NIET-groepje
maandag 30 maart 2009 om 22:13
Haaaai,
heb ook mn belastingformulier ingevuld én al op de bus gedaan ook zelfs. Doe ik noooooit op tijd.
Goede vriendin+vriend van ons hebben een dochtertje gekregen, heb vanmiddag zo'n Lief! t-shirtje gekocht, knalrood.
Verder weinig te melden eigenlijk.
O ja, al mijn behaalde punten zijn op een rijtje gezet, klopte nog niet helemaal: moet toch nog een vak tentamen doen voor mijn BA diploma, 23 april. Stom vak, Griekse taalkunde.
Wel leuk, ik had 5 punten voor een mastervak al behaald, die zijn dus wel al binnen.
Pilous, lekker, in bikini!
Verbrande koplampen zijn idd pijnlijk. Billen ook trouwens.
heb ook mn belastingformulier ingevuld én al op de bus gedaan ook zelfs. Doe ik noooooit op tijd.
Goede vriendin+vriend van ons hebben een dochtertje gekregen, heb vanmiddag zo'n Lief! t-shirtje gekocht, knalrood.
Verder weinig te melden eigenlijk.
O ja, al mijn behaalde punten zijn op een rijtje gezet, klopte nog niet helemaal: moet toch nog een vak tentamen doen voor mijn BA diploma, 23 april. Stom vak, Griekse taalkunde.
Wel leuk, ik had 5 punten voor een mastervak al behaald, die zijn dus wel al binnen.
Pilous, lekker, in bikini!
Verbrande koplampen zijn idd pijnlijk. Billen ook trouwens.
anoniem_21016 wijzigde dit bericht op 30-03-2009 22:14
Reden: typ ik toch zomaar me ipv mijn... schaam schaam
Reden: typ ik toch zomaar me ipv mijn... schaam schaam
% gewijzigd
Everytime you make a typo, the errorists win.
dinsdag 31 maart 2009 om 07:23
Moge Ladies.
Mijn belasting was vorige week of die week daarvoor al de deur uit. Ik was lekker op tijd. Of tenminste, diegene die het voor mij invuld. Altijd weer fijn als die klussen gedaan zijn.
Schiet lekker op Roos je jurk. Ben benieuwd. Ja ik heb plaatje wel gezien maar hoe het bij jou staat.
Veel plezier vandaag Ploes en Kikkertje!!!!
Mijn belasting was vorige week of die week daarvoor al de deur uit. Ik was lekker op tijd. Of tenminste, diegene die het voor mij invuld. Altijd weer fijn als die klussen gedaan zijn.
Schiet lekker op Roos je jurk. Ben benieuwd. Ja ik heb plaatje wel gezien maar hoe het bij jou staat.
Veel plezier vandaag Ploes en Kikkertje!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 maart 2009 om 08:58
meurning.
mijn to do lijstje voor vandaag:
haarverf halen, er zit nu een paar knalpaarse stukken in en het oranje vloekt
plastic en glas wegbrengen naar container
op het werk wat dingen ophalen
afwassen
bij collega eten
k werd trouwens vannacht wakker van een heel eng mauwtje van ziggy, ik kijken, lag hij volgens mij te dromen ofzo...te schattig!
mijn to do lijstje voor vandaag:
haarverf halen, er zit nu een paar knalpaarse stukken in en het oranje vloekt
plastic en glas wegbrengen naar container
op het werk wat dingen ophalen
afwassen
bij collega eten
k werd trouwens vannacht wakker van een heel eng mauwtje van ziggy, ik kijken, lag hij volgens mij te dromen ofzo...te schattig!
dinsdag 31 maart 2009 om 09:38