Chernobyl kijken zonder digitale tv?

11-06-2019 16:43 45 berichten
Ik lees veel goede recensies over de serie Chernobyl. Nu kan je die in Nederland kijken via ziggo xl. Ik wil best één maand betalen zodat ik die serie kan kijken, maar kennelijk werkt dit abonnement alleen als je digitale tv van ziggo hebt? En dat heb ik niet, sterker nog ik bezit überhaupt geen tv. Wie weet of het ook mogelijk is om deze serie op een of andere manier op mijn laptop te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Sekeeg schreef:
11-06-2019 16:48
Ik kijk m'n serietjes en films altijd op solarmoviez.ru. Je krijgt wel een paar van die pop-up reclames maar in principe werkt die site hetzelfde als YouTube. Als je een gedetailleerde uitleg wilt, kan ik je zelfs helpen om Nederlandse ondertitel in te stellen. Lijkt allemaal heel moeilijk maar is het niet als je eenmaal weet hoe het moet.
En dan heb je daarna een geïnfecteerde computer?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jawlensky schreef:
11-06-2019 17:10
https://www1.swatchseries.to/serie/chernobyl


Hier werken bij mij Streamplay en vidlox altijd goed (uit de lijst per aflevering)
Dit doet t, thx!
Pinda-Kaas schreef:
11-06-2019 18:33
en dan? daar draaien ze m op elke willekeurige straathoek, of...?
:rofl:
ClumsyNinja schreef:
11-06-2019 23:33
Dit doet t, thx!

Veel kijkplezier. Het is echt een indrukwekkende serie.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
11-06-2019 16:55
wij kijken t nu ook illegaal. Ik ben er geen voorstander van maar anders is het blijkbaar onmogelijk
Dan kan je ook wel zeggen dat je een dure TV gaat jatten omdat er geen andere mogelijkheid is om het op een betaalbare manier te krijgen.
Het is nu gewoon tegen betaling beschikbaar via Ziggo/HBO, en als je even wacht komt er ook wel een DVD box. Geen enkele reden dus om te jatten.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
12-06-2019 08:41
Dan kan je ook wel zeggen dat je een dure TV gaat jatten omdat er geen andere mogelijkheid is om het op een betaalbare manier te krijgen.
Het is nu gewoon tegen betaling beschikbaar via Ziggo/HBO, en als je even wacht komt er ook wel een DVD box. Geen enkele reden dus om te jatten.
Ik denk dat je er gerust vanuit mag gaan dat menig mens zich geen hol aantrekt of het downloaden (cq streamen) 'jatten' is of niet.
Daar mag je gerust een mening over hebben maar het zal niet veel doen.

Ken je de oude reklame nog van: "You wouldn't download a car!"
Ja echt wel, mits dat kon.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
12-06-2019 08:41
Dan kan je ook wel zeggen dat je een dure TV gaat jatten omdat er geen andere mogelijkheid is om het op een betaalbare manier te krijgen.
Het is nu gewoon tegen betaling beschikbaar via Ziggo/HBO, en als je even wacht komt er ook wel een DVD box. Geen enkele reden dus om te jatten.
ik heb ziggo en heb daar het XL abonnement willen afsluiten zodat we het tegen betaling konden kijken en dat werd me geweigerd zoals ik al 2 of 3 keer in dit topic heb gepost (en wat ook TO's probleem was/is)
verder hebben we netflix en videoland en spotify abonnementen
ik betaal het liefst voor alles, maar met de achterlijke concurrentiestrijd op basis van exclusiviteitscontracten houdt het een keer op
als HBO zelf in nederland hun diensten zou aanbieden zouden we dat allang hebben gedaan
Donderdag 13 juni 2019 |
Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

12 °C
12 km (2)
555,85
TV gids
0 live

Belgische zender Canvas gaat populaire serie Chernobyl uitzenden
Belgische zender Canvas gaat populaire serie Chernobyl uitzenden
13 juni 2019 18:32 Laatste update: 3 uur geleden
0

De Belgische zender Canvas gaat Chernobyl uitzenden. De goed ontvangen serie over de ontploffing in de kerncentrale in de toenmalige Sovjetrepubliek Oekraïne, zal vanaf april volgend jaar op de Belgische televisie te zien zijn.

Chernobyl is nu alleen te bekijken op HBO, via een betaald abonnement van de provider Ziggo.

Canvas is ook te ontvangen in Nederland. Dit betekent dat het Nederlandse publiek de miniserie volgend jaar gratis kan bekijken.

De serie is door gebruikers van de filmsite IMDb beoordeeld met een gemiddelde van 9,6, de hoogste waardering voor een film of serie ooit. Onder anderen Emily Watson en Stellan Skarsgard spelen rollen in Chernobyl.
April volgend jaar, pfff. Alsof de hedendaagse consument daarop gaat wachten.
Ik ben 'm nu aan het kijken. Wat een onwijs goede miniserie! :kneel: (af en toe wel naar om te zien)
RikM schreef:
15-06-2019 19:46
Ik ben 'm nu aan het kijken. Wat een onwijs goede miniserie! :kneel: (af en toe wel naar om te zien)
Ik vind de processen zo mooi (communicatie, cultuur, schuld, verantwoording, ontkennen) om te zien. Zo kenmerkend voor het communisme.
Orișa schreef:
15-06-2019 19:47
Ik vind de processen zo mooi (communicatie, cultuur, schuld, verantwoording, ontkennen) om te zien. Zo kenmerkend voor het communisme.

Het besef ook als het doordringt dat al die mensen eigenlijk al dood zijn. Hoe het menselijk brein dat eigenlijk niet wil accepteren. Zoiets heb ik nog nooit in beeld gezien.
RikM schreef:
15-06-2019 19:58
Het besef ook als het doordringt dat al die mensen eigenlijk al dood zijn. Hoe het menselijk brein dat eigenlijk niet wil accepteren. Zoiets heb ik nog nooit in beeld gezien.
Vooral ook hoe het verzwegen werd en die mensen dus werkelijk van niets wisten. Echt kolder. ALs we doen alsof het er niet is, is het er ook niet.
Ik wil hem ook kijken. Lees er nu hier dus ook goede reacties op.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
15-06-2019 20:07
Ik wil hem ook kijken. Lees er nu hier dus ook goede reacties op.
ik geloof dat ie op imdb de beste score ooit heeft gekregen, een 9,6!
Pinda-Kaas schreef:
15-06-2019 20:14
ik geloof dat ie op imdb de beste score ooit heeft gekregen, een 9,6!
Maar nog niet heel veel beoordelingen toch?
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
15-06-2019 20:16
Maar nog niet heel veel beoordelingen toch?
nee dat klopt idd, een ruime 200.000 geloof ik

trouwens, een beetje offtopic maar wel communisme-gerelateerd, ga je deze film misschien wel tof vinden: https://www.cineart.nl/films/ballon
Pinda-Kaas schreef:
15-06-2019 20:23
nee dat klopt idd, een ruime 200.000 geloof ik

trouwens, een beetje offtopic maar wel communisme-gerelateerd, ga je deze film misschien wel tof vinden: https://www.cineart.nl/films/ballon
Thanks.
Echt een heel briljante serie. Ben op de helft nu en kan m zeker aanraden!
Ze zijn nog steeds lekker bezig daar in Rusland. :facepalm:

Rusland vraagt omwonenden te vertrekken na ongeluk 'experimentele raket'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven