De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

heel veel plezier lieverd!

Niet te bruin worden he?
DDDJ, heel veel plezier in Egypte! Rust lekker uit.

12-9 goed idee, geef de tip door.

We hebben ook een step gevraagd en zag bij de lidl een kleed voorop de vloer met allemaal wegen etc.

Leek ons ook wel wat.

Ga nu even bank hangen en dan op tijd naar bed.

Weltrusten allemaal en hopelijk voor iedereen een geweldige nacht.
Hai!

Neeeeee stelletje pestkoppen!! Ik ben zooo blij dat ik hier over kan praten, want men... wat is het moeilijk om je mond te houden als je zo vol van iets bent! Net als het eerste trimester van een zwangerschap, maar dan duurt het nog veeeel langer. Ik vind het wel heel lief om te zien dat vriend er ook zo vol van is, we zitten elkaar steeds zo grijnzend aan te kijken hihi...

En Frans, het is Curaçao! (maar zonder dat friemeltje onder de c snap ik het ook )

Oeehh DDDJ naar Egypte... wow. Ik hoop dat het een heerlijke zen-week zal worden! Lekker met Daphne op het strand spelen, heerlijk.

Hera zo te zien heb je al goede tips gehad. Ik vind Duplo ook ideaal. En hoewel het niet zo leuk is, misschien kadobonnen? Laat ze er gewoon een leuk papiertje omheen doen, dan is Nick ook blij

Ik ga weer even liggen... ben al een paar dagen ziekjes. Erg verkouden en buikgriep... bah. Vanmiddag ook maar even een stuk wandelen in de zon, voor zover mijn bekken het toelaat dan.
hehhhh ksnapperniksvan? Pestkoppen? Je mond houden?
Jas even teruglezen Quint had leuk nieuws!

DDDJ, heeeel veel plezier in Egypte!!

Quint, moeilijk he om je mnd te houden. Gelukkig wil je vriend er wel over praten . ik ben trouwens erg slecht in mons houden, heb wel tegen twee vriendinnen gezegd dat ik ging trouwen

Wat een kleintje 12-9

Nala, waar ben je???

Man gaat vandaag weer weg. Bleh, tlijkt wel kiss en ride bij ons thuis
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Jacje, vriend en ik houden ons voorgenomen huwelijk geheim tot naderhand. En dat is dus pas volgend jaar april/mei....

Dit is de enige plek waar ik erover kan praten en toen kwam 12september (pestkop #1) met het plan volgend jaar een meeting te houden in Curaçao. En Hera (pestkop #2) en Frans (pestkop #3) sprongen daar gelijk op in. En hoewel ik iedereen hier heeeeeel lief vind...
Hoiii Frans!

Ben je nog bruin geworden gisteren??

Ik heb Nala ook al een berichtje op Hyves gestuurd... zag dat ze daar wel online is geweest want er stond leuke foto's op van haar weekend weg. Buikje groeit mooi daar!!

Sterkte met afscheid nemen van man... moeilijk hoor! Komt ie gauw weer terug?
En nu ga ik echt even liggen *dizzy*
Okidee tnx Dat valt niet mee zeg, zo lang! Mond valt open *dacht dat ík het moeilijk had*
zal ik nog wat plaatsen. Ik ken maar een paar smileys uit mijn hoofd

Man komt vrijdag weer thuis, valt mee dus!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Jas, heb je volgens jaar april/mei al wat te doen

*duikt weg*
hee, meiden, ben ik ook weer een keertje...!

Nee, alles is ok met ons, heb het gewoon zooooo druk met werk en sociale leven dat het er niet van komt om te schrijven.. Nu effe een minuut van mijn lunchpauze gestolen om bij te kletsen!

Quintie, leuk nieuws meid!! veel plezier met de voorpret en sterkte met het geheimhouden!!

Noa, nog gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam hoor!

ehhhh, ben het nu alweer kwijt... wie had er nu een nieuwe baan?

Milena, nog gefeliciteerd!! alweer 3 jaar, he Frans?

Gaan we nog meeten? zal de hyves effe checken... daar heb ik wel zin in!!
Uhh, ja dan heb ik een retourtje Curaçao staan

(duikt ook weg)
Kunnen we een definitieve datum afspreken voor de meeting??? wil eigenlijk beslissen wanneer ik mijn verjaardag vier.... wil ik eigenlijk op de 9e (za) mei doen, vind moederdag (zo) toch niet zo gezellig!!!

Dus 2-3 mei zou het beste uitkomen!

Groetjes,

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Goed, dan staat het dus vast waar de meeting volgend jaar is

Leuk Jac, dat je ook meegaat

Ik zal vanmiddag even reageren op hyves op de meeting van dit jaar.

Stiertje, fijn dat alles goed gaat. Bevalt je nieuwe job nog steeds zo goed? (dddj, heeft een nieuwe baan)

Quintie, wat lief dat je vriend er ook zo mee bezig is. Wel moeilijk om je mond te houden (wij hadden het toen alleen aan 2 vrienden verteld) en verder niet. Werd ons niet door iedereen in dank afgenomen

Aan de andere kant ook wel leuk om samen zo'n geheim te hebben.

Frans, wat balen dat je man weer weg is. Wanneer komt hij nu weer thuis? Ging het afgelopen nacht wat beter met Bojan?

Wat leuk op kraambezoek en wat is Fenne dan alweer groot hé.

Brabbel, wat heerlijk dat de tandje(s) van kaj doorkomen. Heeft hij er veel last van?

Zwaai even naar do (heb jij je mijn mailtje nog gehad over de schuttingen? )

Jac, hoe is de 2e dansles van Tristan verlopen?

Nala, leuke foto's op je hyves. Je groeit al goed zeg.

voor iedereen

Ga straks even lekker een eindje wandelen met de kids en dan vanmiddag nog even aan het werk voor school *als de jongens meewerken *. Kreeg vanmorgen niet alles af.
Haha ik heb ook al een manier om te peilen hoe men denkt over zwangerschap. Morgen aan mijn werkgever vertellen dat ik zwanger ben, reactie afwachten en dan: 1 apriiiiil!

Nou hup, lach es even
Hera, de tweede dansles:

Tris was weer erg enthousiast. Aan de zijkant.

Hij dreigde telkens een stappie dichter bij de dansvloer te komen en dan besefte hij dat hij het te spannend vond en rende hij hard weer terug.

Ik was eerst teleurgesteld, maar eigenlijk is het nog schattig ook om zijn ontwikkeling te zien! En ach, hij heeft nog 13 keer

Ook al danst hij niet mee, hij heeft het vreselijk naar zijn zin, nou, mooi toch?
Ik vind het een goeie grap!!!!

Wat schattig van Tristan.
Whaaahhhh! Quintie! Das had ik ff niet verwacht.

Gefeliciteerd!

Dat wordt moeilijk, mond dicht houden...

Dus ook niet tegen mijn ouders en zusje?

Jouw ouders weten er wel van neem ik aan? En je broer?

Helemaal geweldig joh!

En fijn dat jullie op deze manier toch het JA woord gaan geven!

Hier gaat verder alles goed. Maar nog ff geen tijd om bij te lezen.

Jullie horen laten weer van me.

Zoals Quintie al zei, de foto's staan op mijn Hyves.

Laterz!
pssst hebben jullie mijn nieuwe lichtje al gezien?

(typisch gevalletje, the mind is willing, but the flesh is weak...)
Hai,

Haha die Tris aan de zijkant. Tis wel een muurbloempje zo hoor . Heb je weer zo'n schattig filmpje. Ik moest zo lachen, eerst dat verlegen filmpje en daarna thuis dansen

Afgelopen nacht ging weer goed. Om 3 uur voeden en om 7 uur. Prima dus. Man komt vrijdag weer terug. Heb vandaag Bojan gebadderd terwijl Milena beneden my little pony zat te kijken. Hmm tv sls oppas

Stier, hai, *zwaai*
Jas, ik zie een groen licht . Ik zou hetzelfde toen, waarschijnlijk niet al te verstandig, maar ach. Je weet nooit hoe het allemaal kan lopen.
wat leuk Jas!

Nala, welkom terug. Heb je leuke foto's al bekeken op hyves, zag er gezellig uit.

Blijft je man dan wat langer thuis, Frans?

Fijne avond allemaal.
Wauwie Quint gefeliciteerd meis.. Duh dat vriend dacht dat je dat niet leuk zou vinden at his hometown,, wauw man op het strand met je witte jurkje en je te schattige kids.. ik zie het al helemaal voor mij ..

Oh sorry maar mijn laptop is zo traag ben op zoek naar een ander. Als ik er ff op ben dan is het gauw ff hyven en dan irriteer ik mij al weer mateloos.. Elke pagina die ik hier open duurt ook al 3 min minstens..

Jaja Kaj krijgt tandjes. Hij is zo druk, zijn loop fase dus zit geen moment meer stil. Maar oh zo leuk !

ga ff het oude topic bekijken.

Oh ja Nala ik ben 27 bijna 28 hihi maar hij is verder helemaal top hoor !

Ik kan in mei echt helemaal niet..Allemaal verjaardagen en weekend weg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven