Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Chicaatje, haai!

Meid, wat heb je toch een geluk met het weer, heb je echt goed getimed! En lekker uitslapen hoor, al heb je de hele dag een slome bui... lekker doen, kan jou het schelen!

Hoe gaat het inmiddels met je man; heeft die al stress voor wat komen gaat, of is hij de rust zelve? Heeft hij zijn mobiel 24/7 paraat zodat je kunt bellen?

Nog steeds zo'n gek idee... met pasen zijn jullie misschien wel met z'n drietjes!

Heb je nu nog helemaal geen striemen op je buik? Wat goed! Wanneer ben je begonnen met smeren, en doe je dan "gewoon" bodylotion, of van die speciale creme?

Krijgen we trouwens nog een last-minute buikfoto?? Lijkt me gááf!!
Hai Chiek,

Nee, nog geen striemen inderdaad. Ben gelijk begonnen met smeren eigenlijk. Vanaf de positieve test 's ochtends en 's avonds. Met die BBB creme van VSM. Maar die hielp toch niet zo goed, want ik kreeg toch striemen op mijn borsten. Hoop dat die weer wegtrekken. Nu heb ik olie van Weleda. Die heeft een hele lijn voor als je zwanger bent. Die is erg lekker. Weet niet of deze nu beter is hoor, maar goed..

Manlief is wel een beetje zenuwachtig. Maar het gaat wel. In de eerste week was hij veel nerveuser. Toen was het elke keer dat ik belde: En, is het al zover??!!

Ik belde toen 1 keer 's ochtends om te vragen of hij zijn mobiel wel mee zou nemen in de sportschool die avond. En 's middags belde ik hem met een echte reden. Toen was ie dus heel gestresst en dacht dat het echt al zover was. Was echt lief. Heb echt zo gelachen. Slecht van mij he?

En dat we straks met zijn drieen zijn, dat vind ik dus nog steeds zo onwerkelijk.
Jij bent inderdaad slecht!

Het is misschien nu nog steeds heel onwerkelijk, maar één dezer dagen is het toch écht zover! Ben benieuwd hoe hij eruit zal zien, halfbloedkindjes zijn altijd heel mooi (die hoor ik ook dagelijks, en vind dat heel irritant om te horen, en nu doe ik hetzelfde bij jou..oeps )

In de categorie genante dingen heb ik er weer eentje: Het is toch normaal om veel afscheiding te hebben? Mijn god, het is dat ik al zwanger ben, maar het lijkt precies op die je-zit-in-je-vruchtbare-periode slijm...blegh Vraag me ook af waar het vandaan komt, mijn baarmoeder zit nu toch dicht?
Heb ik ook hoor Chiek. Nog steeds! Eerst was het omdat de boel als je zwanger wordt vanbinnen wordt schoongemaakt, maar zijn ze daar onderhand niet mee klaar? Soms denk ik wel eens dat ik vruchtwater verlies, zo erg is het dan. Ach ja, als dat nou het ergste is. Ben allang blij dat ik na die ene keer niet meer hoefde te kotsen en dat ik nog niet ben aangekomen.
Hai meisjes...

Wat een heerlijk weer he? Oh ik heb een vrije vrijdagmiddag gepland staan voor mezelf hoor...mijn directe baas is toch op vakantie...

Sproet...allereerst nog even wegzwijmelen bij je vriendinnenverhaal hoor. Wat ontzettend leuk om zo verrast te worden en die lieve woorden van je man-to-be...het is al aftellen zeg!

Bengal...gefeliciteerd!!! Inderdaad ga je nog wat leuks doen en heb je al cadeautjes gehad?

Pientje-lief...meid je klinkt als een Way the go! Dat heb je ook echt wel verdiend! En nu dus op zoek naar je pre-paas-ei

Mientje...fijn dat je je weer beter voelt! En dat deed ik ook altijd...leren in de vensterbank in het zonnetje...en of dat scheelt!

Duft...wat een relaxte bevalling (voor zover het relaxt kan zijn, maar je begrijpt wat ik bedoel)...mijn moeder heeft ruim 24 uur over haar bevalling van mij gedaan...Ik weet niet of dat representatief kan zijn voor mijn eigen bevalling, maar anders staat me nog wat te wachten Ik heb trouwens al wel twee keer gedroomd dat ik moet bevallen...Ondanks dat ik het wel eng vindt, ben ik toch ook wel benieuwd. Vooral naar het resultaat

Kom je snel vertellen hoe je pretecho is geweest?

Chiek...weer echo vandaag toch? En wat leuk dat je voor kleding gaat shoppen! Bij mij kun je er echt niet meer omheen...lijkt well of mijn buik nu echt begint te groeien...

Oh enne jou -vraag...ik heb dat ook nog steeds hoor

Caatje...waaahhhh het is ook echt zo spannend voor jullie! Ik ben zo benieuwd! Geniet nog even lekker van het zonnetje...

Ehm...ik zal nog even kijken of dat ik wat vergeten ben...
Oh ja volgens mij ben ik nu een kilo of 5/6 aangekomen...netjes toch? Waarvan in ieder geval 1 kilo van afgelopen week Ik probeer nu dus meer gezond te snoepen...heb net keurig een bakje druifjes op...want alles leuk en aardig, maar ik wil natuurlijk wel mijn oude figuur terug...(met het liefst wat grotere tieten als ik dan toch een voorkeur mag uitspreken )
Zie je wel dat ik de helft vergeet...

South hoe is het nu i.v.m. je werk? Ik hoop dat het je niet al te veel zorgen baart...En je bent nu dus ongeveer 26 weken?

DD jeetje wat een ellende met je rug, ik hoop dat je je snel beter voelt, want dit is ook niets! Hoe is het trouwens met de misselijkheid? Is dat al aan het minderen...

Luusje...wat fijn dat je bekkenpijn even wat minder is de laatste paar dagen! Hopen dat het zo blijft!
Laal, ik wil ook jouw oude figuur terug. Met mijn eigen borsten, als ik mag kiezen. Al zal ik er dan wel uitzien als Pamela Anderson...
quote:Minie86 schreef op 31 maart 2009 @ 13:33:

Soms denk ik wel eens dat ik vruchtwater verlies, zo erg is het dan. Is het zo waterig dan? Ik heb meer van die klodders

Mensen die zitten te lunchen: Eet smakelijk!

Lalie, ik vind 5/6 kilo helemaal niet zoveel hoor! Je bent ontzettend slank, dus dan kom je (volgens mijn vk) in verhouding meer aan dan als je steviger bent. In de eerste helft van de zwangerschap (ook weer volgens mijn vk) krijg je een extra vetlaagje, dat kost je 3 á 4 kilo. Mensen die dat laagje al hebben (zoals ik ) komen in het begin dus niet of nauwelijks aan, maar jij dus wel. Zou me er niet te druk om maken hoor! Gezond eten is natuurlijk altijd beter, maar iets lekkers mag heus ook wel.
quote:Minie86 schreef op 31 maart 2009 @ 13:51:

Laal, ik wil ook jouw oude figuur terug. Met mijn eigen borsten, als ik mag kiezen. Al zal ik er dan wel uitzien als Pamela Anderson...Ik wil ook Laals figuur, maar dan niet met mijn eigen tilorertits hoor, dan val ik constant voorover Doe me maar gewoon helemaal laals lichaam!
Hey, die afscheiding jaaaa...nu jullie erover beginnen! Ik dacht eerst dat ik steeds wat urine verloor! maar het is abnormaal veel geworden bij mij de laatste 4 weken! Vind het nu wel echt te gortig worden.

Enne Laal, netjes hoor 5 a 6 kilo! We schelen 2 weken maar ik ben inmiddels 10 kilo precies aangekomen! Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel wat meer begin te snoepen. Dus vanaf gisteren het voorgenomen om snoep en ander calorie rijke dingen te laten staan (appelgebak, slagroom, tompoucen, chocolade etc) en vaker normaal te gaan eten (aardappelen, groente en vlees) ipv afhaal, www.thuisbezorgd.nl en sausjes uit zakjes.
Jullie mogen een beetje van mijn lijf, als ik dan in ieder geval tiet van jullie mag Heb normaal gesproken een kleine B, nu weet ik het even niet...maar BH zit te strak, dus zal iets meer zijn. En ik zou een volle B of een kleine C het mooiste vinden...maar ja je moet wat te dromen overhouden

Zelf vind ik die 5 a 6 kilo ook netjes hoor...dus ik zal nu wel echt een groeiperiode ingaan...ik loop ook constant en overal te snaaien...en dorst dat ik heb! Maar ja, ik snaai wel ongezond...dus als ik nu trek krijg, dan probeer ik fruit te pakken i.p.v. chips, koekjes, grote koeken, chocolade, snoepjes, kaaskoekjes en andere zooi...Lang leve de druiven!
quote:Lalie schreef op 31 maart 2009 @ 15:15:

Jullie mogen een beetje van mijn lijf, als ik dan in ieder geval tiet van jullie mag Ik ben de lulligste niet, tuuuuuuuuurlijk mag jij een beetje tiet van mij, cupje doen dan? Ga jij van B naar C, en ik van D naar C, zijn we allebei happy!
quote:chica1978 schreef op 31 maart 2009 @ 15:19:

[...]

Ik ben de lulligste niet, tuuuuuuuuurlijk mag jij een beetje tiet van mij, cupje doen dan? Ga jij van B naar C, en ik van D naar C, zijn we allebei happy! Niets meer aan doen...zou helemaal goed zijn!
Ja maar! Neem dan ook wat van mij, ga ik van een F naar een E, maar heb jij wel een D ineens...
Nee Mien! Je schrijft hierboven dat je het liefst je eigen tieten wil behouden...maar goed ik ben ook de lulligste niet...dan neem ik in ieder geval wel een halve cup van jou...dan heb ik een een grote C
Helaas minie, de deal tussen laal en mij is al rond...je zult je tiet overschot aan een ander moeten geven

Misschien heeft pien wel interesse?
Alhoewel..... als we nou allebei een B tje overhouden, geven we al het andere aan laal.... heeft ze opeens G! Dat zou ik weleens willen zien!
Ik vond Laal's lijf met een D wel heet. Dus dan doe ik dat, geef ik een halve cup aan Laal en anderhalf aan Pien, hebben zij ook weer even grote borsten. Klinkt goed.
Hallo...een G? Heb je nog geen last van je bekken en rug, dan krijg je het zo wel

Ik krijg net trouwens de "wij j*onge oud*ers" op de mat. Gratis en voor niets...even een bonnetje invullen bij de Pr*natal.
quote:Minie86 schreef op 31 maart 2009 @ 16:08:

Ik vond Laal's lijf met een D wel heet. Dus dan doe ik dat, geef ik een halve cup aan Laal en anderhalf aan Pien, hebben zij ook weer even grote borsten. Klinkt goed.Jaaaaaahhhhh Pien, dan lopen wij
Als we dan toch laal gaan verbouwen , kunnen we net zo goed all the way gaan, vind je niet? Ik heb nog in de aanbieding:

Flink stel heupen, buikje met speklaagje, bovenarmen met kleine kipfiletjes en iets te bolle wangen.... mag allemaal weg voor een bodemprijsje!
Wat zijn we toch een sociaal stel meiden zo allemaal bij elkaar Straks allemaal dezelfde look down-under met dank aan onze mannen, tieten even groot... als ik jullie toch niet had!
quote:Lalie schreef op 31 maart 2009 @ 16:09:

Ik krijg net trouwens de "wij j*onge oud*ers" op de mat. Gratis en voor niets...even een bonnetje invullen bij de Pr*natal.Leuk! Kijk eens op babydoos.proefpakket.nl , kun je allerlei dozen aanvragen
Ja, ik krijg als het goed is ook twee dozen met spul...een tijdens de zwangerschap en een na de geboorte...

Heb net trouwens nog even de kinderopvang gebeld hoe het er voor staat. De vooruitzichten voor de nieuwe groep zijn goed. Onze baby staat voor de nieuwe groep ingeschreven en als die in september/oktober van start gaat dan kan mini in november zo mee...Dat zou een opluchting zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven