NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Duh, dat hoor ik toch niet!
Ik hoor rooooosje live :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Boro
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goedemiddag allen ende eenieder die het al dan niet betreft of die zich eventueel onterecht aangesproken voelt danwel wenst te voelen.

Dus

er is een kater op jacht...er zit een vlieg in de kamer...heb t beesie nog nooit zulke geluiden horen maken. lach me gek
Ja, dan worden die volgevreten huiskatten ineens kleine pantertjes he Lein
ja zeg ongelofelijk. had m wel eens horen kwekken naar de vogeltjes buiten, maar dit is ongekend. wat een plezier!
Haai
pruttie
Ik heb net gereserveerd voor Ciske de rat. het eerste weekend wat ik kon ( we blijven slapen, gaan naar Scheveningen en maken er een nachtje weg van met zijn allen.) was 9 augustus Haha, erg he. Met mij valt echt niks af te spreken
Ciske is gaaf, Pruttie!

Ik heb er ook echt zin in Roos. We gaan met mijn ouders, mijn broertje en ik + partners en dan ook een nachtje in een hotel in Scheveningen. Mijn vakantie voor dit jaar, haha!

En ik heb nog heeeeel lang om me erop te verheugen. Augustus pas.... Maar dat komt vanzelf. Eerst nog de zomer en zo. Daar heb ik ook al zo'n zin in.
oh wat leuk om er echt een heel weekend van te maken zeg maar Ik had niet Danny zelf, maar zijn vervanger zeg maar, deed zeker niets voor hem onder.
Pruttie, wil je van mij musicalzegels hebben? Dan krijg je het 2e kaartje gratis. Ik heb meerdere zegels.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
* borodini zit hem flink te knijpen.

Tutje komt alleen uit school , terror slaapt nog, en we hebben afgesproken als ik om 15.15 niet op het schoolplein sta dat ze dan zelf naar huis loopt.

Opzich doet ze dit prima, heb van meerdere moeders gehoord dat ze netjes uitkijkt enzo, daar heb ik wel vertrouwen in. Maar vandaag is ze op de fiets naar school... weer een stapje verder. En ik zie nu in gedachte een tutje over straat zwalken, aan de verkeerde kant fietsen enz. enz.

Ik weet nu al dat ik over 10 minuten opgelucht adem haal hoor, en dat ze dan gewoon op de stoep staat.. maar het is wel even spannend $-(
Ze is er al binnen een record tijd
Tutje is cool
Fijn!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Haha, Boro, wat goed!!

Mylene, lief van je Maar dat was me zelf al gelukt. 3 kaarten binnen een week vol Hoezo Albert Heyn junkie...
ja goed he, ik ben ook zo'n moeder-muts

Ze is alweer uitgevlogen, naar de c1000 voor een pakkie croma ( en koekjes als beloning )
quote:borodini schreef op 31 maart 2009 @ 15:26:

Ze is er al binnen een record tijd Jippie!!!! en voor Tut!!
(zit nu trouwens trots met een smile op m'n gezicht om Tut! Was ook even nodig, moest zojuist al voor de 2e keer m'n stagiaire terechtwijzen vandaag )
Dan kan je beter tut als stagiaire nemen
Ach ja, die eerste keer alleen fietsen. Die heb ik eind vorig jaar meegemaakt. Heel eng voor mama, maar ook heel goed voor hun zelfvertrouwen!

En die zorgen zijn niet meer dan normaal Boro

Nu kun je gewoon opgelucht en al trots wezen
we hebben weer een NIETforummer van de maand!!!!!

Mleentje gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven