Wij leven met chronische pijn - vervolg

donderdag 16 mei 2019 om 22:53
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
dinsdag 18 juni 2019 om 22:24
Severus_Snape schreef: ↑18-06-2019 20:26Lientje ik zou ook de HAP bellen hoor al zegt de huisarts dat het vanzelf over gaat. Dit klinkt echt niet goed.
Lise wat rot zulke buren.
Nartjie gaat het al weer wat beter?
Suzy en dreamer ik ga dus ook juist nu het traject in om te zorgen dat ik mijn werk kan blijven doen. En als het allemaal doorgaat krijg ik echt alle ruimte op het werk om erheen te gaan maar blijkbaar was dat ook zeer bijzonder. gelukkig ook een heel goed gesprek gehad bij de ergotherapeut. Veel herkenning, en veel links gelegd met klachten waar ik zelf nog niet aan heb gedacht maar blijkbaar wel vanuit de fibro kunnen komen, dus dat was wel fijn. Wel merk ik dat ik er heel moe van ben, veel impact en donderdag mag ik al weer voor het volgende deel. Gelukkig morgen een dagje vrij.
Ja, dat herken ik! Dat ze iets zeggen en je denkt 'oooooh.. '
Ik vond vooral de ergotherapeut erg belangrijk in het geheel. Daar heb ik nog steeds wat aan.
Later is nu

dinsdag 18 juni 2019 om 22:27
lientje69 schreef: ↑18-06-2019 21:07Dat is wel héél veel kohaku!
Sterkte.
Heb net de andere kant van Nederland gekeken.
Meestal vind ik dat soort programma's interessant maar nu heb ik me lopen ergeren zeg.
Wat een rare keuzes maken sommigen.
En dat mag natuurlijk.
Maar dan moet je niet ZO klagen en mopperen.
Brrr.
Ik word niet gauw kwaad, heb zelf in de situatie van weinig geld gezeten( zowel jeugd als later) maar dit maakte me wat bozig
Maak dan andere keuzes.
Je moeder de boodschappen en taart voor je dochters verjaardag laten betalen maar kind krijgt geen kadootje want er is geen geld.
Ja. Logisch. Als je voor jezelf elke week 20/ 25 euro kleren in de kringloop koopt...daar had je ook een leuk jurkje voor je dochter als kadootje daar kunnen halen.
Moet er ff van gillen.
Zal ook de overgang weer zijn dat ik me zo snel erger.
.
Ik zou me daar ook aan ergeren, ook zonder overgang. Jeetje.
Ik kijk dat soort programma's meestal niet, maar zag 1 of 2 keer 'dubbeltje op z'n kant'. (afstandsbediening aan de andere kant van de kamer, geen zin op te staan.. jaja, lui, ik weet het) en verbaasde me ook over een vrouw, die het heeeeel zwaar had financieel, maar niet meer wilde werken, want .. en daar kwam toch een bijzondere reden. Haar 2 volwassen zoons betaalden mee in huishouden, konden niet weg want dan had mama geen geld meer

Afijn
Morgen druk dagje met hond wassen, op visite en naar de dierenarts. (vandaar dat de hond nog gewassen moet, dat had ik natuurlijk beter zondag kunnen doen

Later is nu

dinsdag 18 juni 2019 om 22:30
Afgelopen donderdag wat aparts meegemaakt. Ik zat op een pakketje te wachten van Post nl.
Was een paar keer naar buiten gegaan om te kijken of ik het busje al zag. Rijd er op dat moment een politieagent op motor langs. Echt stapvoets. Ik zocht er niets achter. Obgeveer half uur later ga ik weer naar buiten om te kijken voor mijn pakketje, op dat moment komt dezelfde politieagent weer langs rijden. Vond beetje toevallig.
Na 2 minuten ongeveer ging ik naar bimnen.
De tijd dat mijn pakketje was bijna afgelopen, dus ik ga weer naar buiten, en wederom zie ik die politieagent weer. Maar nu in de straat tegenover mijn huis. Precies op de hoek van de straat. Toen begon ik het raar te vinden, voelde mij echt in de gaten gehouden. Ik ga wederom naar binnen. Ik kijk na 5 minuten door de lamellen en zie dat politieagent weg is.
Mijn argwaan en angst begon op te komen.
Ik hoor op een gegeven moment een deur dichtslaan, dus ik denk,, pakketje, ik doe de deur open en ja hoor weer die politieagent rijd wederom stapvoets open.
Os. En net voor mijn huis krijgt hij zeker wat door van de meldkamer, want scheurde ineens met rotvaart weg. Toen kwam eindelijk pakketje, en toen kon ik in standje paniek schieten.
Se volgende dag verteld aan spver, zij zei, dat zal he je wel hebben verbeeld. Mijn bek viel van verbazing open
Was een paar keer naar buiten gegaan om te kijken of ik het busje al zag. Rijd er op dat moment een politieagent op motor langs. Echt stapvoets. Ik zocht er niets achter. Obgeveer half uur later ga ik weer naar buiten om te kijken voor mijn pakketje, op dat moment komt dezelfde politieagent weer langs rijden. Vond beetje toevallig.
Na 2 minuten ongeveer ging ik naar bimnen.
De tijd dat mijn pakketje was bijna afgelopen, dus ik ga weer naar buiten, en wederom zie ik die politieagent weer. Maar nu in de straat tegenover mijn huis. Precies op de hoek van de straat. Toen begon ik het raar te vinden, voelde mij echt in de gaten gehouden. Ik ga wederom naar binnen. Ik kijk na 5 minuten door de lamellen en zie dat politieagent weg is.
Mijn argwaan en angst begon op te komen.
Ik hoor op een gegeven moment een deur dichtslaan, dus ik denk,, pakketje, ik doe de deur open en ja hoor weer die politieagent rijd wederom stapvoets open.
Os. En net voor mijn huis krijgt hij zeker wat door van de meldkamer, want scheurde ineens met rotvaart weg. Toen kwam eindelijk pakketje, en toen kon ik in standje paniek schieten.
Se volgende dag verteld aan spver, zij zei, dat zal he je wel hebben verbeeld. Mijn bek viel van verbazing open

dinsdag 18 juni 2019 om 23:14
Mijn kinderen kijken daar ook vaak naar. En vervolgens gaat het hele huis overhoop omdat ze iets willen hacken. Maar ik heb geen lijmpistool of ander zogenaamd handig ding.
Maar wat is dè tip tegen blaren?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 18 juni 2019 om 23:16
Welke stad was dat? Ik kijk het via Videoland. Dus dan zie ik het soms vooruit. Ik verbaas me soms ook over keuzes hoor. Laatst was het stel hier uit de stad dat dan wel een auto heeft maar dus geen groentes eet zodat ze nog wel uitstapjes kunnen doen.lientje69 schreef: ↑18-06-2019 21:07Dat is wel héél veel kohaku!
Sterkte.
Heb net de andere kant van Nederland gekeken.
Meestal vind ik dat soort programma's interessant maar nu heb ik me lopen ergeren zeg.
Wat een rare keuzes maken sommigen.
En dat mag natuurlijk.
Maar dan moet je niet ZO klagen en mopperen.
Brrr.
Ik word niet gauw kwaad, heb zelf in de situatie van weinig geld gezeten( zowel jeugd als later) maar dit maakte me wat bozig
Maak dan andere keuzes.
Je moeder de boodschappen en taart voor je dochters verjaardag laten betalen maar kind krijgt geen kadootje want er is geen geld.
Ja. Logisch. Als je voor jezelf elke week 20/ 25 euro kleren in de kringloop koopt...daar had je ook een leuk jurkje voor je dochter als kadootje daar kunnen halen.
Moet er ff van gillen.
Zal ook de overgang weer zijn dat ik me zo snel erger.
.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 18 juni 2019 om 23:20
De lion King was echt super! Wauw! Prachtig decor en muziek.
Kreeg alleen op het laatst als scar geslacht wordt enorme hoofdpijn (stroboscoopeffect). Dat was wel even jammer.
Zitten nu lekker op de hotelkamer. Kurhaus
Kreeg alleen op het laatst als scar geslacht wordt enorme hoofdpijn (stroboscoopeffect). Dat was wel even jammer.
Zitten nu lekker op de hotelkamer. Kurhaus

woensdag 19 juni 2019 om 07:50
Mooie musical he

Wel enorm balen van je hoofdpijn

woensdag 19 juni 2019 om 08:56
Goedemorgen
Dé tip tegen blaren is blijven zitten, denk ik
(of krijg je dan blaren op je kont?)
Geen lijmpistool, Suzy? Ik had er op een gegeven moment 3! Ook geen idee waarom. Oudste heeft er ééntje veel gebruikt voor het maken van 'toverstokken'. Neem je eetstokjes, lijm er dik op, laten drogen en dan verven. Heel geinig.
Ik kwam vanmorgen bed uit om de hond uit te laten, staat man al in de gang met de hond aan de lijn, dus ik zeg "laatmaar, ik ga wel" gaat hij toch
Dit klinkt niet raar voor de meeste mensen, maar toen we de hond 10 jaar terug aanschaften, was dat onder voorwaarde dat hij er NIETS mee hoefde te doen. NIETS. En nu dit. 
Mooie dag iedereen. Ik heb vanmorgen even veel haast, maar daarna komt het wel goed, denk ik.

Dé tip tegen blaren is blijven zitten, denk ik

Geen lijmpistool, Suzy? Ik had er op een gegeven moment 3! Ook geen idee waarom. Oudste heeft er ééntje veel gebruikt voor het maken van 'toverstokken'. Neem je eetstokjes, lijm er dik op, laten drogen en dan verven. Heel geinig.
Ik kwam vanmorgen bed uit om de hond uit te laten, staat man al in de gang met de hond aan de lijn, dus ik zeg "laatmaar, ik ga wel" gaat hij toch

Mooie dag iedereen. Ik heb vanmorgen even veel haast, maar daarna komt het wel goed, denk ik.
Later is nu
woensdag 19 juni 2019 om 08:57

woensdag 19 juni 2019 om 08:59
Goedemorgen,
Vroeg wakker, man is al de deur uit.
De jurist zou gisteren bellen maar heeft dat niet gedaan, dus daar ga ik eerst maar een mail aan wagen. Morgen is het zover
Vanavond vergadering en daar moet ik nog het e.e.a. voor voorbereiden. We hadden vervanging, dachten we, maar die persoon heeft afgehaakt helaas.
En mijn duim was gisteravond eindelijk gestopt met bloeden. Stop ik vanochtend een elastiekje in mijn haar, schraap ik zo een laagje vel van de wond
Nu bloedt het dus weer.
Vroeg wakker, man is al de deur uit.
De jurist zou gisteren bellen maar heeft dat niet gedaan, dus daar ga ik eerst maar een mail aan wagen. Morgen is het zover

Vanavond vergadering en daar moet ik nog het e.e.a. voor voorbereiden. We hadden vervanging, dachten we, maar die persoon heeft afgehaakt helaas.
En mijn duim was gisteravond eindelijk gestopt met bloeden. Stop ik vanochtend een elastiekje in mijn haar, schraap ik zo een laagje vel van de wond

woensdag 19 juni 2019 om 09:42
woensdag 19 juni 2019 om 09:48

woensdag 19 juni 2019 om 10:02
Ga ik proberen vannacht nartjie.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
woensdag 19 juni 2019 om 10:03
Haha! Helaas geen tomaat op mijn hotelkamer
Ik vrees dat we slecht weer mee gaan nemen naar het noorden. Normaliter is mijn traditie dat als ik aan zee ben ik een ochtendduik neem in de zee maar helaas... het onweerde hier. Dus eerst maar ontbeten en ik lig nu even in bad (onweer wel weer voorbij hoor).