Orisa al een poosje in beeld.Pipistrello schreef: ↑08-06-2019 17:09Ojee, Orisa kijk je uit op het modtopic. Je bent weer gewist.
Is er soms net een wisseling van diensten geweest? WW is verplaatst en Orisa gegumd. Lekker consequent beleid enzo.
There is always something happening, and it's usually right now

zaterdag 8 juni 2019 om 17:13
Zou maar zo kunnen. Schooljaar is over dus wellicht ook de stageperiode.Pipistrello schreef: ↑08-06-2019 17:09Ojee, Orisa kijk je uit op het modtopic. Je bent weer gewist.
Is er soms net een wisseling van diensten geweest? WW is verplaatst en Orisa gegumd. Lekker consequent beleid enzo.
Geen bijzonderheden
zaterdag 8 juni 2019 om 17:16
Je meldt iets over je gedrag.MotherEarth schreef: ↑08-06-2019 16:53Omdat het mijn mening is.
Is een forum er niet om je meningen te kunnen verkondigen o.a ?
En iedereen die iets over het eigen stafgedrag meldt, meldt hetzelfde: 'ik staf nooit, alleen spam en NAW'.
En dan vraag ik me af waar die behoefte toch vandaan komt om te melden dat jij dus niet zo'n sneaky staffende banaannaaierT bent.
De sneaky staffende banaannaaierTs melden zich niet.
En degenen die het staffen een prima optie vinden worden in posts zoals de jouwe meteen even weggezet als kleuterachtig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 8 juni 2019 om 17:17
Nou zeg, heb je het gewoon door. Damn.MotherEarth schreef: ↑08-06-2019 17:12Jawel hoor, let maar op.
( ik trap niet in wat jij aan het doen bent Blaise)