Napraattopic deel 112

21-05-2019 18:23 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
08-06-2019 18:50
Ik ga even gehaktballen, Griekse salade en stokbrood met aioli eten. Tot zo maar weer 😅
blaise the lord
S-Meds schreef:
08-06-2019 18:57
blaise the lord
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
missie_m schreef:
08-06-2019 18:47
Beste moderator, Ik wil niemand staffen en ik ga niemand staffen, ik wil alleen dat anderen ook een zelfde kans krijgen. Een nieuwe nick, een nieuwe kans. Toch? En dat is aan u. Ik vind dat bannen voor simpele dingen sowieso niet van deze tijd.
Met vriendelijke groet.
mod check dan ook even de accounts die op missie’s IP staan, ze wil immers dat iedereen dezelfde kans krijgt.
doornroosje9 schreef:
08-06-2019 17:57
Dit is pestgedrag hoor, je maakt het iemand onmogelijk om te forummen zo. Toen niemand wist wie Orisa was, werd ze niet gestaft, dat zegt toch genoeg?
Ik weet niet wie ze was, maar ben van mening dat de dingen zij post niet altijd even fijn overkomen (op mij niet, laat ik het bij mezelf houden)...
Ik heb haar niet gestaft, maar zou dit in principe wel doen als iets te ver gaat.
Dat er mensen zijn die anderen steeds staffen, daar zal wel een reden voor zijn. En als je gestaft bent, wordt het toch eerst nog gewoon beoordeeld door de Mods?
Blaise* schreef:
08-06-2019 18:16
Nu helemaal. Ik schijn het gedaan te hebben.

Laat dat schijn maar weg. Ik ben er vrij zeker van dat jij staffend achter je toetsenbordje zit.
Nog niet alles gelezen want moet nu al braken!

Kan die Blaise met of zonder ster weg?
Marigold1986 schreef:
08-06-2019 18:59
En als je gestaft bent, wordt het toch eerst nog gewoon beoordeeld door de Mods?
Je hoeft in dit topic niet heel ver terug te lezen om te zien dat Orisa vingertikken van de mods krijgt terwijl anderen die hetzelfde doen (en dat komen melden, de mods op hun vreemde gedrag komen wijzen) die vingertikken niet krijgen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lijfstraffen zouden ze aan die banaannaaiers moeten geven. Wat hebben die het forum verkloot zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
the_Wicked_Witch schreef:
08-06-2019 19:02
Laat dat schijn maar weg. Ik ben er vrij zeker van dat jij staffend achter je toetsenbordje zit.
Tuurlijk. Nog zo'n schaap.
Stel je voor dat iemand voor zichzelf denkt.
missie_m schreef:
Is Orisa wel gestaft? Want je zit anderen verdacht te maken terwijl het misschien door de moderator zelf is beoordeelt.
Ach Missie, dit geloof je zelf toch niet? De mods lezen echt niet mee hoor, die moeten gewoon stafjes beoordelen en mails beantwoorden.
Life is short. Eat dessert first.
blijfgewoonbianca schreef:
08-06-2019 19:04
Lijfstraffen zouden ze aan die banaannaaiers moeten geven. Wat hebben die het forum verkloot zeg.
kom op, we zetten onze kunstgebitten er in
broekrok schreef:
08-06-2019 19:03

Stel je niet zo ongelooflijk aan.
Marigold1986 schreef:
08-06-2019 18:59
Ik weet niet wie ze was, maar ben van mening dat de dingen zij post niet altijd even fijn overkomen (op mij niet, laat ik het bij mezelf houden)...
Ik heb haar niet gestaft, maar zou dit in principe wel doen als iets te ver gaat.
Dat er mensen zijn die anderen steeds staffen, daar zal wel een reden voor zijn. En als je gestaft bent, wordt het toch eerst nog gewoon beoordeeld door de Mods?
Een reden is er zeker. Het is Orisa. Dat is al genoeg. En ik weet dat ze vaak op het randje post hoor, maar sommige bans zijn belachelijk.
broekrok schreef:
08-06-2019 19:03

Nounou, #doeslief.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
blijfgewoonbianca schreef:
08-06-2019 19:04

Wat ik al zei, het staffen zou helemaal afgeschaft moeten worden. Snap niet dat zo'n CM ( die daar blijkbaar voor geleerd heeft) dat niet snapt.
S-Meds schreef:
08-06-2019 18:42
uiteindelijk zijn we allemaal mod over ons eigen leven

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Blaise* schreef:
08-06-2019 19:05
Als je voor jezelf wil denken moet je naar Fok, of Bokt.
Op Viva doen we daar niet aan.

David Dunning
Ondanks alles moet ik wel lachen om Blaise.
Het geeft weer wat reuring.
missie_m schreef:
Is Orisa wel gestaft? Want je zit anderen verdacht te maken terwijl het misschien door de moderator zelf is beoordeelt.
Als je nou zo fijn meeleest op Napraat had je daar ook gelezen kunnen hebben dat de betreffende post van Orisa idd gestaft is.

David Dunning
08-06-2019 19:09
Wat ik al zei, het staffen zou helemaal afgeschaft moeten worden. Snap niet dat zo'n CM ( die daar blijkbaar voor geleerd heeft) dat niet snapt.
Teveel werk, dan moeten ze gaan meelezen. Nu is het makkelijk.
En waren daar niet velen naar op zoek ?
MotherEarth schreef:
08-06-2019 19:12

Vind je? Ik vind het alleen maar zuur en kinderachtig, zuigen met het halve forum op de negeer.
MotherEarth schreef:
08-06-2019 19:12
Jullie passen wel bij elkaar.

David Dunning
Blaise* schreef:
08-06-2019 19:05
Gelukkig hebben we jou nog.
08-06-2019 19:09

Uh-huh. :sarcastic:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven