NIET-groepje
dinsdag 31 maart 2009 om 18:50
Hahahahah, Age, ik probeer die grijns eraf te krijgen want het is toch "niet zo belangrijk" en bijzonder forummer van de maand. Yam en jij zijn mij al voor gegaan. Maar wat vind ik het stiekum leuk. Ben in de afgelopen jaren wel vaker genomineerd maar terecht niet geworden. Er zijn zoveel leuke forummers hier op het forum. Maar ik vind het toch wel heel erg leuk, ook mijn foto van mijn eten staat nu bij de blog. Helemaal leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 maart 2009 om 19:05
Mleen, supergefeliciflatski! Mag ook wel dat je beloond wordt voor je noeste arbeid op Eten. (overschaduwt kennelijk al je liefdevolle posts of onverwachte geinponem maar goed).
Ik ben Toos Werkeloos met ingang van morgen. Mag nog 1 week hopen op het goede woordje dat iemand voor me probeert te doen maar niemand geeft me ook maar een sprankje hoop (en dat contract dat ik vandaag ter ondertekening kreeg ook al niet).
Ik ben Toos Werkeloos met ingang van morgen. Mag nog 1 week hopen op het goede woordje dat iemand voor me probeert te doen maar niemand geeft me ook maar een sprankje hoop (en dat contract dat ik vandaag ter ondertekening kreeg ook al niet).
dinsdag 31 maart 2009 om 19:13
Itsie, ik hoorde ergens in de loop van maart dat de contractverlenging die ik zou krijgen maar drie maanden was.
Ze zijn bij ons niet zo snel met het opmaken van contracten.
Op dit moment wordt het er op gegooid dat ik ongekwalificeerd ben voor dit project. Mijn direct leidinggevende is het totaal niet eens met deze beslissing maar heeft niks te beslissen.
Nu nog een weekje wachten wat haar leidinggevende eventueel nog voor elkaar kan krijgen.
Ze zijn bij ons niet zo snel met het opmaken van contracten.
Op dit moment wordt het er op gegooid dat ik ongekwalificeerd ben voor dit project. Mijn direct leidinggevende is het totaal niet eens met deze beslissing maar heeft niks te beslissen.
Nu nog een weekje wachten wat haar leidinggevende eventueel nog voor elkaar kan krijgen.
dinsdag 31 maart 2009 om 19:31
dinsdag 31 maart 2009 om 19:34