Verboden Liefde

10-06-2019 11:28 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hier komt mijn verhaal . Ben benieuwd wat jullie reacties zijn.
Ik hoop dat niemand haat gaat zaaien. Ik weet dat ik fout bezig ben dit wil ik wel
eerst aangeven voordat ik ga beginnen met mijn verhaal. Ik heb meer dan 4 jaar een relatie. Hij heeft nog een ander vriendin hier kwam ik 2 jaar later achter. Naar zijn zeggen heeft hij het uitgemaakt.

Ik dacht okey daar kan ik mee leven.

Ben ik een keer onverwachts bij hem langs geweest. Maar wat zie ik. Ik zie een meid zitten op de bank bij hem. Ik reed gelijk terug naar huis. Hij kwam achter mij aan. Ik had allang mijn sigaretje opgestoken en negeerde hem. Hij begon te praten en ik huilen. Knuffelden we elkaar hij heeft zijn excuses aangeboden. Daarna hebben we het er niet over gehad.

Maanden later was hij werkloos kon hij zijn huur niet betalen en vraagt mij om hulp. Ik heb hem verteld dat hij die meid moest gaan opbellen. En ja, die meid heeft zijn huur betaald. ( Hij heeft mij zijn rekeningnummer laten zien. Dat meisje heeft namelijk bedragen naar hem overgemaakt.) Financieel zat hij helemaal niet goed. Is hij gaan samenwonen met die meid. Komt hij mij vertellen dat die meid veel van hem houdt dat hij daarom haar niet kan verlaten omdat ze ook veel voor hem heeft gedaan en ik in tegenstelling dat niet doe.

Ik heb hem verteld dat ik blij voor hem ben dat hij zo een idioot heeft gevonden en het mij helemaal niks uitmaakt.

Paar maandjes later wilt ze hem niet in huis omdat hij vreemdgaat en het niet klikt. Maar die feestje gaat niet door voor haar want ze is zwanger. Terwijl hij nog steeds contact met mij heeft is hij samen met haar. Maar als ze bevallen is wilt hij weg bij haar. Ik weet dat hij dat absoluut niet zou doen. Ik zou zelf niet willen dat er een kindje op de aarde komt waarbij de ouders niet samen zijn. Dit heb ik hem ook wel verteld.

We blijven vrienden en laten we het hierbij. Stiekem wil ik hem toch voor mezelf hebben.
(6) :facepalm: :whistle:
anoniem_381133 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 11:33
3.57% gewijzigd
Deze man kan je toch gewoon kopen ?
Niet geschoten is altijd mis
AskWendy schreef:
10-06-2019 12:11
Slecht verhaal, ik zou maar geen carrière als schrijfster ambiëren.
Vertel jij eens een verhaal kan ik het leren van jou.
Bitje93 schreef:
10-06-2019 12:13
Deze man kan je toch gewoon kopen ?
Heb je helemaal gelijk in maar ik wil geen man kopen laat anderen het maar doen.
Ik maak er wel gebruik van....
anoniem_381133 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 12:46
7.58% gewijzigd
Die meid klinkt zo denegerend naar haar, alsof zij er iets aan kan doen dat hij zijn piemel in elk gaatje duwt.
yourlocalhero schreef:
10-06-2019 12:21
Die meid klinkt zo denegerend naar haar, alsof zij er iets aan kan doen dat hij zijn piemel in elk gaatje duwt.
Hoe bedoel je?
Volgens mij wilde je dit in het minnaar topic plaatsen, maar heb je je bedacht, waarom?
Je wilt hem voor jezelf schrijf je, nou meid dan kun je lang wachten. Zelfs als hij haar verlaat voor jou zul je hem niet voor jezelf hebben.
Die zal altijd een meid voor erbij hebben.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Heb je nou zo een achterstand om niet in te zien dat je gewoon heel idioot bezig bent? Val je op droevige mannen? Je hebt hersens gekregen gebruik ze...

Er zijn veel leukere mannen met een betere achtergrond die wel betrouwbaar zijn....
Heel romantisch.
Stop met roken en ga wat doen aan je eigenwaarde zou mijn advies zijn.
Als dit verhaal echt is dan...dan....dan ben ik blij dat ik mijn kinderen heb opgevoed met betere normen en waarden dan TO.

Dit moet gewoon nep zijn....
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 12:28
Hoe bedoel je?
Lees je verhaal nog eens?
En waarom wil je een voetveeg zijn?
PatatasBravas schreef:
10-06-2019 11:40
:love: Wat een prachtig verhaal!

Waar vind ik zo'n man?
:rofl:
Verboden liefde. Welke liefde? Waar dan?
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 11:49
Dat soort mensen zitten er altijd tussen. Maar niet in dit verhaal.
Ik zou echt niet een kind baren om een man bij me te houden.
Nee, jij doet weer andere dingen om die vent-met-de-gouden-piemel bij je te houden.
nerdopviva schreef:
10-06-2019 11:58
Maar je gaat wel om met een man die een kind krijgt en met wie je meer wil. Hoe netjes is dat? Denk je ook nog aan dat kind of gaat het alleen om jezelf?
Dit!!

Opzouten bij dat gezin TO.
Leuk topic. Beetje Roos2019 en KandijSuiker gehalte.
Typisch, die voortplantingsdrang van in de oertijd flakkert wel nog eens op in een marginale setting.

Loop weg nu je zelf nog niet zwanger bent.
Beste haat zaaiers wees volwassen. Je kan je mening geven daar heb ik respect voor.
Maar dat alle anderen dat bepaal ikzelf. Iemand had het hier over een gouden piemel. Nou die heb ik nooit gezien blijkbaar diegene wel.
minnimouse schreef:
10-06-2019 13:27
Nee, jij doet weer andere dingen om die vent-met-de-gouden-piemel bij je te houden.
Geloof me ik doe niks om hem bij me te houden :rofl:
yourlocalhero schreef:
10-06-2019 13:25
Lees je verhaal nog eens?
En waarom wil je een voetveeg zijn?
Ik wil geen voetveeg zijn dat is hero.
Maar als die meid niet zwanger was waren we samen.
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:03
Beste haat zaaiers wees volwassen. Je kan je mening geven daar heb ik respect voor.
Maar dat alle anderen dat bepaal ikzelf. Iemand had het hier over een gouden piemel. Nou die heb ik nooit gezien blijkbaar diegene wel.
Maar wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:05
Geloof me ik doe niks om hem bij me te houden :rofl:

Ach kom. Jullie hebben een relatie (gehad?), jullie blijven vrienden, jullie hebben regelmatig contact en jij wil meer met hem. Als je écht niets meer met hem wil en hem gewoon vader van zijn kind wil laten zijn, verbreek je alle contact met hem.
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:07
Dan zou je samen zijn met een klootzak die blijft vreemdgaan? Vind je dat niet een beetje raar?
Life is short. Eat dessert first.
ingewikkeldd schreef:
10-06-2019 14:07
tuurlijk en dan had hij inmiddels weer een andere meid voor erbij.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven